poniedziałek, 26 października 2015

Płyta z odcinkami niebawem w Polsce!

 Jakiś czas temu pisałam o anglojęzycznym wydaniu dwóch odcinków Ever After High na DVD.
Już niedługo, bo już za niecały miesiąc ujrzymy to prześliczne wydane w Polsce!

 

 Jak informuje strona empik.com premiera płyty zapowiadana jest na  23 listopada 2015. Znajdziemy tam dwa odcinki specjalne: Dzień Koronacji oraz Święto Baśniowiosny. Pakiet kosztować będzie 39.99 złotych.

Tak prezentuje się opis ze strony empiku:

D z i e ń   K o r o n a c j i
W Ever After High córki i synowie znanych postaci z bajek toczą przygotowania do niezwykle ważnego wydarzenia, jakim jest Dzień Koronacji. To szkolne święto podczas którego uczniowie wybierają króla i królową baśni. To wszystko plus niebywała, piękne strojne suknie i wielki bal. Jednakże nie wszyscy uczniowie są zgodni i chcą pozostać wierni opowieści. Chcą mieć wpływ na swoje przeznaczenie i zmienić swoje losy na zawsze...

Ś w i ę t o   B a ś n i o w i o s n y
W Ever After High nadszedł czas na powitanie Baśniowiosny i towarzyszący temu wspaniały wiosenny festyn. To święto odnowy, kreatywności, inspiracji i mody! Jednak kiedy na szkołę spada klątwa przewrotu świata, uczniowie Ever After High z pomocą swoich przyjaciół z Krainy Czarów muszą podjąć wspólne działania, aby ocalić Baśnioceum...

Zdjęcie i niektóre informacje pochodzą ze strony empik.com.

6 komentarzy:

  1. Ja się cieszę z tej płyty,ale i tak jej nie kupię,bo już widziałam te filmy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Można już kupić tę płytę na stronie internetowej Empika

    OdpowiedzUsuń
  3. mogli zamiast dnia koronacji dać w krajnie czarów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem jedna, choć miło, że zwracasz się do mnie w liczbie mnogiej. Pisząc "niektóre informacje" miałam na myśli opis filmów, a link znałam już wcześniej, dlatego nie bulwersuj się aż tak bardzo. Może wyjdź na świeże powietrze, spotkaj się z ludźmi i odreaguj, zanim usiądziesz do komputera - jestem pewna, że dobrze Ci to zrobi. Pozdrawiam! ♡

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!