wtorek, 6 października 2015

Wyniki konkursu z magazynu Ever After High!

Większość z was pewnie pamięta o konkursie na wierszyk z drugiego magazynu Ever After High, w którym można było wygrać jedną z czterech lalek z serii Through The Woods lub Leśnej Wyprawy (jak kto woli).
Spójrzcie no tylko na te ślicznotki! ♥️
Wydawnictwo Egmont (publikujące magazyn) ujawniło niedawno listę zwycięzców owego konkursu.


Spodziewałam się późniejszej publikacji wyników (biorąc pod uwagę, że kolejny numer magazynu wypada w marcu), więc plusik dla Egmontu - tym razem się pospieszyli. Gdyby tylko czasopisma wydawali tak szybciutko. . . *kaszl*Ever After High*kaszl*

Braliście udział w konkursie?
A może już wyczekujecie na przybycie waszej nagrody?
Zdjęcie pochodzi ze sklepu firmowego Mattela.

14 komentarzy:

  1. Nie brałem udziału :P Ale gratuluję wszystkim zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też, a btw w e-mailu podałam tylko imię i nazwisko, choć to chyba za mało. Bo tak szczerze po co im tak szczegółowe dane jak nie wysyłają wszystkim nagród, nie wiadomo kto wygra?XD Potem dane do wysyłki się powinno dawać, dokładne szczegóły mogli napisać w magazynie, chyba, że coś przeoczyłam. ;p

      Usuń
    2. W magazynie nic o pełnym adresie nie było napisane.

      Usuń
    3. W magazynie kompletnie nic nie było napisane. Wielkie przeoczenie z ich strony, moim zdaniem. Ja napisałam im od razu cały adres bo znając życie nikt nie będzie się fatygował by odpisywać i prosić o dodatkowe dane w razie wygranej. ;P

      Usuń
    4. Ciekawe czy pokażą zwycięskie prace. Brałem udział i chciałem zobaczyć z kim przegrałem.

      Usuń
    5. A ty reBelle coś wygrałaś?XD

      Usuń
    6. Akurat tak, co mnie trochę zdziwiło. Chyba wyczerpałam zapas szczęścia w konkursach na następne pięć lat. XD

      Usuń
  4. Jak widać nie będę zbyt oryginalny, ale nie brałem udziału i gratuluję zwycięzcom :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się udało wygrać. Ja podawałam dane do wysyłki. Mnie ciekawi czy wygrała osoba która swój wierszyk przesłała pocztą na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcom. Bo sama nie brałam udziału

    OdpowiedzUsuń
  7. great job every one

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!