sobota, 10 października 2015

Plany na 2016 rok - Dragon Games i Epic Winter

Na tumblr'e pewnej użytkowniczki o pseudonimie listie pojawiły się dość ciekawe informacje na temat serii mających się pojawić w przyszłym roku. Przetłumaczony tekst prezentuje się następująco:

W 2016 roku Mattel ujawni dwie zupełnie nowe serie na Netflix. Dragon Games zapowiadane jest na wiosnę 2016, gdzie Zła Królowa grozi przejęciem Ever After High i całego Świata Baśni. Zadaniem Apple, Raven i ich przyjaciół będzie pokonać ją. Następnie zobaczymy Epic Winter jesienią 2016 roku, gdzie ojciec Crystal Winter, Król Śniegu, jest pod wpływem złej klątwy i grozi wieczną zimą w całym kraju. Crystal i jej przyjaciele muszą przebyć podróż przez śniegowe zamki, aby uratować dzień.

Najprawdopodobniej są to oficjalne informacje, choć nie mam stu procent pewności.
Do tego szczerze wątpię, aby premiera zapowiadana była dopiero na jesień przyszłego roku... 

Zdjęcia z grafiki google.

Pozostaje jeszcze jedna, dość ważna kwestia, a mianowicie postać Crystal Winter.
Mam ogromną nadzieję, że okaże się nią być ta śliczna postać z tła. A Wy?
Tekst w oryginale można zaleźć tutaj.

11 komentarzy:

  1. Obie serie zapowiadają się bardzo ciekawie :) I też mam nadzieję,że Crystal Winter, to będzie ta ładna postać z tła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostałe dwa obrazki zniknęły, ale trudno. Osobiście wolę Dragon Games.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na EAH dolls facebook są zdięcia promo Miry Shards i Apple z DG :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać a co do tej kwesti " Apple,Raven i ich przyjaciółki " mam nadzieje że to będą te co w dzień koronacji i może zobaczymy nareście dawną Blondie

    OdpowiedzUsuń
  5. DG zapowiada się naprawdę super :D Szkoda tylko, że tego typu filmy mają drobny mankament- ,, i Zła Królowa została pokonana/stała się dobra (niepotrzebne skreślić ) i wszyscy żyli długo i szczęśliwie"- ileż ja bym dał żeby Jej Nikczemnosc zwyciężyła- byłoby super :3
    A Crystal Winter- mam nieodparte skojarzenia z opowieściami z Narnii, zresztą jak dla mnie zima może trwać ile wlezie- taki film będzie na pewno fajna odskocznią od losów nieśmiertelnego duetu... no wiadomo kogo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mnóstwo filmów bez happy endu, ale na sto procent nie znajdziesz ich wśród filmów dla dzieci. One nie widzą sensu w złych zakończeniach (w tym ja). Nie licz na zwycięstwo zła.
      Co do ,,Crystal". Bardzo chciałabym, żeby to była ona. Jest prześliczna. <3

      Usuń
    2. Ależ ja na nic nie liczę- przywykłem, że te złe (zazwyczaj ciekawsze ) postacie zostają na lodzie... zawsze ( od dawnych baśni począwszy, przez kreskówki takie jak Tom I Jerry czy Zwariowane Melodie aż po najbardziej aktualny przykład Księżniczki Luny ) :D
      Chodzi mi o to, że Mamusia Raven jest ciekawsza niż większość faworyzowanych postaci (typu Raven, Ashlynn, Hunter), więc szkoda, że jest od razu skazana z góry na porażkę ;) Ale rozumiem-morał musi być a szkoooda :D

      Usuń
  6. Byłoby super gdyby zrobiliby lalkę tej postaci z tła no i gdyby się oczywiście okazało że to Crystal Winter :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko mi "Epic Winter" śmierdzi Krainą Lodu? xDDD

    Cerise Wolf

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. crystal jest przeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesłodka (przesadziłam z tym e)

    MÓDLMY SIĘ O JEJ LALKĘ!

    MiętowaDziewczyna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!