sobota, 3 października 2015

Zdjęcia promocyjne Melody Piper

Niedawno opublikowano zdjęcia promocyjne Melody Piper, która wkrótce trafi na sklepowe półki. Całkiem dużo zmieniono od jej wcześniej ukazanego prototypu.
Dziewczyna ma na sobie jasnożółtą bluzkę z nadrukiem oraz różową spódniczkę z jasnym wzorkiem. Jedyne co bym w niej zmieniła to wygląd tej . . . kamizelki (?) tak by bardziej przypominała tę odcinkową. Poza tym ogólny strój Melody prezentuje się całkiem dobrze.
Jej torebka jest przecudna - połączenie podestu didżeja i klasycznego dodatku było strzałem w dziesiątkę! Zdecydowanie przykuwa wzrok. Niestety, Melody zmieniono kolor oczu z brązowych na fioletowo-niebieskie, a jej makijaż stał się bardziej żywy. No i rażący brak rajstop - jestem na nie. Buty zostały wydłużone, ale przy nieosłoniętych nogach jest to dobra decyzja.
Słuchawki panny Piper zawierają dużo detali, ale nie podobają mi się te wystające bolce. Według mnie sprzęt lepiej wyglądałby bez nich. Oprócz tego muszę zwrócić uwagę na zmianę naszyjnika dziewczyny - ten odcinkowy był mniejszy, czarny i nie tak bogaty w detale. Jak dla mnie zmiana na plus, zwłaszcza, że dobrze współgra z torebką.
Tutaj widzimy naszą muzyczną gwiazdę w pudełku, do którego formatu już się powoli przyzwyczaiłam. Jednak wciąż uważam, że pierwsze pudełka były najlepsze. Wracając jednak do Melody - na swoim arcie również ma fiołkowe oczęta, co rodzi pytanie, czy zmienią jej wygląd w odcinkach czy jednak jej lalki i arty będą miały inny kolor oczu? Czas pokaże.

Ogólnie oceniam lalkę za udaną (8/10 jakby ktoś chciał wynik punktowy ;3). Największą chyba (i najbardziej widoczną) gafą jest brak rajstop.

A co wy sądzicie o Melody?
Chcielibyście mieć ją w swojej kolekcji?
Zdjęcia pochodzą z tumblra the-royally-rebellious.

7 komentarzy:

  1. Nareszcie jej lalka! Czekam na Hoppera i Daringa:)

    Briar Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Razi mnie w oczy ten brak rajstop! Ale da się przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Waw, jej twarz jest piękna. Taka hipnotyzująca :O Ogólnie to jedna z lepszych lalek basic moim zdaniem. Kolorystyka i fason, no po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze są zdjęcia promocyjne Farrah i Justine. Co do Melody uważam,źe jest niezła i daję jej mocne 7/10 ze względu na brak rajstop... Mimo to jest bardzo ładna,ale chyba nie będzie w mojej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka - na pewno nie będzie w mojej kolekcji i daję jej 6/10 :P

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!