sobota, 24 października 2015

Poznajcie Ashlynn

Niedawno opublikowano nowy filmik z serii "Poznaj bohaterów". Tym razem kolej na . . . Ashlynn!
"Poznaj Ashlynn Ella, córki Kopciuszka"
Klip przedstawia nam cztery odcinki, dzięki którym mamy lepiej poznać córkę Kopciuszka. Są to: Ładne buty, Pokaz mody Ashlynn, Cedar Wood chce kłamać i Jezioro Księżniczki Swan. O ile rozumiem wybór pierwszych trzech epizodów to uważam, że ostatni mogliby zastąpić np. Starannie Dobrane, ponieważ Jezioro bardziej się skupia na Duchess niż na Ashlynn.

Oprócz tego, pod koniec pierwszego odcinka występują problemy z dźwiękiem. Nie wspomnę o literówce w opisie, która jest plagą wszystkich filmików z tej serii. 

A wy co sądzicie o klipie?

55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To nie Jutub kochanie

      Cerise Wolf

      Usuń
    2. Nie pojechałaś po mnie za specjalnie.... Słabo...

      Usuń
    3. Gównoburza it's coming!

      Cerise Wolf

      Usuń
    4. Oj weź przestań, bo to żałosne.

      Usuń
    5. Bardzo chętnie to zrobię :'D

      Cerise Wolf

      Usuń
  2. Można już kupować dwupak DVD po Polsku !!! http://www.empik.com/ever-after-high-zestaw-2-filmow-rozni,p1117333346,film-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś wie czy w internetach można wyszukać 2cz. WtW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma bo musi się trochę "postarzyć". Jak troche minie czasu to możesz śmiało szukać :)

      Usuń
  4. Według mnie to bez sensu,że dostała TRZECI taki filmik... Najpierw był ten z jej lalką i lalką Raven,drugi był 18 sekundowy (czy coś takiego) i teraz ten 8 minutowy... Z resztą czemu dostała tyle tych filmików w tym jeden 8 minutowy?! Ona nie jest główną postacią! Taka Briar dostała tylko 16 sekund (czy coś takiego) a Maddie to już w ogóle nic nie dostała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, jakby sie tak zastanowić, to Maddie nigdy nie dostała nawet odcinka :( Ona to wśród Rebelsów jest taką ,,przynieś, podaj, pozamiataj i do widzenia ", a to taka fajna postać :/ Podobny status ma chyba Blondie wśród Royalsów. No ale jak widać twórcy wolą pompowac drewnianą Rosabellę niż tak ciekawe postacie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. No,szkoda mi jej :( A Blondie to wprawdzie była w tych odcinkach o tym czarnym lesie,ale dlaczego zamiast niej jest Cedar? A co do Rosy to chyba troszkę przeginasz :P Wystąpiła tylko w tle w odcinku,,Sad Dziedzictwa" i była w tle w odcinku ,,Baśniowe łyżwiarki" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii Rosabelli oceniam ją na podstawie profilu i spoilerze z odcinka o Faybelle. I, jak dla mnie, na kilometr czuć, że będzie irytujaca jak nie wiem :/ przynajmniej taka moja opinia :p
      A Blondie... no niby była w lesie , ale w moim odczuciu traktuje się ja nieco niepoważnie, jak Maddie- I, jak Kapeluszniczka jest popychadłem (znaczy sekretarka)Raven, tak myślałem że Blondie będzie sekretarka/popychadłem Apple, ale jak straciła jedna posadę na rzecz Cedar, tak drugą na rzecz Bunny, i, cytując klasyka ,,nie ma już w Krainie Baśni pracy dla ludzi z jej wykształceniem ":( :( :(

      Usuń
    2. No tak,Rosa nie będzie zbyt ciekawą postacią :P Co do Maddie to od początku była ,,sekretarką" Raven... To przykre ze strony Raven,że zrobiła zdjęcie Maddie jak wpadła do mąki i jak spała... A tak,to Maddie miała napisane w pamiętniku,że miała być ta ceremonia dziedzictwa i ona się cieszyła na myśl ,że zostanie następną kapelusznicą,a Raven miała być następną złą królową i było Maddie przykro z powodu Raven,cytuję ją ,,To takie przykre!" a Raven takie coś (za przeproszeniem) odwala i chciała te zdjęcia dać do księgi,bo nie ma ,,sztucznych" poz...No błagam -_- Lepsze są takie ,,sztuczne" pozy,bo potem miło się patrzy na takie zdjęcie i się wspomina,a takie zdjęcia jak ktoś wpada w mąkę to niemiło się wspomina i jest się zawstydzonym takim zdjęciem,a nie zadowolonym... -_-

      Usuń
    3. Oczywiście, że w kwestii zdjęć masz rację- może niech KTOŚ by się najpierw zapytał fotografowanemu, jakie woli zdjęcie? -,-
      Co do przeznaczenia Maddie, to najrozsądniejsza wydaje się wymiana pomiędzy obozami - Kitty&Maddie na Ashlynn&Briar o wszyscy są hepi :p no przecież ona chce być Kapeluszniczką :D Ale wtedy Farrah zmieniłaby sie w brokat- o kurczę :o
      Jak to mawia Jego Wysokość Król Julian XIII, Maddie to dla Raven tylko emocjonalny materac :v
      Na marginesie- na Celestię, nie podejrzewałem, że Bunny jest na tyle bystra, żeby strącić Blondie z pozycji asystentki (fanki? Pomocnicy?) Apple :D

      Usuń
    4. No właśnie,myślę,że Bunny nie chciałaby się skompromitować przed Alistairem tym zdjęciem,na którym ona śpi :P Najwyżej Alistair może uznać,że Bunny wyszła po prostu na tym zdjęciu uroczo <3
      Co do Ash mam taki pomysł,że ona będzie Royalsem,a Hunter Rebelsem (czyli tak jak jest xD) i Ash będzie szła według swojego przeznaczenia,a Hunter będzie Rebelsem dlatego,że za nią wyjdzie - i Farrah będzie cała :P
      Co do Blondie mam niejasne wrażenie,że pokłóciła się z Apple i Apple w zastępstwie wzięła Bunny i Alistaira :P
      Swoją drogą fajnie by było,gdyby Apple (tak jak Brooke xD) była fanką Balistaira - to byłoby coś :D I fajnie by było,gdyby Apple słyszała Brooke xD I one tak we dwie by się jarały Balistairem i jeszcze fajniej by było,gdyby Bunny i Alistair to usłyszeli xD Byłaby beka na maksa xDDD

      Usuń
    5. Mi się wydaje, że Apple- w trosce o przyszłość opowieści- po prostu musi wspierać związki, które mogą zaowocować narodzinami wielu małych Royalsów w przyszłości, więc (zwłaszcza, że króliki mają dużo potomstwa xd ) ona po prostu musi być fanką Bunnystaira :D
      Blondie pokłocona z Apple? Niegłupie i przerażające... bo wtedy mogłaby podryfowac w kierunku rebelii :/ W sumie to ostatnio widzieliśmy ją z Cupid, może po TTW są blizszymi przyjaciółkami?A Huntlynn jak dla mnie niech robi co chce, mam tylko dwa warunki: niech zejdą z ekranu i niech nie smią zmienić Farrah w brokat -,-
      A co do Brooke i Apple to czekam na polska wersję wiadomego odcinka, żeby ocenić czy w końcówce nie było interakcji między Apple i Narratorką, bo tak mi się zdawało - że Apple powiedziała : ,,Just Perfect " a Brooke: ,,Hej! To moja kwestia "! :D Ale dokładnie nie słyszałem, więc mogę się mylić...

      Usuń
    6. No,dokładnie :D
      Blondie,nie dość,że przyjaźni się z Cupid to w dodatku C.A. jest jej współlokatorką :P
      No ja też mam takie same warunki do Huntlynn xD
      Mi się wydaję,że Brooke powiedziała, ,,Just perfect" a Kitty ,,Hey,thats my line!"

      Usuń
    7. o mój boże , zaraz się załamę te wasze wymyślanki Apple i Brook da się przeboleć , Blondie po kóco na z Apple to możliwe bo Blondie chyba zazdrości Apple o jej " posadę " jako royals , a i jak dla mnie to te sztóczne uśmiechy są głupie bo chyba lepiej żeby zapamiętać tak jak było powspominać śmieszna kwestie niż to nudne żyli długo długo i urodziły się zające które z rozwiązują zagadki , Briar i Ash fajnie że są reb to było wiadome u Ash u Briar po czasie też , MADIE sekretarką Raven wy to chyba zaraz powiecie że Apple ma blond włosy ( a nie powinno tak być gdysz śnieżka miała czarne krótkie to tradycia :P ) bo Raven kichnęła , Mddie to mi rzeczywiście żal ale dla tego iż nie ma swojego odc i dla też że ma taka opinie , a po za tym jak by chciała to nie musiała by tak chodzić koło Raven pozdrawiam kicu kic zagadka którą trzeba rozwiązać to wasze umysły bo nie wiadomo co kiedy palniecie

      Usuń
    8. Hej. Nie przesadzajcie. Blondie miała bardzo duuużo występów (+ dla mnie to ona (choć Rosabelli nie znam) jest irytująca), więc trochę miejsca dla Cedar nie zaszkodzi. Jest śmieszna (,,Ale ja nic nie jem" i te oczy <3) i ciekawa. Nie rozumiem też oskarżenia, że drewienko ukradło miejsce Blondie. Ona robi tylko zdjęcia, a blondowłosa zazwyczaj ma od tego pomagiera w postaci Dexa lub Hump'a.
      Podejrzewam, że teoria Yoshi nie wypali - Hunter nie jest księciem, a to, że ukochany Kopciuszka był księciem miało duży wpływ na bajkę.
      Yoshi, proszę, przestań nawijać o BunnyxAlistair. Co za dużo to nie zdrowo. XDD

      Usuń
    9. Wiktorio, jeżeli nie podoba ci się to co piszą to po co czytasz? Ty żyjesz w swoim świecie, gdzie Raven jest ósmym cudem świata, a my w swoim, gdzie teorie spiskowe to podstawa.
      Nie chcę być nie miła, ale myślisz, że nikt cię nie przejrzał? Wymyślasz jakieś głupie argumenty, które nie mają sensu, żeby tylko obronić (wierz mi, jedynie pogarszasz sprawę) Raven. Gdyby Apple robiła takie zdjęcia hejciłabyś ją pięć razy gorzej niż my córkę Złej Królowej. No i jestem pewna, że gdyby ktoś tobie zrobił zdjęcie w niekorzystnym momencie i wsadził je do kroniki, która będzie czytana zapewne do końca świata to nie byłoby już tak śmiesznie.
      Może Maddie nie jest sekretarką Raven, ale chyba dostrzegasz, że nie zauważa jaką wspaniałą przyjaciółką jest Hatter.
      Owszem, Śnieżka ma włosy czarne jak heban, skórę białą jak śnieg i usta czerwone jak krew (choć o tych usteczkach się zapomina :( ), ale jej dzieci wcale takich nie muszą mieć (z czego się cieszę, boApple w blondzie ślicznie). Blondie też niby córka Złotowłosej, a złotych włosów nie ma (nad czym ubolewam). A krótkie włosy Śnieżka to tylko w Disney'u miała, a jak byś nie wiedziała to Disney to w większości tylko ekranizacje (i to nie pierwsze). -.-
      Maddie wcale nie musi chodzić za Raven? Poczekaj, dowiedz się co to życie i wtedy pogadamy. -.-
      Obrażasz mnie (bo myślę podobnie do Yoshi i Realisty) to i ja ciebie poobrażam. A słownik to dzieciątko kiedyś widziało? Serio, czasem zastanawiam się o co chodzi w twoich komentarzach. + Przecinki! Chyba nie mówisz wszystkiego na jeden wydech, nie? -.-

      Usuń
    10. Yoshi- wiesz, ja nie rozróżniam głosów w angielskiej wersji, więc możesz mieć rację, nie upieram się ;)
      Rosalie- co do Blondie fakt, miała duuuużo występów, ale od pewnego momentu jest w grupie postaci które zeszły na dalszy plan, np. wraz z Daringiem, Hopperem czy Cerise,o Sparrow'ie nie wspomnę :( Rozumiem, że może być irytująca dla wielu osób, ale ja po prostu lubię postacie o takim charakterze jak Blondwłosa :3 Co do Cedar- przez baaaardzo długi czas, obok Sparrowa i Kitty, była moim ulubionym Rebelsem, ale odkąd tydzien temu dowiedzialem się, że jej wróżka zrobiła przez nią PUFF ( a przecież, w przeciwieństwie do Cerise, ma całkiem całkiem historię), to jakoś mniej, mimo że na pewno w serialu jest super, w przeciwieństwie do książki i pamiętników :D I nie tyle kwestia tego, że ukradła, tylko o to, co się z Blondie dzieje ;) Nie wiem, czy widziałaś we wrześniu przecieki z nowych odcinków, ale tam było kilka sekund poświęconych Rosabelli, co w połączeniu z pamiętnikiem daje mi obraz jej charakteru jako baaaardzo mdłego, idealizującego i moralizatorskiego, tj. ma w sobie podniesione do potęgi wszystkie te cechy, o które non-stop oskarża się Apple, wobec tego ciekaw jestem ( bez ironii ) opinii Rebelsów na jej temat. A Huntlynn to dla mnie niech się weźmie i schowa, nie dość że odgrzewany kotlet, że są strasznie mdli, że Ashlynn rozkazuje Hunterowi, to jeszcze mogą przemielić Farrah na brokat, także bardzo bym się cieszył, jakby to nie wypaliło, Ashlynn o wiele bardziej pasuje do np. Dextera, ona by miała ,, przynieś-podaj-pozamiataj", a on osobę mniej energiczną ( tego Raven zabrać nie mogę) od córki Złej Królowej.
      Wiktorio- z całym szacunkiem, ale naprawdę zgadzam się całkowicie z Rosalie- rozumiem, ze lubisz Raven,ale daj sobie troszkę na wstrzymanie z łaski swojej -,-

      Usuń
    11. Zgadzam się z Rosalie i Realistą, droga Wiktorio. Jeszcze niedawno pisałaś że lubisz Apple i Raven równo -_-
      Akurat. Nikt Ci nie każe pisać na tym blogu , więc jeśli nie masz nic ciekawego do powiedzenia, poza swoją żałosną obroną córki Złej Królowej,to nie pisz. -_-

      Usuń
    12. ale wy piszecie jak bym napisała coś strasznego , a wcale tak nie jest nie mam nic ani do Apple ani do Blondie czy do Maddie , ale lubie bardzo Raven a wy ciągle o tym jak by to było gdyby Bunny i Alistaires byli razem było by to fajne owszem , nie przeszkadza mi że Apple ma blond włosy bo sama mam a ta tw dogryzka z tym słownikiem to nic mi nie mówi wiesz . Lubię tu komentować te wasze ( niektóre ) komentarze /rozmowy bo mówicie z myślą ( piszecie ) ale nie lubię kiedy piszecie coś że np. RAVEN jest wina temu i temu ,a Apple niczemu jest chodzącym ideałem , i nie mam nic do nikogo nawet do cb pozdro xddd

      Usuń
    13. Nie, to ty piszesz jakbyśmy napisali coś strasznego.
      Ale ty kochasz wszystko przekręcać. -.- Nikt nie pisał, że masz coś do Blondie albo Apple, a już w szczególności do Maddie.
      ,,ale lubie bardzo Raven a wy ciągle o tym jak by to było gdyby Bunny i Alistaires byli razem" - czy tylko ja nie widzę tu sensu? Co ma Raven do tej dwójki?
      A twoja ,,dogryzka z tymi mózgami to nic mi nie mówi wiesz". Ale brawo, ten komentarz jest dużo lepiej napisany od tamtego. Oby tak dalej.
      Czy tylko mi się wydaje, że słowa o tych pięknych dyskusjach gdzieś już widziałam (może i u mnie XD)?
      Zabawne (sarkazm), kiedyś to ja czułam się tutaj nieswojo ze względu na to, że wszyscy ubóstwiali Raven, a Apple hejcili od góry do dołu (ty nadal tak robisz), a teraz mówisz, że to my tak robimy? Hah, może po części się odwdzięczamy? Kiedyś jeżeli napisałam coś o dobrego o Apple/Cupid byłam zwyzywana. Teraz na szczęście jest tutaj więcej osób, które myślą podobnie, a hejterów jest malutko, więc przygotuj się na nową erę tego bloga - Erę Apple. Buhahahaha! A tak na serio to raczej nikt oprócz ciebie nie chce się kłócić, więc przestań odgrzewać ten kotlet, bo pamiętam, że czepiasz się o to chyba po raz trzeci. -.-

      Usuń
    14. no wielkie sorki do nikogo się nie czepiam , era Apple ( nawet nie wiesz jak mnie wnerwiłaś ) Apple .... ok spokojnie nie chce żebym napisała coś czego bym żałowała spoko lubisz bardziej Apple to sobie lub ja lubię Raven i spadaj od niej ( nie mam zwyczaju tak się wrażać , ale chyba w tym przypadku to jest konieczne ) ogólnie to ta wielka przemiana Apple to jest gupia wolałam ją jak kochała to swoje durne przeznaczenie , ale nie o tym teraz mowa to co napisałaś wcale mnie nie rusza to tak na marginesie

      Usuń
    15. Do Raven mam mało, więc nie wiem o co ci chodzi.
      Ech, kocham myślenie ,,ty nie możesz mnie obrażać, ale ja ciebie mogę". </3
      To co napisałam miało ci dać do myślenia, a nie cię ruszać. Niestety, wyszło odwrotnie.
      Której części ,,A tak na serio..." nie zaczaiłaś?

      Usuń
    16. mi chodziło o to iż nic z tego sobie nie robię czy coś w ten deseń , a i jeszcze jedno sorki jeśli kogoś tu obraziłam ( oprócz Apple )

      Usuń
    17. Wiktorio, jakże kochana nasza dziewczynko... Nie wiem czy już zauważylas, czy jeszcze nie, ale to tylko animacja. Jeden lubi jedną postać, drugi inną. Ja nie lubię ani Raven, ani Apple, ale nie muszę pokazywać jak bardzo są beznadziejnymi postaciami, bo inni je lubią i idealizowac swoje. Ból dupy tak naprawdę o piksele, które kiedyś znikną. To tylko animacja! Zachowanie małego dziecka.
      Nie lubisz jakieś postaci, zachowań to dla siebie. Irytuja cię komentarze, to po kija czytasz? Niepotrzebne nikomu sprzeczki probujesz wywołać i bardzo często piszesz nie na ten temat co trzeba. Niekiedy wyhamuj zanim coś na piszesz i kogoś obrazisz, albo niech pierw palce skonsultuja to z mozgownica czy na pewno jest poprawne i dobre do publikacji.
      I co najważniejsze, blagam, zapoznaj się że słowem interpunkcja. Rozumiem, że można popełniać błędy, ale użycie przecinka cię nie zabije, wiesz? Twoje komentarze trzeba czytać po kilka razy, bo nie wiadomo co jest co.

      Błędy musicie mi wybaczyć, telefon mnie nie lubi.

      Usuń
    18. wielkie sorki ( nie ) ale z tobą nie współgra telefon , a ze mną klawiatura bo mój barta cioteczny ( ma 2 lata ) rzucił nią o podłogę i z trudem w cisnęłam kilka guziczków . A i będę pisać jak będę chcieć

      Usuń
    19. Według mnie Maddie powinna być zwariowaną postacią i kimś więcej niż ozdóbka Raven (ona cieszyła się, że zostanie kapelusznikiem, ale co Raven jej BFF chce, żeby z nią była Rebelsem) Raven powinna wybrać zabawne sytuację i niewinne (ale nie typu, że o mało ktoś się nie połamał). Apple powinna mniej uśmiechów i sztuczności. Więcej postaci typu Blondie, Cerise, bo o co niektórych mało wiemy :(. Szkoda, że wszyscy będą pisać własne opowieści (końcówka filmu W krainie czarów) Byłyby ciekawe odcinki jak spełniali opowieści i przygotowywali się, ale to marzenie ściętej głowy.

      Usuń
    20. musze ci przyznać racie że piszesz całkiem , całkiem te odcinki jak przygotowywali się do przeznaczenie lub walczyli , były całkiem ciekawe , bo w końcu ever after high polega na rosnącym konflikcie między rebelsami , a royalsami . Maddie jest bardzo fajna zwariowana , miła i zabawna takla ni po tej ni po tej stronie , ale Maddie sama podjęła taką decyzje (znaczy się twórcy ) myśle iż Raven nie kazała by jej być rebelsem , zresztą gdzieś jest wspomniane o tym że Maddie chciała wesprzeć Raven dla tego została rebelsem musze przyznać że momentami myślę iż na dawała by się na royalsa

      Usuń
    21. Bardzo dziękuję za całkiem razy 2. Maddie wybrała Raven, bo to jej BFF i byłoby dziwnie być po przeciwnej stronie. Tak zwana presja środowiska. Możesz być po przeciwnej stronie i czekać na coś wspaniałego (w Maddie przypadku to zostanie Kapelusznikiem), a twoja BFF będzie trochę samotna lub możesz pomagać jej i nie zostać Szalonym kapelusznikiem.

      Usuń
    22. Wiktoria, mylisz się. Ja w telefonie mam autokorektę, która może zmieniać mi słowa. Nijak ma się to do nie stosowania interpunkcji i raczej nie wciszniesz nikomu, że klawiatura jest zła. Po prostu znaki interpunkcyjne są u ciebie czymś niezwykle wyjątkowym ^^

      Usuń
    23. yuuchan - nie interesuje mnie co napisałeś/łaś
      Emilia - tak a Maddie jest spoko więc wybrała rebelsów

      Usuń
    24. Jaja sobie robicie? Rozumiem, ratowanie przyjaciół, ale Maddie miała ryzykować zrobienie ,,PUFF" po to, by jej przyjaciółka miała kogoś do zrobienia ,,PUFF" razem? Haha... -.-
      ,,I byłoby dziwnie być po przeciwnej stronie" - nie. Rezygnować z największego marzenia dla ,,przyjaciółki", która krzywo patrzy kiedy jesteś sobą? Nie.
      Wiktorio, to się nazywa branie na klatę krytyki. Brawo.
      Sugerujesz teraz, że Royalsi są ,,nie spoko"? Dla większości już nie istniejesz. I nie, nie chodzi o to, że wolisz Rebelsów czy właśnie obraziłaś Royal, a o to że oceniasz wszystkich Royalsów, dlatego, że nie lubisz paru osób, które popierają tą grupę (niekoniecznie grupę, a Apple).

      Usuń
    25. Oż Ty Wielgachna Celestio- właśnie mi uświadomiłaś, Rosalie, że Maddie mogła zrobić puff... no nieeee, o nieee, Panno Queen, tak się nie będziemy bawić :o I w sumie racja- przecież Maddie całą sobą jest Kapeluszniczką- co to za przyjaciółka, która nie akceptuje tego, jaki ktoś jest? :/ Dobra, jak już Raven strzeliła nastoletniego foszka, to po co wciągała w to Maddie? Naprawdę, twórcy serialu zaprzeczają sami sobię w tworzonej przez siebie opowieści momentami...
      Wiktorio- z całym do Ciebie szacunkiem, ale zdaje się, że mówiłaś, że lubisz Raven i Apple tak samo- skoro tak, to dlaczego teraz jedziesz po wszystkich Royalsach? Zwróć uwagę, że tutaj żaden zwolennik Apple nie jedzie po wszystkich Rebelsach, a wręcz przeciwnie- to Royalsi bronią np. Maddie.

      Usuń
    26. ale ja nie napisałam że nie lubię Apple czy royalsów , a Maddie wręcz bardzo lubię jest szalona i jest z tym super i wiem że Raven nie zachowuje się czasem ok codo niej . Inigdynie napisałam czy powiedziałam że Raven czy ktoś jest ponad wszystkimi , wręcz przeciwnie ostatecznie też polubiłam Apple wcześniej jej nie lubiłam i hajtowałam bo nie znałam dobrze tej postaci ;) i nie interesuje mnie że nie zwracają tu na mnie niektórzy uwagi ;) pozdro

      Usuń
    27. Mało mnie już dzieli od transferu do obozu Royalsów :P Na początku byłam Rebelsem, ale teraz już nie jestem przekonana, patrząc też na zachowanie Raven. Teraz takim Roybelem chyba jestem. A zauważyliście, że Maddie kibicowała Raven ,żeby ta podpisała księgę w Opowieść o Ceremonii Dziedzictwa?

      Usuń
    28. Zawsze do usług XDD
      Mi tam się wydaje, że twórcy robią odcinki tylko po to, żeby były. Wcale nie wkładają w to serca. -.-
      Wiktorio, myślę, że akurat teraz wszyscy zwracają na ciebie uwagę, więc spokojnie. XDD
      Nigdy nie napisałaś, że nie lubisz Royalsów? A ,,tak a maddie jest spoko więc wybrała rebelsów" to co to? Według mnie w tym komentarzu sugerujesz, że fajni ludzie idą do obozu Rebel, a (za przeproszeniem i brzydko mówiąc) zyebani ludzie do Royal. ,,Maddie jest spoko, więc wybrała Rebelsów, a taka np. Blondie jest głupia, więc wybrała Royalsów", tak? Oy, grabisz sobie.

      Usuń
    29. Mi się też tak wydaje :( Niestety, ale że serial połączony jest z lalkami czyli wpływami budżetowymi, to zawsze beda robic to co spodoba sie większości- a wiadomo, że większość kibicuje jedynej słusznej postaci, więc dla mniejszościowego obozu Royalsów/fanów Apple zostaje radość z pojedynczych odcinków/ pamiętników/ scen- sad but true :/

      Usuń
    30. napisałam że Maddie wybrała rebel dla Raven i dla tego jest spoko , ale itak ogólnie jest super sama z siebie i dawaj takiego przykłady z Blondie bo ją akurat bardzo lubię

      Usuń
    31. ale ty się boisz obronić swojej ulub postaci ja uwielbiam Raven Kitty Duchess Fabylle , bo są złe tak jak ja ( no może Raaven trochę nie jest zła ) , a y wszyscy = Realista , Roselie , Anonim , Yoouchan ( czy jak ci tam ) i Werka jesteście za Apple bo ją tak lubicie jesteście jak reszta tych dzieci cojak to oglondaja to rzreją chrubki i mówią " o rety byke byta księżniczka nie zgineła " żal całkowity , normalnie ręce opadają do takiej dzieciarni , a o tb Wiktoria to nie mówię bo zdaje się że lubisz Raven i jak byś chciała to byś to pokazała tylko się boisz że one ci coś zrobią czy coś ??? !!! też chyba masz trochę nie poukładane główce tak jak oni

      A żeby tak Apple piorun szczelił ( był by tomuj naj odc )

      Usuń
  7. Bezsens. Czy oni dodadzą tak filmik o KAŻDEJ postaci? Coś za dużo Ash-niezdecydowanej.
    Dodaliby nowy odcinek ,takie coś to na samym początku mogli wypuszczać. 😟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ale nie, bo oni wolą na takie coś czas marnować niż zrobić nowy odcinek -_-

      Usuń
    2. Wiesz, to idzie im szybciej, bo to po prostu sklejanie starych odcinków :p Rozumiem takie coś co do nowych postaci, typu Farrah czy Darling, no ale Ashlynn, Raven i Apple? Co najmniej kontrowersyjne :v

      Usuń
    3. No właśnie,takie filmiki do Faybelle,Bunny,Alistaira i innych nowych postaci by pasowały,ale Apple,Raven,Ashlynn,które znają wszyscy? Przesada...

      Usuń
    4. tak macie racie te postacie znamy aż na wylot a np. Bunny czy Rosabella mogli by nam zbliżyć Rosabellę bo jak na razie to chyba nic nie powiedziała miejmy nadzieję na jakiś konkretny występ w odc z Fabyllę i tymi pracującymi zwierzątkami

      Usuń
    5. Nowe postacie rozumiem, ale starsze to wielka nuda, czyli mielony kotlet inaczej posklejany.

      Usuń
  8. Co ja znalazłam :D Macie link :D

    http://teatime-with-maddie.tumblr.com/image/131936492244

    Wy też to widzieliście?! Dragon Games BABY DRAGON!!! Malusi smok <3 Ciekawa jestem,jak będzie wyglądać <3 :D Myślę,że będzie rozczulająco słodki <3 xD Czas pokaże :P
    WTF?! Ashlynn Transformation?! Co?! Wydaję mi się,że będzie ubrana w jakieś kwiatki i może jakieś zwierzątka o_O
    I takie pocieszenie dla hejterów wróżek leśnych z DG,będą one też w następnym filmie po DG tylko,że to będą śnieżne wróżki xDDD
    I będą jakiejś re-release ;( Bo tam pisało First Chapter,a to są re-release,pewnie to będą re-release Bunny,Alistaira,Darling,Rosabelli i Faybelle ;()
    I ma być Bday Ball i podejrzewam,że to będzie w stylu MH ,,Sweet 1600"... Też takie urodzinowe :P
    I ma być pełno basiców! Jakiś Royals i Rebels jakieś 2 asortymenty jakiś 2-pack (Błagam,niech to będzie Date Night Bunny i Alistaira! xD)
    Jakieś baletowe lalki i myślę,że to będą Justine i Duchess...
    Ma być lalka Crystal Winter :D I Winter Blaster i Winter Sparklizer i jak już wcześniej napisałam winter pixies xD
    I ma być coś związanego ze zwierzętami...Kto wie,może stworzą zwierzę Apple,Briar i innych postaci? xD
    I jakieś Castle...wydaję mi się,że to po prostu TriCastleOn...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dragon games ciekawe. Pewnie jakieś zawody (w stylu MLP Equestria girls friendship games) i wyklucie smoka i impreza ( w stylu MH urodziny Draculaury) nie pamiętam tytułu. Plus Zła królowa (nareszcie). Baletowa lalki pojedynek, konkurs, rywalizacja, występ???????

      Usuń
    2. zapowiada się ciekawie xDDD :D

      Usuń
    3. Te urodziny Draculaury się nazywała ,,Sweet 1600" ;) Tak mi się wydaję :P

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!