czwartek, 15 października 2015

Zmiana terminu zadania finałowego!

Niedawno na stronie konkursu Ever After High pojawiła się wiadomość, iż czas przesyłania prac na zadanie finałowe został wydłużony aż o tydzień.
Wydaje mi się, że może mieć to związek z małą ilością zgłoszeń, ale nie jestem pewna. Jeśli jednak chcieliście wziąć udział, ale czas wam nie pozwalał to świetna wiadomość dla was - macie dodatkowe siedem dni by przygotować swoją pracę konkursową.

Co sądzicie o zmianie terminu dostarczania prac?
Skorzystacie z tej okazji?

14 komentarzy:

  1. Też mi się zdaje, że chodzi o ilość zgłoszeń. Ale może też chodzić o ich jakość, bo np. moje to raczej mijają się z zamysłami twórców:).

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba właśnie skorzystam i może spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również skorzystam, poprawię tylko montaż bo na więcej pomysłów mnie nie stać i mam mało czasu. Matt, doszły już wam te nagrody? Jestem ciekawa, jak to jest z tymi koszulkami jak chłopcy wygrywają...Powodzenia wszystkim!
      ~Netta~

      Usuń
    2. Z koszulkami zapewne tak samo jak u dziewczyn. Walną na koszulkę wydruk i to na tyle.
      Nie wiem jak u Matt, ale u mnie z pierwszego etapu jeszcze nie ma .3.
      Pisali, że mięli w tym tygodniu wysyłać, ale nie wiadomo ile z tego to prawda. Niedawno pisałam z pytaniem jak tam sprawa z wysłaniem nagród wygląda, więc czekamy.

      Usuń
    3. Tyle czekania o.O. Teraz się cieszę, że nie wygrałam w czarostylu...YuuChan, jak myślisz, czy 1 filmik wystarczy? Bo ja mam teraz taki nawał pracy, że mogę tylko poprawić montaż tego, co wysłałam.
      ~Netta~

      Usuń
    4. Nie jeszcze nie wysłali i nie prosiłem o koszulkę dla chłopaka, bo wzór tak czy siak jest dziewczęcy.

      Usuń
    5. Anonimie - wierz mi, tu nie decyduje ilość zamieszczonych prac, a jedynie ich jakość. Większe szanse będzie miała osoba, która wstawi jedną pracę, ale porządną, niż ktoś kto wstawi ich kilkanaście, ale będą takie, że szkoda na nie czasu marnować.
      Nie ważne co robisz, zawsze stawiaj na jakość pracy, nie na ilość ^^

      Usuń
    6. Doszły wam już nagrody z 2 zadania?

      Usuń
  3. W sumie, chyba też skorzystam i coś jednak zrobię. Akurat choruję, mam dużo wolnego czasu, a rodzice na ślub jadą jutro, więc mogę sobie całe studio rozłożyć w pokoju xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na stronie jest nowe głosowanie i film! "Uwolnić Courtly Jester" strasznie fajnie wymyślili moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Courtly w EAH! Głosujcie na TAK! To mogłoby być wspaniałe. Mam nadzieję, że pojawi się w odcinkach i narobi zamieszania. Kitty przy niej to błahostka xd

      Usuń
    2. Właśnie! Też zagłosowałem na tak! :D

      Usuń
    3. Boję się, że jeśli przywrócą Courtly do EAH jej super charakter na tym ucierpi, a jak też wiadomo, baśnioceum to nie kraina anarchii i Jokerka będzie miała ograniczone pole do popisu i może zacząć wyglądać tak infantylnie i nieszkodliwie jak np: Toralei, czy chociażby Trix z "Winx Club" od drugiej serii :D Słowem: Zagłosowałem na "Nie"

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!