poniedziałek, 5 października 2015

Zdjęcia promo Farrah Goodfairy

Twórcy nie dają nam wytchnienia i wciąż wrzucają nowe zdjęcia promocyjne. Nadszedł czas na córkę dobrej wróżki!


 Farrah jest słodziutka ♥. Wciąż nie przyzwyczaiłam się do jej, mym zdaniem, zbyt różowego koloru skóry. Wolałabym aby była taka jak Apple, ale cóż, nie można mieć wszystkiego.
No właśnie, czy ktoś jeszcze zauważył, że ostatnio wśród każdych zdjęć promo jest jakieś od tyłu? Jak już gdzieś pisałam, dodaje to lalkom uroku ♥. Nie inaczej jest w przypadku wróżki chrzestnej. Mimo wszystko, moim ulubionym zdjęciem na którym widać całą lalkę, jest to na stojaku. Ma uroczą pozę, trochę jakby czarowała.



Trzy zbliżenia na twarz dziewczyny. Uwieeelbiam jej mordkę ♥. Może troszkę za bardzo się uśmiecha, ale te jej przymrużone oczęta... Cudo. Jedyne co mi nie pasuje w jej twarzy to brwi. Dlaczego one są takie brązowe?! To samo miałam z Cupid. No właśnie, czy tylko mi się wydaje że Farrah i C.A. mogą być przyjaciółkami? Obie skrzydlate, romantyczne (wnioskuję z wyrazu twarzy wróżki)...

Buty dziewczyny. Tak na marginesie to sory, że to zdjęcie tak osobno, nie umiałam inaczej =P Były, już wiele razy opisywane i nie widzę sensu powtarzanie czegoś co już było napisane. Dobrze współgrają z różdżką i tyle. Nic szczególnego.

 
Wszystkie akcesoria Farrah. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to skrzydła. Z początku miałam nadzieję na nowe mocowanie, ale nic z tego. Skrzydła są połączone z naszyjnikiem. Mam tylko nadzieję, że będą się mniej chwiać niż te Cupid. A, no i jeszcze żeby mogła stać na stojaku. Nie wiem czy to tylko mój model, czy mają tak wszystkie, ale C.A. nie chciała na nim stanąć przez za nisko opuszczone skrzydła. Tia... Miałam z nią sporo problemów.
Do reszty gadżetów nie mam zastrzeżeń. Różdżka wydaje się być jaśniejsza od butów, ale to chyba tylko przez cieńszą warstwę plastiku.

A tutaj mamy już wróżkę zapudełkowaną. Jej skóra jest w nieco ciemniejszej tonacji, co działa na korzyść dziewczyny. Ma też niżej opuszczoną opaskę i przez to inaczej ułożone włosy. Przyznam, że poprzednie ufryzowanie Farrah było o wiele ładniejsze.
W przeciwieństwie do większości, podoba mi się nawet jej ułożenie w pudełku. Trochę jakby leciała. Wolałabym jednak gdyby trzymała w ręku różdżkę. Wyglądałoby to wtedy naturalniej.
Mamy też słodziutki art dziewczyny. Mam jednak wrażenie, że ta pozycja została już wcześniej gdzieś wykorzystana...

Co sądzicie o córce dobrej wróżki? Chcecie ją na swoich półeczkach?

40 komentarzy:

  1. Masz rację,jest przeurocza <3 Dam jej słabe 8/10 :P Daję jej tyle,bo jest urocza,ale ma mało akcesoriów i nie chciałabym jej na półce xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie,NIE cieszę się z nowych pudełek i pamiętników,ale dobrze,że chociaż dali różne kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. Jest prześliczna♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka jak lalka, to, ze będzie miała niebieskie kudły było jasne, ale teraz małe pytanko- wie może ktoś, czy ma być Royalsem czy Rebelsem? Ktoś? Coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie Royalsem (o ile jeszcze są Royalsi i Rebelsi :P)

      Usuń
    2. Student Farrah Goodfairy, daughter of Cinderella's Fairy Godmother, joins the Ever After Royals in embracing her story - masz odpowiedź na talerzu xD

      Usuń
    3. Piękne dzięki :3 Cóż, może kolejny ( po Justine) Royals zapełni dziurę powstałą w wyniku zdrady ( przepraszam za pompatyczne słowo, ale po prostu nie mogłem, no nie mogłem się powstrzymać :D ) Briar i Ashlynn. Jak po WtW pytałem: ,, Czemu Mattelu, ach czemu"?! Tak teraz: Dzięki Ci Mattelu :D

      Usuń
    4. Haha,nie ma sprawy xD Teraz nagle ,,dziura" Royalsów się zapełni xD

      Usuń
    5. A ja właśnie tak polubiłem Bunny i Allistaira- traktuję ich jako plaster na krwawiące ciało, jakim stał się obóz Royalsów i przeciwwagę do Briar, Ashlynn, Darling, Rosabelli i Dextera ( którego nie traktuję jako Royalsa, podobnie jak Cupid jako Rebelsa) :D

      Usuń
    6. Bunny i Alistair - no jak ich można nie lubić?! xD Cały czas mi przykro,że nie są razem :c Cały czas mam nadzieję,że będą razem i następny odcinek będzie o nich :P Przykro mi z tego powodu,że Briar stała się Rebelsem,ale mam nadzieję,że nie będzie nudziarą i że cały czas będzie imprezować :) Ashlynn,bo z ,,miłości" (mam nadzieję,że to minie :P) Fajnie by było,gdyby Darling miała przeznaczenie takie samo jak Daring :D W końcu ona by bardzo chciała ratować innych :) Rosabella to ja nie wiem,czemu jest Rebelsem...Przecież ona jest taka zafascynowana,że spotka swoją bestię...Dextera to ja zaliczam do Rebelsów,bo jest z Raven (o ile można to tak powiedzieć xD) No i Cupid oraz Maddie zaliczam do Royalsów :3

      Usuń
    7. Cóż... nie zawsze się jest tym, czym by chciało się być- jak w przypadku Cupid, Maddie i Kici :D
      Darling spokojnie by mogła być Royalsem, gdyby tylko Daring zaczął ją traktować jak Cerise, bo w przeciwnym razie dostanie się w orbitę wpływów Raven i Rosabelli i już będzie pograne... Briar wydaje mi sie nieodwracalnie popsuli ( a ona popsuła Lizzie, choć może po Krokiecie i zakończeniu klątwy troszkę wraca do formy Liz :D ), Ashlynn- jakaś taka niepewna. A Rosabella? Też nad tym myślałem, chyba jest tym Rebelsem z przekory, zresztą jak dla mnie lepiej, chcę wzmocnienia Royalsów, ale gdybym miał powiedzieć, kogo jako Royalsa bym nie chciał, ta pani byłaby na pierwszym miejscu na liście

      Usuń
    8. Hahaha,xD Zgadzam się też bym jej nie chciała u Royalsów xD Co do Lizzie,myślę,że wraca do normy,bo z jej przyszłym królestwem i z jej mamą jest wszystko OK :) Ale Briar...popsuli nieodwracalnie...

      Usuń
    9. Może jedna z nowych postaci ma zastapić Briar? Byłoby fajnie, bo jednak ta luka jest odczuwalna mocno :/

      Usuń
    10. Ja chcę starą Briar! :/ Mimo to myślę,że zastąpi ją albo Melody albo Justine...

      Usuń
    11. Justine jeszcze nie znamy, ale Melody wydaje się mieć mocny charakter, więc jestem jak najbardziej na tak :D

      Usuń
    12. No,z resztą Melody jest DJ i ciągle ją się widzi tam na imprezkach,więc masz rację :D

      Usuń
  5. Oooo... Te pudełka nie są nowe. One są wyprane w perwollu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko ja mam wrażenie, że Farrah ma minę, jakby chciała kogoś zamordować...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak już o tym wspominasz... to ta jej mina przypomina mi tą z masek klaunów, które w filmach grozy zakładają czarne charaktery :o

      Usuń
    2. No właśnie, ona ma minę "ukradnę ci twoją duszę" xD

      Usuń
  7. Nie chcę nikomu psuć dobrego humoru, ale obawiam się, że te pudełka to tylko edytowane przez fana grafiki, a nie faktyczne nowe opakowania :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pudełka to niestety fake :/, ktoś z tumblrów po prostu je przerobił w programie graficznym.
    ~Netta~

    OdpowiedzUsuń
  9. Litości! Spraw sobie słownik ortograficzny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o moje przeuważenie podpisu, to chyba raczej angielsko-polski, no nie? W każdym razie Ciebie też przepraszam. No chyba że chodzi o "zapudełkowaną". Tak napisałam specjalnie, od czasu do czasu takie przerobione słowo chyba nikomu nie szkodzi, a wiadomo o co mi chodziło. Tak samo jak ostatnio używałam gdzieś słowa "kapeluszomistrz" bo jest po prostu krócej niż "mistrz wśród ludzi tworzących kapelusze".

      Usuń
  10. To jest chyba najszpetniejsza Everka ever :D
    Na jej twarz to aż patrzeć nie mogę... w połączeniu z ta "dobrocią i słodziactwem" ... Normanie rzyg.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę Cię zasmucić ale te pudełka są edytowane w programie komputerowym przez fana. Warto znać podstawy angielskiego i przeczytać opis pod obrazkiem jeśli brałaś (a zapewne brałaś ) go z tumblr'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam podstawy (a nawet więcej) angielskiego, a to jest zwyczajnie wynik mojej dekoncentracji. Wcześniej znalazłam (chyba) to samo zdjęcie tylko z logiem Mattela u góry, ale miało kiepską jakość. Poszukałam więc na Tumblrze no i znalazłam to, nie czytając podpisu, bo wcześniej założyłam że jest oryginalne. Przepraszam! Postaram się więcej nie robić takich błędów. Nie ukrywam że wtedy troszkę mi się spieszyło i mogłam coś przyuważyć. Wybaczycie?

      Usuń
    2. No chyba wybaczymy c:

      Usuń
  12. MI najbardziej podobała się Farrah na tym najpierwszym zdjęciu, takim trochę prześwietlonym. Była wtedy taka jasna i miała deczko inny wyraz twarzy (bardziej przymulony).
    Takie pytanie: po co oceniacie pozę lalki w pudełku? Przecierz, to tylko kwestia zapakowania, to sie wyciąga i wtedy jest git.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ta Farrah może nawet skraść duszę ;w; Jest śliczna i słodka~ Tego mi brakowało w EAH- niewinnej i uroczej postaci yey ^^ Bardzo podoba mi się jej twarz, jest taka żywa, z jakimiś emocjami ;w; Gdybym umiała to rozjaśniłabym jej skórę. Ale tak nie umiem, więc kiedy ją sobie sprawię będę musiała przywyknąć do różowej skóry...

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG!!!!! Moje modły odnośnie kolorowych pudełek zostały wysłuchane!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Te reedycje (osobne kolory pudełek) to fotoedycja zrobiona przez 1 z fanów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!