czwartek, 15 października 2015

Zdjęcia promocyjne uśmiechniętej reedycji

Od kilku godzin po Internecie krążą zdjęcia promocyjne kolejnych reedycji. Tym razem padło na Apple, Raven i Maddie z serii basic, które - jak to z reedycjami bywa - mocno ucierpiały... Choć dzisiaj pod nieco innym względem.


Jak na reedycje, lalki są całkiem porządne. Straciły jedynie kolczyki, a pozostałe akcesoria są nawet pomalowane. Jest jednak jedno 'ale' - chodzi o twarze lalek. Wszystkie są nienaturalnie uśmiechnięte. Apple wygląda tutaj bardzo sztucznie, a jej twarz przypomina mi nieco Dove Cameron...


Raven nie szczerzy się aż tak bardzo jak Apple, jednak wyraz jej twarzy także pozostawia wiele do życzenia. Kąciki ust córki Złej Królowej są delikatnie uniesione ku górze, a w policzkach zrobiły jej się dołeczki. Z założenia miało to chyba wyglądać dziewczęco, uroczo i niewinnie, ale wygląda po prostu nienaturalnie.


Maddie wygląda z całej trójki zdecydowanie najlepiej. Jej uśmiech nie jest przesadzony, co więcej - wygląda na szczery. Chyba właśnie o to chodziło twórcom, gdy pracowali nad nową reedycją. Mam tylko nadzieję, że lalka w rzeczywistości nie będzie się za bardzo różniła od tej ze zdjęć promocyjnych.



Zbliżenia na mordeczki bohaterek. Na trzecim zdjęciu możemy ujrzeć uśmiech kapeluszniczki w pełnej okazałości i moim zdaniem to tutaj wygląda on najlepiej.

Podejrzewam, że powyższe reedycje ujrzymy w najnowszym typie pudełek (tym różowo-fioletowym z uproszczonym logiem). Podobają Wam się uśmiechnięte reedycje? A może niekoniecznie? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblr'a Jade Bratz i Ever After High Dolls.

68 komentarzy:

  1. Mi się one nie podobają,w ogóle to jest pomysł bez sensu,żeby trzeci raz robić basici... Taka Raven i Apple w ogóle nie przypadły mi do gustu,ale Maddie wyszła całkiem nieźle,ale i tak wolę jej pierwszą wersję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maddie,to już w ogóle,to jest jej czwarta lalka basic...

      Usuń
  2. O Ty moja wielka przesłodka Celestio! To, co ujrzałem odwiedzać mnie będzie w najczarniejszych koszmarach :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? :P Wyglądają jak z horroru xD

      Usuń
    2. To jest chyba taka edycja 18+, bo mi się zaraz z japońskimi horrorami kojarzy :D

      Usuń
    3. To wcale nie jest przesadzanie tylko hiperbolizacja :D

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ja nie przepadam za lalkami eah, ale to to jak z najgorszego horroru. Maddie wygląda jak psychopatyczna żaba i brakuje jej tylko czegoś ostrego w ręce, Apple zrobili krzywdę i teraz ma minę "widział ktoś gdzieś mój rozum? Przepraszam, że jestem idiotą". Raven trafiła na najlepszego chirurga (albo na najmniej odważnego), ale, jak już wspomniałam, nie lubię everek, więc nie mem o niej dobrej opinii. Mi się wydaje, albo zwiększyli rozmiar jej czoła (ach zakola:))i zmienili opaskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i Raven ma pierścionko-bransoletkę, miała ją?

      Usuń
    2. Raven już miała pierścionko bransoletkę.

      Usuń
    3. Anonimku wyżej dopiero teraz zauważyłeś? Raven ma ją już od początku czyli od kiedy stworzyli jej lalkę basic.

      Usuń
    4. Mówiłam,t że nie interesują mnie te lalki jakoś szczególnie, a poza tym, to było pytanie.

      Usuń
  4. Apple i Raven wyglądają jak psychopatki xD
    Farrah, już nie będziesz jedyną, która swą miną informuje, że chce kogoś zamordować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parafrazując Twój stary komentarz- chyba założą gang zbieraczy dusz ( ja bym powiedział głów xD). Przynajmniej Farrah już nie będzie czuła się samotna

      Usuń
    2. Może właśnie taki był ich cel. Nie chcieli, aby żadna krwi Farrah czuła się samotna, więc zrobili jej koleżanki. XD

      Usuń
    3. W sumie tak patrzę sobie na Maddie... I ona też ma psychopatyczna minę xd
      Chyba twórcy prototypów przedawkował horrory ^^
      Albo szykują jakiś odcinek na Halloween gdzie wszyscy maja problemy z psychika XD w sumie, coś takiego chciałabym zobaczyć. Horror na podstawie EAH.

      Usuń
    4. Na wielką, za przeproszeniem, Celestię- taki horror to by było coś :D Bohaterki już mamy, teraz przydałby się zgrabny scenariusz :3 Coś w stylu:,, Zranione przez braci Charming Apple i Raven postanawiają pomścić swą krzywdę na całym rodzaju męskim
      W tym celu ruszają uzbrojone- Apple w torebkę, a Raven w gitarę, wyruszają na rzeź" xD Przepraszam, ale jak patrzę na te lale to po prostu mam ten widok przed oczami...

      Usuń
    5. Jeszcze nie można zapomnieć o Maddie!
      W jej przypadku wyobrażam sobie coś w stylu "wylałeś mi herbatkę, teraz ja wyleję twoje wnętrzności" xD

      Usuń
    6. HAHAHAHAHAHA Padłem :D W końcu znalazłaby zastosowanie jej piła mechaniczna, bo to musi być niewygodne nosić ją w kapeluszu co najmniej od Dnia Koronacji ;)

      Usuń
    7. Wydało się! Mattel pokazał prawdziwe oblicze Maddie! xD

      Usuń
    8. I teraz się nie wyprą! Mamy dowody rzeczowe- piłę i lalę xD

      Usuń
    9. Jeszcze niech je zapakują w jakieś podejrzane pudełka i nazwą "psycho ever after". Jak nic będzie pasowało xd

      Usuń
    10. Aż chętnie bym kupiła taką poschizowaną Maddie. Jeszcze jej nieco krwi dodać, potargać ubrania i byłaby jak ze snu xD

      Usuń
    11. Wiele księżyców temu, jeszcze zanim Celestia i Luna władały Equestrią, bardzo popularne byly lalki znane bodajże jako śmierdziele. Tu mogłaby zadzialac podobna zasada- dodac im jakieś rekwizyty- siekiery, piły, łańcuchy, noże, do tego odór i hit sezonu gwarantowany :D

      Usuń
    12. Ohohoho, pamietam te zabawki! XD
      A po co im rekwizyty? Twarz mówi sama za siebie, a zabić można i torebką XD

      Usuń
    13. Patrząc na zdjecia powyżej to i torebka niepotrzebna (chociaż Apple dałaby radę :3 ), wystarczy, że na kogoś spojrzą i koniec xD

      Usuń
    14. Albo inaczej niech to będzie film fabularny : mała dziewczynka na przeciwko swojego łóżka trzyma lalki EAH na półce/w domku i własnie między innymi tam będzie Maddie , Raven i Apple.
      Ta dziewczynka kładzie się do łóżka przed snem jeszcze patrzy na półkę z lalkami i stoją tam te pierwsze wersje tych lalek potem zamyka oczy po dłuższej chwili otwiera i widzi te z reedycji z tymi uśmiechami.Potem znowu zamyka i otwiera i te lalki są coraz bliżej a następnie dzieje się to samo i są jeszcze bliżej a potem rano tej dziewczynki nie ma ale obok jej łóżka są te trzy lalki

      Usuń
    15. DOOOOOBREEE :D

      Usuń
    16. i w telewizji reportaż : mała dziewczynka zniknęła/zginęła z niewiadomych przyczyn
      jedyne co znaleziono na miejscu zbrodni to trzy lalki

      Usuń
    17. Powiem Ci, że Twoja propozycja jest o niebo lepsza niż WtW :D

      Usuń
    18. Dzięki to (chyba) miło to słyszeć

      Usuń
    19. I mam ciąg dalszy że te lalki powoli wybijają resztę domowników (trochę jak w laleczce chucky)

      Usuń
    20. Ciekawe, ale zamiast tego, że się przybliżają do niej, dałabym, że nagle zniknęły i dziewczynka nie wie gdzie są. W jednej chwili są na półce, a kilka sekund później ich nie ma xD

      Usuń
    21. też dobre :D
      Dobra , a teraz jedziemy do hollywood i zakładamy wytwórnię filmową tworzącą horrory o EAH ,Barbie,MH i MLP XD

      Usuń
    22. My Little Ever After- ZE WSZYSTKICH RZECZY KTORE MOGŁYBY SIE ZDARZYC TA JEST NAJLEPSZA :D
      I przepraszam że się wtrącam YuuChan, ale co powiesz na to, że gdy dziewczynka idzie na śniadanie to zamiast rodziny znajduje lalki, a gdy wychodzi na ulicę to zamiast ludzi wszędzie- w autach, biurach- lalki z tejże reedycji? :3

      Usuń
    23. Mi się jak najbardziej podoba. No to już aktorki mamy, tworzymy horror! xD

      Usuń
    24. jeszcze się okaże że po ukazaniu się tej reedycji zamiast pisać creepypasty o praktycznie wszystkim będą pisać tylko o tym
      albo
      dziewczynki będą wybiegać ze sklepów z histerycznym/przerażonym/przestraszonym krzykiem
      np.Mamo te lalki są straszne !!!!! ja chce już do domu!!!

      Usuń
    25. Biedne dzieci- już zupełnie nie będą mieć dzieciństwa, co za czasy :(
      A co powiecie na to- psycholale atakują Equestrię i trzeba wezwac na pomoc Nightmare Moon, armię zombie Sunset Shimmer (1. część EG) i Flutterbat? :3

      Usuń
    26. albo nie te lalki to zombie i jak ktoś zostanie ugryziony to dostaje taki psychiczny uśmiech

      Usuń
    27. Kary dla dzieci na komputer to przeżytek! Kupujmy im nowe reedycje! xD

      Usuń
    28. przywiercać je do półek przy łóżkach trza i malować im twarze farbą świecącą w ciemności

      Usuń
    29. A po co kombinować, lepiej po prostu stawiać je na nocnym stoliku i sprzedawać z podpisem: GWARANCJA, ZE TWOJE DZIECKO NAWET NIE POMYŚLI O REBELII WOBEC CIEBIE :D

      Usuń
    30. Dobra reklama XD
      ale jak je się tak po prostu postawi to dziecko może odwrócić ją albo gdzieś ją (wy)rzucić

      Usuń
    31. ,, Co kropelka sklei sklei żadna siła nie rozklei" :D
      Ewentualnie jest super glue ;)

      Usuń
    32. Wiem!
      ,,Kup dwie lalki Ewer After Haj ,a gratis otrzymasz dwie paczki Kropelki!"

      Usuń
    33. Zestaw do wychowywania dzieci :D

      Usuń
  5. Całe szczęście że nie kupiłam jeszcze Maddie! Ta reedycje jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie na temat, ale co myślicie o przedłużeniu zadania finałowego w konkursie na everafterhigh.pl?

    OdpowiedzUsuń
  7. Maddie jest śliczna ,a Apple to chyba zmienili oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, wg zmienili im wielkość głów na trochę mniejsze :P

      Usuń
  8. A mi się strasznie podobają! Aż troszku żałuję, że mam te pierwsze! Jednak tak w sumie troche nie wyglądają jak lalki EAH w końcu cała seria zaczęła się od tych pierwszych dziewczyn, a teraz je zmienili... Mimo wszystko naprawdę mi się podobają, jednak nie wiem, czy miałbym serce wymienić moje na te, a tak bardzo mi się podobają *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo! Te lalki są cudowne!!! Ale moje pierwsze Basiczki i tak raczej zostaną w kolekcji:)

      Briar Beauty:)

      Usuń
    2. Tak w sumie teraz to lalka Raven nie za bardzo mi się podoba, trochę dziwna jest ta jej twarz, a Maddie wolę swoją. Co do Apple mam mieszane uczucia. Ale nadal wszystkie mi się podobają, tylko nie tak bardzo jak na początku :P

      Usuń
  9. mnie nowa twarz apple przypomina nowy headmold barbie- new face 2013. moim zdaniem raven jeszcze ujdzie, lecz apple nie wygląda jak ona sama z odcinków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem te nowe basici są genialne. Chyba kupie sobie Maddie.

    OdpowiedzUsuń
  12. to chyba jakiś zły sen .... kiedy się obudzę ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ta seria "uśmiechnięta" średnio się podoba.
    Szczerze? Najbardziej do gustu przypadła mi Maddie, potem Raven. Sorry Apple... Ona wygląda z horroru

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmiać mi się chce gdy widzę wasze komentarze. Jak są te lalki monster high to wcale nie są jak z horroru, nie... A tutaj narzekacie na sympatyczne uśmiechy dziewczyn... Głupota.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet spoko :3 Bardzo podoba mi się Maddie i Apple. Jednak Raven mi się nie zbyt podoba wygląda bardzo pogodnie i wgl ale wolę bardziej ponurą wersję Raven :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam te lalki za urocze. Tylko Raven nie jest według mnie zbyt udana, za to Maddie i Apple są bajeczne. Ale nie jestem pewna czy po raz kolejny robienie basic jest dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Apple i Maddie bym kupiła... A Rave nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Apple zmienili tylko (oprócz twarzy oczywiście) miejsce bransoletki. Była ona na jaj lewej ręce, a teraz jest na jej prawej. Miny są psychopatyczne. Tylko Maddie jakoś normalniej wygląda. Farrah już nie będziesz samotna ( w sensie uśmiechu).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!