sobota, 31 października 2015

Aplikacja "Tea Party Dash"

Ever After High zawita na iPhony, iPady oraz telefony komórkowe z Androidem wraz z grą "Tea Party Dash". Aplikacja jest bezpłatna, ale zawiera opcjonalne płatności (jak prawie wszystko w tych czasach).
"Biblioteka szkolna jest w opłakanym stanie, ale dzięki wysiłkom Królewskiej Rady Uczniowskiej, być może jest jeszcze nadzieja na jej naprawę. Dowiedź, że księżniczki są naprawdę potężne pomagając dyrektorom Apple White™ i Madeline Hatter™ w zorganizowaniu wspaniałego przyjęcia i zebrania pieniędzy na wiele nowych książek! Obsługuj najlepiej, jak potrafisz, ale nadążaj za klientami, którzy opuszczą przyjęcie, jeśli będą zbyt długo czekać! Jako dodatek do tego, że cel jest szlachetny, dużo wydające VIP-y (Bardzo Ważni Profesorzy) pojawią się od czasu do czasu. Zawsze więc bądź w gotowości!"
Agh, szkoda, że gra słów ze słowem VIP (Very Important Professor) nie wyszła im w języku polskim. Gra wydaje się być typowym "prowadzeniem kawiarenki", ale z postaciami i scenerią z naszego ukochanego baśnioceum. Pomysł jak i wykonanie wydają mi się bardzo udane. Mam nadzieję, że gra nie staje się nudna po kilku poziomach i nie jest za łatwa.
Róż, róż i jeszcze raz róż. . . Chociaż styl graficzny bardzo mi się podoba - przesłodki jest! Jeśli chcecie sami poprowadzić kawiarenkę w Ever After High, to zapraszam tutaj.

A co wy sądzicie o grze?
Zamierzacie ją pobrać, a może już macie ją na swojej komórce?
Opis oraz zdjęcie pochodzą ze strony Google Play.

22 komentarze:

  1. Trochę drażniące jest to, że wszędzie wciskają słowo "księżniczki". Dosłownie wszędzie, slogany, opisy,itp. Chyba mało co przemyśleli, że nie wszystko postacie są księżniczkami. Trochę zalatuje Barbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Racja, nie wszystkie postacie z bajek to księżniczki.

      Usuń
    3. najwidoczniej Mattel nie zwraca na to uwagi ( wygląda na to jak by tworzyli odcinki i inne , tak na odwal się )

      Usuń
    4. wiktoria - pierw powinnaś poznać proces tworzenia takiej animacji, dopiero później komentować. Ja z tego miałam prace dyplomowe i wiem co to znaczy tworzyć płynną animację. Polecam nie krytykować rzeczy, o których wiesz tyle co nic.

      Usuń
    5. nie martw się , wiem sporo o takich rzeczach ;)

      Usuń
    6. Sądząc po twojej wypowiedzi mam pewne wątpliwości... Krytykować każdy potrafi.

      Usuń
    7. Większość osób mysli ze jeden kadr animator robi w 5 min i potem sie bierze za nastepny. Niestety animacja to praca zespolowa. I czesto zajmuje wiecej niz tworcy sie spodziewaja....

      Usuń
    8. albo te nowe motto tu księżniczki mają moc. Kiepskie nowe motto i w stylu Barbie (przecież nie wszystkie postacie są księżniczkami

      Usuń
    9. No właśnie. Już to kiedyś pisałam, bo w sumie w chwili obecnej motto nie jest aż tak nowe. Trochę to drażniące, że z EAH próbują zrobić jakąś szkołę księżniczek Barbie, która przede wszytskim występuje w wersji księżniczki.

      Usuń
  2. Nie chce aby twórcy gry się obrazili ale ta gra po kilku minutach staje się NUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  3. czy tylko mnie "Dash " kojarzy się z Duchess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dash" z angielskiego jako rzeczownik niepoliczalny znaczy Pośpiech, sprint, zapał, werwa. Natomiast "Duchess" w dosłownym tłumaczeniu to księżna.

      Usuń
    2. tak wiem , rzeczywiście źle napisałam , bo nie zwróciłam uwagi na jedną rzecz

      Usuń
  4. Słowo księżniczki kojarzy mi się z "lukrowanymi" lalami i barbie. Niestety gra jakoś mnie nie zachwyca. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomaga, że są 'potężne' nie ;p ;)

      Usuń
  5. Na tumbrze Teatime With Maddie są dokładniejsze zdjęcia lalek z serii Dragons Game!! Niestety wśrud nich narazie nie ma lalki Apple

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra zapowiada się trochę nudnawo, bo cały czas musimy robić to samo, może z trudniejszymi poziomami, ale na dłuższą metę to u mnie nie przejdzie. Czy tylko ja ubolewam nad tym, że nie mamy naszych ulubionych bohaterów na przyjęciu?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!