piątek, 2 października 2015

Zdjęcia promocyjne serii "Book Party"

Przeglądając dzisiaj Internet natrafiłam na lawinę zdjęć promocyjnych dziewcząt z serii "Book Party". Bez obaw, obrazki można spokojnie powiększać. Zapewne lalki niedługo trafią na sklepowe półki, a zagraniczni fani będą mogli się nimi nacieszyć. Nam pozostaje czekać na zawędrowanie produktów do Polski. 
Na pierwszy ogień idzie Ginger Breadhouse w białej sukience z motywem książek oraz różowymi, lukrowymi akcentami. Cała seria skupia się na książkach, ale miło jest popatrzeć jak osobiste elementy dziewcząt (np. słodycze u Ginger) się z tym komponują. Jeśli chodzi o ubiór - sukienka jest prosta i niczym nie zachwyca, ale nie widać też rażących niedopatrzeń. Żałuję tylko, że dziewczyna nie ma swoich okularów.
Widzimy coś a la torebkę, która jest  tak naprawdę książkami związanymi wstążką. Bardzo razi mnie niebieski kolor tego dodatku - nie pasuje kompletnie do niczego. Miło byłoby popatrzeć na różnorodnie pokolorowany dodatek, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt istnienia małych detali.
Mamy też zbliżenie na twarz dziewczyny. Makijaż nie zachwyca - ot takie tam kilka smagnięć lekkiego różu. Naszyjnik jednak bardzo mi się spodobał - lekko klasyczny, ale zachowujący nastrój serii.
Różowe buty Ginger łączą w sobie obcasy z książek, kawałki schrupanego wafla i spływający lukier. Całość wygląda bardzo apetycznie, ale furory nie robi.
Widzimy też już zapakowaną Ginger w (niestety lub stety) nowe pudełko. Co ciekawe, naszyjnik dziewczyny magicznie stał się niebieski, przez co jej torebka nie odstaje teraz kolorystycznie od reszty stroju. Widzimy też art dziewczyny, w którym się po prostu zakochałam. Jest przeuroczy. Jednak nowe logo nadal straszy.Buu!
Teraz czas na pannę Hearts. Dziewczyna ma na sobie podobną w kroju sukienkę, ale tym razem z motywem kart. Ta podoba mi się bardziej, może dlatego, że w ciemniejszych kolorach lepiej widać warstwowe ułożenie wzorków ubranka.
Złote dodatki - torebka (w formie książki z wygrawerowanym imieniem bohaterki) i naszyjnik bardzo ładnie komponują się ze strojem Lizzie. Wydaje mi się też, że serce na twarzy dziewczyny jest w jaśniejszym kolorze niż w jej wersji basic co dodaje lalce łagodniejszego wyglądu.
Przyznaję się bez bicia - zakochałam się w jej butach. Mają bardzo ładny, połyskujący kolor, a kratka sprawia, że nie wydają się takie proste i nudne.
Tutaj widzimy Lizzie w pudełku. Wielką zmianą jest przemalowanie jej torebki na głęboką czerwień, co, według mnie, działa na niekorzyść lalki. Złoto o wiele lepiej pasowało do kompozycji, która teraz cierpi na nadmiar czerwieni.
Kitty również ma na sobie prostą sukienkę w stylu całej serii. Bardzo podoba mi się połyskujący, fioletowy dół jej ubrania - sprawia, że dziewczyna różni się od dwóch pozostałych koleżanek. Moją uwagę od razu przykuł naszyjnik - jest masywny i przypomina mi kołnierzyki w odświętnych koszulach lub niektórych sukienkach w stylu lolita. To chyba moja ulubiona część jej stroju. Oprócz tego Kitty nosi na głowie czarną opaskę ułożoną na kształt kocich uszu.
Torebka to fioletowa księga ze zdobieniami i paskiem do noszenia. Nie zachwyca, ale też nie odstrasza. Buty dziewczyny przypominają uśmiechniętego kota z Cheshire. Ogólnie rzecz biorąc Kitty ma chyba najmniej elementów nawiązujących do książek, a szkoda bo na tym miała polegać ta seria.
A tak prezentuje się Kitty w pudełku. Jej uszy zmieniły kolor na srebrny, odzwierciedlający barwę naszyjnika. Buty z kolei dopasowały się do koloru torebki. W takim wydaniu lalka wydaje mi się zbytnio fioletowa i nie aż tak ładna.
Ogólnie uważam serię za średnią. Moją uwagę przykuły znaczne zmiany w kolorystyce dziewcząt, których się nie spodziewałam w takiej ilości. Za najładniejszą lalkę w serii uznaję Lizzie, następnie Kitty oraz Ginger. Oczywiście to tylko moja opinia.

A co wy sądzicie o serii Book Party?
Która lalka najbardziej przypadła wam do gustu?
Planujecie kupić jakąś, gdy trafią do Polski?
Zdjęcia pochodzą z tumblra darth-alinart.

18 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba Kitty i Ginger, a Lizzie jakoś mnie nie zachwyciła.
    A pudełko bardzo mi się podoba, te kolory dobrze ze sobą grają :)
    Jedyne co mi się w nich nie spodobało to logo na tej kartce z zeszytu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest nowy odc! "Prosto w serce"

    ~Kitty Thorn~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już pisałam, te pudełka mi się nie podobają,są ohydne! Co do postaci to najbardziej spodobały mi się arty Kitty i Ginger. Ginger wygląda przesłodko na arcie,a Kitty ma znacznie lepsze włosy niż jej lalka.Co do lalek to Lizzie jest moją faworytką z tej serii i mam nadzieję,że torbę będzie miała złotą,bo czerwona jakoś nie pasuje...U Kitty nie podobają mi się włosy w pudełku,srebrna opaska z kocimi uszami,bo czarna byłaby lepsza,fioletowe buty,bo czarne byłyby lepsze... A lalka Ginger wyszła ładnie,ale jak porównuję ją do artu,to na arcie ma takie słodkie oczy,a lalka ma takie zwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że Kitty jednak pozostanie w czarnej wersji kolorystycznej uszu oraz butków. Jeśli nic jej nie zmienią, kicia na 100% zawita w mojej kolekcji. Jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalki z tej serii są naprawdę udane. Pudełka nie są takie złe, są dość urocze, choć bardziej podobały mi się stare wersje pudełka, ale to tylko pudełka. xD A no i jakoś tak Ginger mi przypomina Howleen, a Kitty Catrine z MH. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem najładniejsza jest Kitty. Fakt, nie jest tak bardzo książkowa, ale na przykładzie Ginger przesadzili. Trochę głupio, że tak stale zmieniają barwy rzeczy - na promocyjnych wszystko wygląda lepiej. I to nowe pudełko - buuuuu....

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją faworytką jest Lizzie. Kitty wygląda po prostu strasznie.Ginger byłaby na czele gdyby miała okulary. Pudełka okropne,a arty... Szkoda gadać. Ale to tylko moje zdanie. Ale mimo wszystko mogli się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do jasnej zapałki,kiedy wreszcie dodacie nowy odcinek? Ile mozna czekac? Nie,bo wy wolicie o lalkach sb pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ich wina że nie ma odcinka to nie oni wymyślałą odcinki

      Usuń
    2. 1. Skoro tak bardzo ci to przeszkadza, nikt nie każe ci idwiedzac bloga.
      2. Nowy odcinek jest od wczoraj na yt. Tak trudno sobie włączyć?

      Usuń
  9. Moim zdaniem najładniejsza jest Kitty. Wiem że nie wygląda na jakąś tam ''książkowo''. A co do pudełka i te arty z boku pudełka ... Przepraszam ,że to powiem ale to jest takie gówniane z tymi pudełkami. A szkoda gadać. Moim zdaniem zrobili pudła tylko po to aby się z bogacić. Dzieciaki nie zwracają uwagę na to jakie są pudełka i jakość lalki. Ale np. starsi kolekcjonerzy dbają o najdrobniejsze szczegóły,pudełka, jakość lalki itp. A dzieciaki nie. Matell powinno zauważyć że też mają dorosłych kolekcjonerów...
    Pozdrowienia: Julia Frycz

    OdpowiedzUsuń
  10. lalka kitty jest cudna. dodali nowy odcinek na everafterhigh.pl : prosto w serce

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na EAHD na FB są zdjęcia promocyjne Farrah,Melody i Justine :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi naj bardziej podoba się Kitty następnie Ginger co do linzi może będzie fajnie wyglądać to w odc !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!