czwartek, 1 października 2015

Czwarte zadanie konkursowe - "Wybierz własne przeznaczenie!"

Ruszyło ostatnie, finałowe zadanie, więc koniec konkursu zbliża się wielkimi krokami. Na oddanie naszej pracy mamy troszkę więcej czasu bo aż czternaście dni zamiast dziesięciu. 
A czeka nas . . .

Zadanie 4 : Wybierz własne przeznaczenie!
"Uwielbiam śpiewać – to moja pasja i wspaniała zabawa! Tym razem jednak postanowiłam spróbować swoich sił w aktorstwie. Uwielbiam takie bajeczne wyzwania! A Ty? Odkryj w sobie talent aktorski i wygraj kolekcjonerską lalkę Raven Queen oraz zestaw bajecznych gadżetów!"
"Apple White jest córką Królewny Śnieżki. Nic dziwnego, że uwielbia swoje przeznaczenie – kto nie chciałby zostać uwielbianą przez wszystkich królową! Dzisiaj to Ty możesz wcielić się w jej rolę. Pokaż Apple, jak władczyni powinna zachęcać swoich przyjaciół do pomocy słabszym. Odegraj scenkę, która ją zainspiruje."

Pod tym krótkim opisem znajduje się przycisk do pobrania gotowego tekstu, którym możemy się zainspirować lub nawet użyć go w naszym filmiku.

"Raven Queen za wszelką cenę chce uniknąć wypełnienia swojego przeznaczenia. Nie chce podążać śladami swojej mamy, Złej Królowej. Niestety, nie wszyscy chcą o tym pamiętać. Nauczyciel Sztuki Nikczemności oczekuje od niej prawdziwej złości! Jak ją udać? Pomóż Raven i odegraj scenkę, którą będzie mogła pokazać na zajęciach!"

Tutaj również możemy pobrać gotowy tekst, który (oczywiście) różni się od tamtego z grupy Royalsów.
Zadanie aktorskie wydaje się ciekawym wyzwaniem głównie dlatego, że nie mamy żadnych ograniczeń dotyczących strojów, scenerii czy scenariusza. Jedyne, czego musimy się trzymać to ogólny temat (dobrotliwe przemówienie do poddanych lub nikczemna złość).

Jak dla mnie jest to chyba najbardziej swobodne zadanie ze wszystkich dotychczas pokazanych, chociaż mogli się trochę bardziej wysilić z tematami. No i nazwa zadania nie przywodzi od razu na myśl odgrywania scenki.

A co wy sądzicie o nowym zadaniu?
Zamierzacie brać w nim udział?
Tekst oraz obrazki pochodzą ze strony konkursowej.

61 komentarzy:

  1. Czy tylko mi to zadanie nie podchodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie je sobie odpuszczam. Jest bardzo podobne do zadania drugiego, więc nic dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo! Ja myślałam że będzie pisanie opowiadania (Myślę że to by było lepsze) bo byśmy pokazali jacy jesteśmy kreatywni i jaką mamy wyobraźnie. Prędzej małe dzieciaczki wygrają niż
      my w takich latach. -_-
      PS:Nie chce kogoś obrażać w kwestii lat bo każdy może brać udział (Jak ktoś w ogóle chce XD )
      Pozdrowienia Julia Frycz

      Usuń
    2. Ja też! Już starczy mi selfie,wolałabym śpiew.

      Usuń
    3. Widząc tytuł czwartego zadania czytając regulamin, też miałam nadzieję na jakieś opowiadanie, albo stworzenie własnej postaci i wpasowanie jej jakoś do świata EAH.
      A tu, za przeproszeniem, takie gówniane zadanie, które jest połączeniem pierwszego i drugiego. D:

      Usuń
    4. Filmik nie jest kreatywny? -,- Filmik jest najbardziej kreatywny ze wszystkich zadań. W sumie każde było fajne na swój sposób, ale ja uważam, że film to najlepsza forma przekazania czegoś. Chyba przesadzacie, bo można wymyślić własny scenariusz, przygotować fajny strój dla siebie, nawet scenerie na której będziecie występować, kombinować z głosem... Przy zrobieniu filmiku przydałby się też dobry montaż, ale Ci co nie są wtajemniczeni to niestety nie wiedzą. XDD

      Usuń
  3. Wow, mam pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieee..... znowu bardziej podchodzą mi rebelsi, a ja osobiście jestem royal. Muszę się zastanowić, co wybiorę. Oczywiście, pewnie będzie mi to oszczędzone przez cudowny, nieśmiertelny napis: ZŁY FORMAT PLIKU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez telefon powinno wejść :))

      Usuń
    2. He, he. Powinno, to dobre słowo. Na fonie, jak wchodzę na tą stronę, to na cały ekran mam informację o cookie, ale, żeby je zaakceptować, to już guziczka nie ma. Tylko: dowiedz się więcej.

      Usuń
  5. Czyli robimy filmik?
    To zadanie... niezbyt mi podchodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzieliście nowe zdjęcia w internecie?
    Same lalki są śliczne ale zaś te pudła mi się nie podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha... Okej. Muszę przeczytać teks, pomyśleć. Może zawojuję ^^'

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham grę aktorską, więc to rewelacyjny pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Ever After High dolls są dokładniejsze zdjęcia lalek z serii ,,Book Party` a lalki z tej serii są w innych pudełkach ~makaron

    OdpowiedzUsuń
  10. Gra aktorska? Nagrywanie? Odpuszczam na 100% :( Nie chce pokazywać swojej twarzy. (Chyba,że włożę jakąś maskę,ale i tak to nie to samo :P)

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak w ogóle to ma być nowa seria ,,Birthday Ball". Myślę,że będzie to seria podobna do serii z MH ,,Sweet 1600". No i jak napisał makaron,są zdjęcia promocyjne lalek z serii ,,Book Party"

    OdpowiedzUsuń
  12. Info dla osób, które czekają na nagrody! Nie wiem jak z etapem drugim, ale nagrody z pierwszego etapu będą wysłane prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.
    Taką informację dostałam od ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dla was informację! Dzisiaj będzie nowy odcinek.A tak w ogóle to pamiętacie jak napisałam wam o tym,co wrzucili za szybko? To tego odcinka dzisiaj nie będzie tylko będzie o miłosnej gorączce z Cupid w akcji! Zapowiada się bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłka - już jest ten odcinek!!!

      Usuń
    2. Mina Bunny, kiedy Alistair całował ją w rękę, najlepsza xd

      Usuń
    3. Yoshi- Właśnie ci chciałam napisać, ale mnie wyprzedziłaś :)

      Usuń
    4. YuuChan Sheep - No,bardziej zgodzić się nie mogę :D Im więcej Bunnystaira, tym lepiej :P Bunny wyglądała na miło zaskoczoną,wręcz zachwyconą :D
      Rebella Beauty - no widzisz xD

      Usuń
  14. Ten odcinek jest bajeczny !!!
    A z tymi strzałami to akcja trochę jak w MH, ale to fajnie zawsze chciałam taki odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,faktycznie,w filmie MH ,,Why do ghouls fall in love?" była ta sama akcja :P

      Usuń
    2. Yoshi- w sumie wychodzi na to że jak zawsze akcentowałas tego Bunnystaira to miałaś rację, bo po kolorach róż sądząc- oni są razem na dobre a Huntlynn nie :D

      Usuń
    3. No właśnie :D Jak ja zobaczyłam fragment ze Święta Baśniowiosny,który się nazywał ,,Zamiana",to od razu wiedziałam,że są dla siebie stworzeni :D No i od tej pory cały czas ich shippuję <3 A co do Huntlynn to faktycznie - oni mieli tylko zakochanie :D Swoją drogą,czemu Hunter był taki tępy w tym odcinku? :P

      Usuń
    4. W sumie, Hanter miał czerwoną, czyli miłość, Alistair- różową. Będą razem zawsze, ale nie było powiedziane, czy jako para, czy może przyjaciele. xD

      Usuń
    5. Błagam,nie psuj mi Bunnystairowych myśli! xD Oni MUSZĄ być na zawsze PARĄ,nie przyjaciółmi!!! Nie przeżyłabym tego! xD Z resztą fani Bunny x Alistair by się zbulwersowali xD

      Usuń
    6. Jak wspomniałaś wcześniej,on ją całował w rękę,więc na pewno na zawsze będą parą :)

      Usuń
    7. Hunter był tak tępy, że aż śmieszny :D Swoją drogą rozwalił mnie ten jego entuzjazm wobec różowego sprzętu Cupid :D Po raz kolejny widac, że to Ashlynn nosi spodnie w tym związku...

      Usuń
    8. No,dokładnie :D No i biedna Ashlynn xD

      Usuń
    9. No, ale przynajmniej dzięki temu może mu mówić ,, Nie znasz się" kiedy chce :D A czy mi się tylko wydawało czy Allistair zrobił taką trochę pozę ,, zawstydzonej panienki" ( nie mam pojęcia jak to inaczej określić) kiedy dostał tego kwiata? Biorąc pod uwagę, ze Bunny raczej nie jest tak tępa jak Dexter to można oczekiwać, ze teraz wypadki potoczą się szybko :D

      Usuń
    10. Yoshi - po raz kolejny zniszczę ci marzenia o nich. On całował Bunny dlatego, że był pod wpływem strzały, nie dlatego, że chciał xD

      Usuń
    11. Realista -Ta zawstydzona mina Alistara mnie rozwaliła i te jego inne miny np. Jak był w altance z Bunny xD. Nie mogę się doczekać tego odcinka z ich randką a to już pewnie niedługo :D

      Usuń
    12. Normalnie to by pewnie mnie ni ziębiło ni grzało (powiedziałbym- wszystko lepsze niż Huntlynn), ale że będzie tam Keti Czeszer (czy jak jej tam teraz), a Allistair zaczyna się wstydzić ( a z tego największy ubaw zazwyczaj wychodzi) to jakaś grubsza afera murowana :D

      Usuń
    13. Ale ......afera? No niewiem bo Alistarowi i Bunny nic nie stoi na przeszkodzie (tylko stres) Z Huntlynn to tak łatwo nie było XD
      Ale pewnie Kitty coś wykąpinuje ;)

      Usuń
    14. Czemu posta nie piszecie?! Jest dużo nowinek :)

      Usuń
    15. Mam nadzieję, Kitty to dla mnie nadzieja na ten odcinek :D
      Mówiąc afera miałem na myśli bystrą akcję, coby się przyjemniej oglądało ;)

      Usuń
    16. No właśnie dawno nie było Kitty i z tego powodu jestem rozczarowana :(

      Usuń
    17. Serio? Przez was w mojej główce zrodził się chory pomysł na zakochanie Kitty w Alistair'rze. XDD

      Usuń
    18. Rosalie- i teraz temat na wielogodzinną dyskusję pt ,, czy Allistair Wonderland to chłopiec z pazurem w rozumieniu Kici'? :D Cóż... jakkolwiek indywidualistyczna do bólu Kitty i przemądrzały A.W to byłoby nawet pocieszne, o tyle jest on dla niej ,, z pazurem" bardziej niż kradnący gadżety dziewczynom Hunter :D

      Usuń
    19. Mnie to właśnie ciekawi jaką role odegra w tym wszystkim Kitty, pewnie trochę namiesza :)
      A więc może być naprawdę ciekawie :D

      Usuń
    20. YuuChan Sheep - faktycznie,bo on miał te serca w oczach...Ale oni i tak będą parą,więc i tak nie możesz zepsuć tych Bunnystairowych myśli xD
      Rebella Beauty - no,te jego miny też mnie rozwalają :D Myślę,że za dwa tygodnie będzie ich randka,no chyba,że zrobią odcinek o krokiecie albo o kłótni Rosabelli z Faybelle...
      Realista Madridista - ja się nie cieszę z Kitty,z resztą wydaję mi się,że ten zwiastun,jak Brooke powiedziała o tym pierwszym pocałunku Bunny i przedstawienie jej postaci i Alistaira,to będzie pewnie to co tam.Chodzi mi o to,że to co Brooke mówiła to się działo w tym samym miejscu,co było przedstawienie Bunny i Alistaira,a Kitty tam tylko ich obserwowała,więc myślę,że tylko tak będzie...
      Rebella Beauty - zgadzam się,tylko stres xD
      Realista Madridista - czy tylko ja chcę,żeby Kitty nic nie kombinowała? Skoro randka Raven i Dexa przeszła bez żadnych awantur,to czemu Bunny i Alistair muszą mieć? :( ;(
      Rosalie Rasil - wybij sobie to z głowy xD
      Realista Madridista - on chłopakiem z pazurem? Wątpie :P
      Rebella Beauty - widzę,że tylko ja jestem przeciw :(

      Usuń
    21. Ja po prostu chcę żeby podczas tej randki było śmiesznie :D Podczas randki Rextera niepotrzebne było zamieszanie bo oboje zachowywali się jak ofermy, a że przy tym co można B&A zarzucić to ofermami nie są i po to potrzebna Kitty- żeby było śmiesznie ( bo pazura co prawda Allistair nie ma, ale nie pomyli chyba głowy swojej laski z drzwiami jak KTOŚ XD) :D

      Usuń
    22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    23. W sumie - coś w tym jest :D (Cały czas nie mogę przestać śmiać się z tego,że KTOŚ pomylił głowę swojej dziewczyny z drzwiami XD) Szczerze - i tak się boję co ona wykombinuje. Ja po prostu chcę,żeby ich randka wyszła,a nie,że będzie zamieszanie z Kitty i coś nie wyjdzie :/ Kitty może zrobić zamieszanie,ale tylko takie,które zbliży do siebie Bunny i Alistaira :)

      Usuń
    24. Na pewno będzie to coś co ich zbliży z jednego prostego powodu- to już trwa tyle że dalsze przeciąganie tego to scenograficzna zbrodnia :D A co do Kici to na nią w takich sprawach zawsze można liczyć :D

      Usuń
    25. No,bardzo długo to trwa...Zatem liczę na akcję Kitty :)

      Usuń
    26. Taaaak. W końcu,wydaje mi się,że Huntlynn powoli... wygasa. Zrobili się już strasznie nudni,ciàgle obściskują się po kątach ( czy raczej po tłach XD) A wlasciwie po co on jej dawal tego kwiata, jezeli nie zostal zarazony?

      Usuń
    27. No bo strzeliła focha, a geniusz nie wpadł na to, zeby sie od nich uwolnić, zresztą zniszczenie tego bezsensownego shipu jakkolwiek byłoby najlepsza rzeczą z możliwych dla EAH i dziejacej się akcji nie zostałby wybaczony przez rzeszę fanów (głównie młodszych ). Polecam komentarze na kanale EAH na YT pod THD- zachwyty nad Huntlinem i ostra jazda po każdym, kto ośmieli się im zaszkodzić :p

      Usuń
    28. *od niej uwolnić

      Usuń
    29. Masz rację, poza tym okazja była całkiem niezła do zniszczenia Huntlynn. Nie wykorzystali okazji z Daringiem i jego lusterkiem. Wszyscy wiemy,ze na co dzien tez z nim chodzi , ale Alistair tez jest zadurzony w Bunny, ale po oberwaniu strzałą nadal był, tylko bardziej to okazywał. Uff, co za ulga,ze przynajmniej odpuscili sobie pojawienie sie Dextera.

      Usuń
    30. Z Daringiem sceny nie było bo skoro i tak jest zakochany w lustrze i to okazuje to co by strzała zmieniła? :D I fakt, dzięki Celestii za brak Dextusia, tego bym nie zniósł. Cupid bardzo fajnie wypadła, w końcu bez marnowania czasu na tego osła ( swoją drogą ucieszyła mnie scena z inhalatorem- alergicy wszystkich krajów łączmy się :D ). No i ta Duchess wyrywająca ( dosłownie ) jakiegoś gościa w tle :D

      Usuń
    31. Och, łączmy się w bólu. Akurat dzisiaj mam gorszy dzień (ból głowy, czerwone oczy, kichanie co pięć sekund i wrażenie zeza) </3

      Usuń
    32. Realista Madridista - fani Huntlynn atakują xD
      Werka Lin - zgadzam się mogliby zniszczyć Huntlynn i całe szczęście,że nie pokazali Dexa xD
      Realista Madridista - jak Cupid nie myśli o Dexie jest znacznie lepsza :D

      Usuń
    33. Rosalie- współczuję, znam to :/ Swoją drogą postać z wyraźnie zaznaczoną alergią to jednak w animowanym świecie rzadkość, więc Cupid zaliczyła w moim rankingu postaci spory awans ;)
      Yoshi- Amora za każdym razem bez wiadomo kogo jest lepszą postacią ( chociażby w swoim pierwszym odcinku ), a Hunter i Ashlynn są po prostu nudni- Rexter chociaż bywa śmieszny, Bunnystair rodzi nadzieję na kreatywność Kici, a ci od pierwszych odcinków to samo i to samo- I tak najlepszą sceną z nimi było jak on dostał kulą od krokieta Lizzie :D A co ja się w internetach anglojęzycznych bluzgów naczytałem na Duchess i Apple za ,,wtracanie się w nie swoje sprawy" to by miesiącami mówić -,-

      Usuń
    34. A swoją drogą... Czemu ona była tak ubrana? I czemu nie było Apple przy wyleczaniu z gorączki miłości , tylko... Raven? Wyjątkowo w tym odcinku Raven nie byla zlosliwa.

      Usuń
    35. Dobra tam, Apple i Raven tym razem nie były ważne i dobrze, są jeszcze inne postacie ( tym razem na plus dla Rejwen, że jak uchylila się przed strzała to pociągnęła też Apple).

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!