sobota, 10 października 2015

Zdjęcia promocyjne niskobudżetowych lalek

Szał na zdjęcia promocyjne trwa! Tym razem przyszedł czas na trzy niskobudżetowe lalki: Apple, Raven i Ashlynn. Wszystkie zdjęcia są bardzo duże, więc możecie je śmiało powiększać.

Wszystkie lalki z tej serii łączy wiele rzeczy: korona, naszyjnik (często przemalowany), namalowany gorset, brak artykulacji w całej ręce, spódniczka oraz przemalowane buty. Plusem dla serii jest to, że każda lalka otrzymała własny stojak. Chociaż tyle...


Strój Apple utrzymany jest w kolorze żółtym i czerwonym, z wyraźną przewagą tego pierwszego. Córka Królewny Śnieżki ma złotą, misternie wykonaną koronę z motywem serc i kokardek, jasnożółty naszyjnik, który widzieliśmy już u Maddie basic i jasnożółty gorset. Jej czerwona spódniczka wykończona jest złotą nitką i z przodu jest krótsza, a z tyłu dłuższa. Materiał przedstawia naszyjniki z pereł oraz czarne kokardki. Buty Apple są przemalowane z basic.


Lalka Raven utrzymana jest w takich kolorach jak fiolet, czerń i srebro. Bohaterka ma srebrną koronę, czarny naszyjnik i srebrny gorset, który jest naprawdę udany. Dzięki niemu cała lalka nabiera charakteru. Poza tym Raven ma fioletową spódniczkę z motywem piorunów, wykończoną srebrną nicią. Jasnofioletowe buty lalki są przemalowane z basic.


Ashlynn najwyraźniej cierpi na tę samą chorobę co Maddie Mirror Beach - brak szyi. Do tego jej twarz wygląda jakoś dziwnie, jakby była dumna z tego, że zrobili jej jakiś dziwny dzióbek. Ogólnie rzecz biorąc, strój córki Kopciuszka utrzymany jest w tonacji różu i błękitu. Ashlynn ma błękitną koronę z motywem kwiatów, różowy naszyjnik z serii Legacy Day, różowy gorset z kwiecistym motywem, błękitną spódniczkę z - tak, dobrze myślicie - motywem różowych kwiatów, wydłużającą się po bokach, i półprzezroczyste, różowe buty z serii Legacy Day.

Lalki uważam za totalną katastrofę - no, może z wyjątkiem Raven, która od biedy ujdzie. Uważam jednak, że nadają się idealnie dla młodszych dzieci, które - cóż - nie potrafią obchodzić się z normalnymi lalkami. Jedyne, co mnie zastanawia, to ich cena...

Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblr'a monster-lili.

30 komentarzy:

  1. Apple jest całkiem łada. Tylko ręce i gorsety tych lalek...

    Briar Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było gdyby te lalki kosztowały 30 zł każda. XDD Co ciekawe, że lalki mają zginane kolana. o.e Raven wygląda super, Apple też dość fajnie, ale Ashlynn wygląda jakby przytyła na twarzy czy coś. o.e Po prostu źle namalowany ma makijaż, widać niepomalowane kąciki jej ust, a wyżej namalowane usta... XD I szkoda, że te gorsety np. nie są zrobione na magnes. :C Chociaż ta seria akurat się nadaje dla małych dzieci, tylko będzie problem kiedy nogę urwą. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przesadzajcie. To niskobudżetówki, a i tak są bardzo ładne. To świetne lalki dla osób, które nie stać na lalki kosztujące po 100 zł. Oprócz wciśniętejj głowy Ash i butów Raven można powiedzieć, że są nawet śliczne. No i można robić z nimi bardziej ekstremalne sesje.
    Zastanawia mnie za to inna sprawa. Wszędzie widzę marudzenie na to, że dzieci bawią się drogimi lalkami i wyrywają im nogi (nie mówię o tobie, seise, po prostu mi przypomniałaś). Tylko... co wam to przeszkadza? Nie pchają wam tych nóg pod nos, nie wymieniają na nie kwiatków w waszych doniczkach, nie widziecie ich wszędzie, żeby mieć jakąś zrytą psychikę. Jak ich rodzice nie mają na co hajsu wydawać to niech tym dzieciakom kupują te lalki. Powinniście się z tego cieszyć. To głównie na dzieciach Mattel zarabia i gdyby nie one ten blog już dawno by nie istniał tak jak i EAH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi tylko o pieniądze, tylko o to jak potem dziecko się będzie bawić ukochaną zabawką bez np. ręki? Pewnie będzie płakać, jak to kiedyś mi się rozleciała mała laleczka Polly Pocket i trzeba było sklejać, a to nie to samo co przedtem. No i co dziecko porzuci zabawkę w kąt? No chyba nie o to chodzi. xD Zabawka powinna być solidnie zrobiona dla małych dzieci. Barbie chociaż wyglądają na jakieś dość trwałe.

      Usuń
    2. Z własnego doświadczenia ci powiem - dzieci szanują ukochane zabawki dopóki nie dostaną lepszych. I Barbie wcale nie są takie wytrzymałe...

      Usuń
    3. Ja pamiętam, że u mnie na podwórku było tak, że niektórzy rzucali lalką (i to z dużej wysokości). xD Najbardziej się wkurzałam, gdy komuś pożyczałam zabawkę i mi ją zepsuł... No cóż jeśli ktoś będzie niewiadome rzeczy robił z zabawką to wiadomo, że się zepsuje. XD

      Usuń
    4. Barbie nie są wytrzymałetym, mojej kuzynce odpadła noga i wiem że nie próbowała jej wyrwać bo byłam przy tym.

      Usuń
  4. Apple jest najładniejsza z tej serii,ale dziwi mnie to,że wcześniej na promocyjnych miała buty z jej re-releasu,a teraz ma zółte,ale to dobrze :) Bardzo smucą mnie gorsety i byłaby troszkę bardziej zadowolona,gdyby Apple miała złoty,bo żółty niezbyt pasuje... I nie podoba mi się to,że cały naszyjnik ma zółty,bo zlewa się z gorsetem...Wolałam jak na zdjęciach promocyjnych miała czarny...
    Raven - podobała mi się jej wcześniejsza korona...Ale reszta jest spoko :P Ubolewam nad tym,że jej naszyjnik zlewa się z jej włosami,szkoda,że nie jest bardzo ciemno-fioletowy...
    Ashlynn - ona wyszła zdecydowanie najgorzej w tej serii...Nie dość,że głowa jest wciśnięta,to jeszcze ma taką pulchną twarz...Masakra... Jej naszyjnik zlewa się z jej gorsetem,mogli go chociaż pomalować na niebiesko...Jej buty są zdecydowanie za jasne,po prostu tragedia,nic więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych tanich serii,ta jest zdecydowanie najgorsza...O to lista tych tanich serii,które mi się najbardziej podobały :
      1.Zaczarowany piknik
      2.Book Party
      3.Lustrzana Plaża
      4.TA SERIA - jest najgorsza!!!

      Usuń
  5. Ta seria była ładniejsza, ale Apple jest teraz śliczna. Co do Rejwen, to zrobili jej coś złego i pomijając cały ubiór ma taką prosiakową twarz, a Ash jest tak samo źle ubrana, a do tego ten szyi brak...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle najlepszy post sei ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle najlepszy post sei ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś wie o której będzie premiera Wtw za tydzień?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem,że to nie na temat,ale znalazłam 3 fakty odnośnie odcinka ,,Prosto w serce" :P
    1.Czy tylko ja zauważyłam,że pierwsza osoba,która wzięła różę,to była Bunny? :P
    2.Dlaczego Hunter nie zauważył po pierwszym strzale,że te strzały są magiczne? xD
    3.Dlaczego Hunter gadał sam do siebie? xDDD
    PS.Nie mogę się doczekać następnego odcinka :)
    To tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, naszyjnik Raven to nie przemalowany nawet naszyjnik Duchess z BASIC, w sumie gdyby gorsety były zdejmowane (nadal będąc plastikowymi) seria mogłaby być lepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, ktoś wie ile kosztuje ta nisokbudżetowa lalka? Jak tak to proszę aby mi napisał

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wam powiem że one są całkiem ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Teatime With Maddie jest zdjęcie okładki książki ,,fairy's got talent`` na okładce jest Faybelle i Farrah ⊙_⊙ ~makaron

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś wie ile kosztuje niskobudżetówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jeszcze nie było na ten temat żadnych informacji. Ale sądzę, że cena będzie wynosić coś w okolicy 50 zł.

      Usuń
  15. Hej wszystkim mam pytanie. Ile prac wysyłaliście na to ostatnie zadanie z konkursu eah? Bo nie wiem czy jedna wystarczy? Oj jak mi sie nie chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, sama robię tylko 1. Te zadanie do prostych nie należy, a i nie każdy ma tyle czasu, żeby aż 6 zrobić. Sam film nie wystarczy, trzeba też ogarnąć montaż, scenerię i te sprawy. Może się mylę, ale tak to w rzeczywistości wygląda. Jakby co, w tym zadaniu nie będzie galerii, tak mi napisali, może być po zakończeniu konkursu, ale wątpię by się ludzie zgodzili.
      ~Netta~

      Usuń
    2. Dzięki... Dopiero w środę będę miała czas więc słabo ale cóż..

      Usuń
  16. Równie dobrze mogłabym pójść do chińczyka i kupić podróbke za 5 zł. ..
    BLONDIEGOODBEE BGB

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!