sobota, 10 października 2015

Zdjęcia promocyjne Apple Dragon Games

Wracamy do tematu zdjęć promocyjnych! Tym razem nadszedł czas na playset z serii Dragon Games, w którym znajduje się lalka Apple oraz ruchoma figurka jej smoka Braeburn'a. Wszystkie zdjęcia są duże, więc możecie je śmiało powiększać.


W playsecie znajdziemy lalkę Apple (która na zdjęciu głównym ma aż nadto zarumienione policzki i dziwną twarz), figurkę Braeburna oraz prawdopodobnie stojak i być może szczotkę do włosów (co do dwóch ostatnich nie mam pewności).


Lalka Apple od razu przywodzi mi na myśl film "Jak wytresować smoka" (ale nie tylko ona, bo cała seria również). Podobnie jak w Royally Ever After, tak i tutaj Apple ma zupełnie proste włosy, co uważam za plus. Ma również nieskomplikowaną sukienkę ze wzorzystym dołem i... pomalowane nogi. W przeciwieństwie do Courtly, te tutaj mają przynajmniej jakieś żłobienia. Czarne buty mogą się wydawać masywne, jednak nie wyobrażam sobie na ich miejscu innych. Pozostałe akcesoria lalki to złoty pas, srebrny naramiennik połączony z naszyjnikiem oraz misterna, złota korona. Zastanawia mnie, czy to ostatnie ma jakiś związek z zakończeniem z Way too Wonderland...


Braeburn nie jest jednak tak udany jak Apple. Ogólnie rzecz ujmując, nie wygląda w ogóle jak smok. Ma karykaturalnie wielkie oczy, dziwną głowę, poroże jak u jelenia, skrzydła motyla i tułów podobny do smoka lub jaszczurki. Być może wyjaśnienie dla jego wyglądu znajdziemy w filmie, jednak na chwilę obecną nie podoba mi się.


Smok ma z tyłu czerwony przycisk, który sprawia, że jego skrzydła poruszają się. Poza tym z ciała Braeburna wystaje także przezroczysty stojak na lalkę. Jest to przydatny element, jednak gdy zdejmiemy Apple, z pewnością dziwnie będzie wyglądał taki dzyndzel wystający z tyłka.


Nie mam co do tego pewności, jednak wydaje mi się, że nogami Braeburna można poruszać. Poza tym byłoby miło, gdyby smok poruszał głową, ewentualnie szyją, ale chyba nie ma na co liczyć. A szkoda, bo inaczej jest po prostu brzydką kupą plastiku.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblr'a monster-lili.

36 komentarzy:

  1. Apple jest ogólnie śliczna ale te pomalowane nogi są brzydkie wolałbtm spodnie. Smok jest brzydki i wolałbym Nevermore jako smoka w tym playsecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mi się podoba ten smok i nie podoba się lalka Apple? :P Smok jest według mnie prześliczny <3 Natomiast Apple zdecydowanie lepiej wyglądałaby w ciemno czerwonej sukience niż jasnej,znowu te pomalowane nogi i ma jakąś zaokrągloną głowę,co niezbyt dobrze wygląda... Ogólnie lalkę Apple oceniam na 6/10,a smoka 10/10 <3 Gdyby był smok bez Apple to chyba skusiłabym się na niego <3 Fakt,ten smok tylko trochę przypomina smoka,ale jest dla mnie prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba to i to cały zestaw oceniam na 10\10

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie te korony Apple są głupie bo w końcu Apple nie jest królową świata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie było stanowiska król/królowa świata, więc Apple raczej nią nie jest

      Usuń
    2. no może , ale bardzo często w odcinkach czy gdzie indziej widzimy że Apple jest traktowana jak naj piękniejsza na świecie może trochę to po wtw się zmieniło w tej scenie na stołówce wyglądało to trochę tak jakby nikt nie chciał jej słuchać

      Usuń
    3. wiktoria - takie jest jej przeznaczenie,że jest najpiękniejsza w świecie i wydaję mi się,że na końcu jej historii ma zostać królową Krainy Baśni... Z resztą ,korony i te inne sprawy,to w końcu cała Apple ;) Taka królewska :)

      Usuń
    4. Nie oglądałam jeszcze WtW, ale wiem jedno. Wcześniej mówiłaś, że traktujesz Apple i Raven równo. To świetny przykład, nie sądzisz?

      Usuń
    5. Zgadzam się z Rosalie Rasil - coś mi się wydaje,że ostatnio coś hejtujesz Royalsów... Nie podoba mi się to -_-

      Usuń
    6. wiesz pisałam że Apple i Raven są równe , ale wszystko się zmienia ale to nie istotne osobiście wole stronę rebelsów ale to nie znaczy że nie lubię royalsów , bo niektórych lubię , a co do Apple mówię tylko że ostatnio w WTW już nie traktowali jej raczej jak w " bajka Apple - królewska opowieść " i dla mnie jest trochę przykre że uważają ją za królową świata w końcu jeszcze nią nie jest

      Usuń
    7. Tylko że- zgodnie z historią Apple jest najpiękniejsza na świecie, a Raven druga zaraz po niej,więc nie bardzo rozumiem dyskusję. Jest jeszcze sprawa gustu co do urody- równie dobrze ktoś może powiedzieć, że Holly i Cupid są ładniejsze od A&R. Kwestia gustu- ale Apple jest po prostu traktowania zgodnie z opowieścią. I wybacz Wiktorio, ale akurat zarzut o faworyzowanie Apple w momencie Kiedy caly serial ewidentnie zrobiony został pod Raven i wykreowanie ją na gwiazdę szkoły jest troszkę nie na miejscu ;)

      Usuń
    8. A tym bardziej po WtW, którego finał sprowadził się do porażki (a wlasciwie kleski) Apple i Royalsów i zwycięstwa Raven.

      Usuń
    9. tak wiem kwestia gustu ja sprawę stawiam tak Raven i rebelsi są takim moim stylem ja wcale nie mówię że Apple jest taka czy taka napisałam tylko że wcześniej uważali ją za taką ważną a teraz chyba mi się tak wydaje że już nie , a co do tej jak ty to nazwałaś/nazwałeś porażki to sama nie wiem czy to była taka porażka jeszcze nadchodzi DG więc zobaczymy ;) a na chwilę obecną cała ta akcia jest dziwaczna jak dla mnie eah robi się trochę nudne i wiesz tak jak napisałeś/sałaś kwestia gustu czy coś to ja wole Raven ty może Apple i tyle gatki !

      Usuń
    10. Jestem poruszona tym, ile serca wkładacie w rzeczy kompletnie nieistotne, o których nie pomyśleliby sami twórcy.

      Usuń
    11. To właśnie w fandomowaniu jest najpiękniejsze - szuka się spisków tam, gdzie ich nie ma.

      Usuń
    12. Gdyby np. fani MLP nie wkładali serca w szukanie nieistotnych szczegółów, to serial byłby pewnie już zakończony, a na pewno nie byłoby w nim kilku odcinków powstałych na podstawie fandomu, zresztą Rosalie ma rację- właśnie na tym polega fandom ;)

      Usuń
    13. rzeczywiście niektóre rzeczy są nie istotne , no bo przecież to nie zależy od Raven czy Apple jakie są tylko od twórców

      Usuń
    14. A więc fandom polega na tym, żeby oceniać każdą sekundę odcinka z osobna, każdy kąt nachylenia postaci, każdy odcień, etc etc?

      Nie moja sprawa co piszecie w komentarzach, piszcie co chcecie, ja tylko wyrażam mój głęboki podziw dla waszej determinacji.

      Nie złoście się, po prostu kusiło mnie włożyć kij w to mrowisko :3

      Usuń
    15. Rozz, jak miło cię widzieć żywą. Wracam sobie spokojnie na łono blogów, a tu proszę, Rozz.

      Z resztą dużo tych niespodzianek, wracam, a tu tyle nowych ludzi, jakiś tłum w ogóle. Drażni mnie to, że nagle z fandomu w którym byłam znana zrobił się fandom którego nawet nie kojarzę o.O W każdym razie, siema Rozz XD

      Usuń
    16. Rozz, jak miło cię widzieć żywą. Wracam sobie spokojnie na łono blogów, a tu proszę, Rozz.

      Z resztą dużo tych niespodzianek, wracam, a tu tyle nowych ludzi, jakiś tłum w ogóle. Drażni mnie to, że nagle z fandomu w którym byłam znana zrobił się fandom którego nawet nie kojarzę o.O W każdym razie, siema Rozz XD

      Usuń
    17. Moja determinacja dziękuje za okazany jej podziw :3

      Usuń
    18. Vicc, z tobą jest jeden wielki problem - nigdy nie wiem czy ty chcesz komuś dogryźć, czy jest spoko. XDD
      Łono -skojarzenia. </3 Ja jestem normalna. XDD

      Też przerwę miałam i wiem co czujesz. :( A MMH-owa elita to już wyginęła praktycznie (akurat wtedy, kiedy się tam dostałam). Pieprzony los...
      Ty przynajmniej masz tego kefira (bo podejrzewam, że tam jesteś) i wszystkich chłopaków. XDD

      No cień to akurat nie, ale cichaj, wyobraźnia się nam rozwija chociaż. XDD

      Usuń
  5. Te pomalowane nogi to jedna wielka katastrofa i Apple wcześniej miała złote buty, a teraz nagle zrobiły się czarne :-\
    Korona i cała reszta lalki jest ok, ale ta twarz jest jakaś dziwna.....
    A ten niby SMOK przypomina mi renifera Św. Mikołaja XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Smok ma rogi jelenia takie jak mają chińskie smoki. pewnie nawiązali do tego, a te rogi sprawiły że jest bardziej "słodki" tak mnie się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie, to sama Apple mi się podoba, co do smoka, to uważam, że lepszym pomysłem by było gdyby to Raven znalazła się w playsecie ze swoim pupilem :P Co do nóg, mam nadzieję, że to już ostatni raz kiedy je malują, a Courtly też miała żłobienia tak jakby co xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, obawiam się, że malowane nóżki weszły już w krew producentom. Nawet przeszło na SHG ._.
      Ajajaj, jest coraz gorzej... xD

      Usuń
    2. A może one używają rajstop w sprayu? Są takie, przysięgam

      Usuń
    3. Jak buty w sprayu w Klopsikach i innych zjawiskach pogodowych *-*

      Usuń
  8. Moim zdaniem pomalowane nogi miały imitować nie spodnie, czy rajstopy tylko coś w rodzaju zbroi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się tam jej lalka podoba ^-^ zresztą, tak jak wszystkie z tej serii :) Tak w ogóle to się nie mogę doczekać filmu- na pewno będzie lepszy od WtW, bo ten drugi mnie załamał .-.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten "smok" wygląda mi na renifera(?) i to mnie troche przeraża....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom i jest taki mały mam nadzieję że w filmie będzie większy bo jak Apple takiej wielkości wsiadła by na takiego smoka to chyba by długo nie pożył

      Usuń
  11. Pomalowane nogi apple są świetne! Trochę jakby miała na sobie legginsy. Ale nie takie do zwykłej bluzki, tylko takie do tuniki czy sukienki.

    Chocolate Cat

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak myślicie, czy Apple ma naturalnie kręcone włosy? W końcu w Getting Fairest widzieliśmy ją w papilotach...

    Chocolate Cat

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!