poniedziałek, 12 października 2015

Okładka nowej książki Suzanne Selfors - Fairy's got talent!

Pamiętacie jeszcze serię książek od Suzanne Selfors? Właśnie pojawiła się okładka kolejnej części!


Szczerze mówiąc, okładka mi się kompletnie nie podoba. Z każdą kolejną częścią gorzej. Dotąd zawsze podobała mi się przynajmniej jedna postać. Tutaj nie mogę pochwalić żadnej. Zarówno Faybelle jak i Farrah wyszły kiepsko. O ile wcześniej pastelowa kolorystyka jak i ciupinkę za duże oczy nadawała postaciom charakteru, tutaj jakoś mi nie pasują. Faybelle uszłaby jeszcze w tłoku, ale nie pasują mi jej skrzydła. Wydają mi się jakieś takie... Duże. Córka wróżki chrzestnej nie podoba mi się za to w ogóle. Jedynymi plusami jakich się dopatrzyłam są bardziej naturalne odcienie skóry u dziewczyn i ładne odwzorowanie fryzur. No i tło. Jest nawet całkiem fajne, takie teatralne.
Patrząc na okładkę łatwo się domyślić, że najprawdopodobniej będzie o jakichś zawodach muzycznych. Strasznie ciekawią mnie relacje obu wróżek O.O Nie jestem pewna czy będą śpiewały razem czy też rywalizowały, ale mam nadzieję na to drugie. I mam nadzieję że cała seria zostanie w końcu przetłumaczona na polski (tak, Shy i jej głębokie marzenia...)!

Podoba Wam się okładka "Fairy's Got Talent"? Co sądzicie o relacjach Faybelle i Farrah?
Zdjęcie pochodzi z tumblra zirael2005

42 komentarze:

  1. Mam dobrą wiadomość nie na temat c: Dla wszystkich którzy boją się, że przyślą im reedycjowy szajs ( chodzi o konkurs ) przybywam z nadzieją! Napisałam im mejla i odpisali: Lalki pochodzą ze starszej wersji - tej, która znalazła się na rynku jako pierwsza ;)

    Pozdrawiamy bajecznie!

    Cerise po raz kolejny ratuje świat!

    Cerise Wolf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu zapomniałaś,że masz konto? :P

      Teraz to ja ratuje świat xD
      Nie no żartuje :P

      Usuń
    2. Dzięki za uratowanie mojego świata :D Niestety coś się dzieje i nie mogę się zalogować :c

      Cerise Wolf

      Usuń
  2. Ej słuchajcie jak nazywała się pierwsza książka Ever After High? Pytam się ponieważ nie jestem tu od początku. Proszę o odpowiedź. Będę wdzięczna do końca życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza to "Księga Legend"

      Cerise po raz 3 ratuje świat!
      Cerise Wolf

      Usuń
  3. Mi też okładka nie przypadła do gustu,nie podoba mi się :P U Faybelle nie podobają mi się skrzydła,a u Farrah podoba mi się tylko...Opaska do włosów xDDD Jej sukienka,jej włosy i jej skrzydła są tutaj brzydkie >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam do was pytanie. Ile wysyłaliście prac na ostatnie zadanie z konkursu? Czy jedna wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiem,że to nie na temat,ale na instagramie EAH jest zdjęcie Bunny i Alistaira (w postaci ich lalek) i jest napis :
    ,,Stay tuned for the next chapter in #BunnyAndAlistair's budding romance! They'll make their next appearance in an all-new webisode this Friday on YouTube.com/EverAfterHigh! 💞🐇🌷🎩💞 #Balistair #FeelinTheLove #OTP #CantWait #Awww #WeAreTheKidsOfFairytales #EverAfterHigh"

    BĘDZIE ICH RANDKA!!! OMGHRJDVJHSBGJHSBKJFBEHWFBJEBFJEBFEBJGBEJBGJBHBFH
    Pomóżcie mi,nie mogę oddychać ze szczęścia!!!!!!! <3 Chce ten piątek JUŻ TERAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Taaak,dostałam jakiejś Balistairowej gorączki xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomoce ci

      Wdech,wydech,wdech,wydech,wdech...

      Usuń
    2. Okej,okej...Powoli się uspokajam... xDDD

      Usuń
    3. Boję się,jaka będzie moja reakcja,kiedy już będzie piątek i ten odcinek wyjdzie o_O xD

      Usuń
    4. Jestem w tej samej sytuacji co ty☺

      Usuń
    5. Gratuluję Yoshi, w końcu się doczekalas :D
      Ja również bardzo się cieszę- traktuje ten odcinek jako nagrodę pocieszenia po tym co w zeszły weekend zrobiło mi Hasbro -,-
      No i będzie Brooke i Keti Czeszer, jestem bardzo pozytywnie do tego odcinka nastawiony, będzie się działo :D

      Usuń
    6. Nie mogę się doczekać :D

      Usuń
    7. Aleksandra Jóźwicka - no widzisz :P
      Realista Madridista - no nareszcie :P 9 miesięcy czekania na szczęście nie poszło na marne xP (Bo 9 miesięcy temu oni po raz pierwszy brali udział w tym serialu :P) A tak w ogóle,to co Hasbro ci zrobiło? To ma związek z MLP? xP
      Julia Frycz - ja też :D

      Usuń
    8. Wiesz, po prostu Hasbro zachowało się bardzo po Hasbrowemu- wypuścili odcinek MLP o bardzo hmmm... bombowej tematyce (żeby nie spojlerować ) i nakierowało go niestety na duży morał, przesłanie i hmmm... absototalne zmisiowacenie pewnej postaci- końcówka to jakbym miał WtW przed oczami :D inna sprawa ze odbior odcinka ogólny był trochę odmienny od mojego. Dlatego bardzo ciesze sie na tego Bunnystaira- może w końcu coś krzepiącego (zresztą właśnie dzięki WtW ich polubiłem - przynajmniej oni, w przeciwieństwie do reszty ferajny, nie pajacowali xD ). I ciekaw jestem roli Brooke :D

      Usuń
    9. Yey! Brooke!
      ,,zresztą właśnie dzięki WtW ich polubiłem" - czyli jest szansa, że ich polubię? Bo jak na razie to nienawidzę tego parringu, a Yoshi mi nie pomaga (syndrom niwnawidzenia postaci, które wszyscy kochają - ugh, to nie jest fajne, mówię wam). XDD Tak btw. to jeszcze około tydzień i WtW po polsku - nareszcie dowiem się co to za straszna końcówka (chociaż w sumie ja zawsze ta inna to może mi się spodoba).

      Usuń
    10. Realista Madridista - czyli zgadłam xD Zmisiowanie pewnej postaci...hmm...o kogo ci chodzi? (Wiesz,ja oglądałam MLP do 4 sezonu 11 odcinka i dalej nie wiem,co będzie,bo nie chciało mi się tego oglądać :P) Najbardziej ciekawi mnie rola Bunny i Alistaira,potem Brooke,a potem Kitty i jak to się wszystko potoczy. Słyszałam tylko,że Kitty będzie chciała coś zrobić,a Brooke im pomoże (pytanie tylko w czym :P)
      Rosalie Rasil - dlaczego? ;( Mam nadzieję,że jak obejrzysz WtW to zmienisz zdanie :P

      Usuń
    11. Rosalie- w moim odczuciu owszem, jest szansa, że ich polubisz, poniewaz wg mnie (a byłem jednym z ich najzagorzalszych przeciwników) z całego filmu tylko oni, Daring i Faybelle wypadli normalnie- od razu ich polubiłem po TEJ STRASZNEJ KOŃCÓWCE :D
      Yoshi- wyobraź sobie, że ja, fan mlp od 2011 roku znam sezon czwarty tak sobie bo był po prostu... słaby. W piątym jest natomiast dużo fandomu i rozwiazanie wielu wątków także polecam, bo jest najlepszy od czasów sezonu pierwszego. Natomiast ta postać to (OSTRZEŻENIE DLA TYCH CO DOPIERO BEDA OGLADAC SEZON PIATY MLP-SPOILER!!!!) Diamond Tiara, odwieczny arcywróg Ligi Znaczkowej. Tydzień wcześniej podobnie (tylko gorzej!) potraktowano Big Maca.
      Ale to tylko taka dygresja była, co do Bunnystaira to już wole akcję z nimi bo chociaż jakaś jest zamiast robienia stutysięcznej fotki do kroniki XD

      Usuń
    12. Aha xD Co do Bunnystaira,nie dość,że ich uwielbiam,to jeszcze nie będzie żadnego zdjęcia do kroniki :P

      Usuń
    13. Ale spoko, kronika będzie, bo w tym ,,przecieku" co jakoś na początku września był to o ile pamiętam było coś że oni pomagają przy kronice (był pokazany Allistair z kronika, chyba?), więc się nie zdziwię pięknym zakończeniem, w którym kronikarki wszechwiedzące opowiadają o ,,sile prawdziwej miłości" i bla bla bla... :D

      Usuń
    14. Mi się wydawało,że w przecieku było coś takiego,że Brooke mówiła,że Alistair został faworytem Apple i miał napisać kto jest w tej kronice (tak mi się wydaję :P) i potem powiedziała o pierwszym pocałunku Bunny,a Kitty chciała coś powiedzieć,ale niestety przeciek w tym momencie się skończył :P

      Usuń
    15. I mi wydawało się,że Alistair siedział tam sam...

      Usuń
    16. Dowiemy się wszystkiego w TEN piątek :D

      Usuń
    17. On chyba siedział sam ale Bunny do niego kicała xD
      A to tego faworycie Apple nie pamietalem, cos tak czulem ze Bunny ( krokiet) i Allistair maja za zadanie zastapic Ash i Briar :D

      Usuń
    18. Yoshi, tak po ptostu mam, że nie lubię postaci, które wszyscy uwielbiają. Np. Draco (tutaj akurat jest to uzasadnione), Dash (przechodzi), Raven (choć też przechodzi).

      Usuń
    19. Ooo a myslalem że tylko ja nie lubię Dash :D

      Usuń
    20. Z jednej strony fajnie,że mają zastąpić Ash,bo to nie jest zbyt ciekawa postać,ale szkoda mi Briar :( Co do Rainbow Dash też niezbyt za nią przepadam :P

      Usuń
    21. Ha- czyli dobrze wiedzieć, że moja niechęć do Dash nie jest odosobnionym przypadkiem :3 A poza tym-wiesz, teraz nie ma już Briar, tylko jest panna ,, Jednak się zastanowiłam i mam gdzieś swoją opowieść" xD Swoją drogą, jakby się wczytać w Księgę Legend, to idę o zakład, że za 100 lat wybawicielem Briar miałby być jakiś prawnuk po kądzieli Apple albo Ashlynn- ciekawe, czy jakby coś takiego wyszło to by się na nią nie obraziła jedna z drugą za ,, kosza danego mojemu wnusiowi" :D :D :D :D

      Usuń
    22. Hahaha xD Nie no padłam xDDD

      Usuń
    23. :D
      No ale sama powiedz, czy nie piękna wizja- rok 2115, książę Daring White Czwarty przybywa, aby obudzić pogrążona we śnie przyjaciółkę swojej prababki, pojąć ją za żonę i objąć w posiadanie polowe jej królestwa :D

      Usuń
    24. Śmiesznie to brzmi,ale to prawda xDDD

      Usuń
  6. Okładka jak włoskie komiksy o Kaczorze Donaldzie :D Ależ jestem ciekawy tej książki, co do ich relacji to obstawiam bliźniacze do Apple-Raven tylko za tu będzie zła i dobra, a nie dobra i ta-co-chce -byc-dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest na ''Ever After High Dolls''
    lalka niskobudżetowa Holly z zestawem fryzjerskim. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom i chyba z tej seri i jest śliczna chociaż jej fryzura jest trochę dziwna

      Usuń
  8. Dla zainteresowanych WtW.
    Właśnie przeglądałam program Nicka, aby przypomnieć sobie godziny emisji EAH i wygląda to tak, jakby całość nie była emitowana "na raz". EAH WtW 1 i2 będzie w sobotę o 16:00, zaś 3 i 4 będzie emitowane w niedzielę o 12:00. Chyba dosyć słabo to obmyślili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Na raz było by lepiej. Nie byłoby aż takiego problemu. :/

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!