środa, 21 października 2015

Nowe lalki w opakowaniach

Shy oraz reBelle wiele ostatnio pisały o kilku nowych lalkach: Farrah Goodfairy, Justine Dancer, Melody Piper oraz Holly z włosami do stylizowania. Od niedawna lalki dostępne są w zagranicznych sklepach, dlatego w Internecie pojawiły się ich zdjęcia w pudełkach.


Zaczniemy od Hairstyling Holly. Bardzo podoba mi się art bohaterki i to, że jej włosy w pewien sposób nachodzą na ramkę z tekstem. Poza tym obok jej głowy znajduje się kartonowy kosmyk włosów i prostownica, które mają wspomagać imitację procesu prostowania. Trzeba przyznać, że bardzo pomysłowe!


Następna jest Farrah, której jakoś dziwnie opaska spadła na czoło, przez co bardzo przypomina Ashlynn Fairest on Ice... Poza tym po raz pierwszy możemy tył nowego opakowania. Nie podoba mi się to, że tak wiele postaci jest nałożonych na siebie, a art tej, której lalkę akurat trzymamy w dłoniach, nie jest odpowiednio wyeksponowana.


Po Farrah przechodzimy do Justine, u której właściwie nic się nie zmieniło - nadal ma śliczny art i lalkę. Jednak art innych bohaterek z tyłu pudełka uległy pewnym zmianom - widzimy lustrzane odbicie artu córki Dobrej Wróżki, a te Bunny i Faybelle zostały zmodyfikowane tak, aby bohaterki bardziej się uśmiechały.


U Melody także niewiele się zmieniło. Tył jej pudełka od pozostałych tu pokazanych różni się tym, że zamiast kombinacji bohaterka + Farrah/Justine + Bunny + Faybelle, występuje ona tutaj w tercecie z Darling oraz Rosabellą.


A na koniec zdjęcie siedemnastocalowej Maddie w pudełku, o której co prawda wspominałyśmy tutaj wiele razy, jednak nie pisano o jej zdjęciu w pudełku. Gigantyczna Maddie także została wciśnięta do opakowania w stylu Way too Wonderland i myślę, że to naprawdę dobry pomysł. W końcu lalka poniekąd należy do tej serii.

Zdjęcia pochodzą z tumblr'ów zireael2005 i twxla.

36 komentarzy:

  1. jej na reścię nowy post , nie mogłam się doczekać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory pudełka da się jakoś przełknąć, ale arty to już zniszczyli całkowicie. Wygląda to po postu strasznie. Takie, za przeproszeniem, nasrane innymi postaciami >_>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha bardzo adekwatne określenie :D

      Usuń
    2. A może nie? XD
      Teraz odebrali wszystkie najbardziej widoczne rzeczy z pudełka nawiązujące do postaci. Zamiast ladnego artu masz naciapane innymi.

      Usuń
    3. Coś w tym jest- np. znacznie lepsze wrażenie by to zrobiło gdyby u góry np. zostawić samą Fay a niżej np. Darling- no ale w ten sposób zalokowali własny produkt :D Oczywiście abstrahując od lalek, bo na logikę to do jednej lalki jeden i ten sam art ( jak u Holly). I jak zgadzam się, że jest naciapane postaciami, to i tak wolę arty (ogólnie ) od lalek- powiedziałbym że lepiej oddają atmosferę serialu xD

      Usuń
  3. Musze przyznać, że te nowe lalki naprawdę mi się podobają, chyba najbardziej nie mogę doczekać się Melody <3 A co do pudełek, niech se robią jakie chcą bo już i tak mam ich za dużo, żeby trzymać je w pokoju xD Tylko niech nie robią reedycji! >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam od jakichkolwiek lalek wolę arty- przynajmniej postacie nie sprawiają wrażenie jakby miały mordercze zapędy :D
    Z tym, że Fay wygląda jakby ewidentnie coś knuła- I like it :3 😎😎😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pardon, nie sprawiają wrażenia ;D

      Usuń
    2. Pamiętaj, że Farrah zebrała już swój złowieszczy gang XD
      Jej mina sama wskazuje na to, że za niedługo zaczną atak.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Do gangu mogłaby, jako ekspertka, dołączyć Fay :3 Wtedy podzieliłyby się na grupy i kiedy Maddie, Apple i Raven siałyby terror wśród uczniów, tak wrozkowy duet zaopiekowałby sie Ash i Briar tak, aby nie były w stanie wykroczyc poza opowieści, zamieniając tym samym Fay i Farrah w magiczny brokat :3

      Usuń
    5. One mogą być w kilku miejscach na raz. Pamiętaj, magią zawsze pomocna. Xd

      Usuń
    6. Tym lepiej- Aszlin i Brajar dostałyby kilkukrotną nauczkę i oduczyłyby się spopielania swoich wróżek xD

      Usuń
    7. Przepraszam, że się wtrącam. Tak tylko chciałam rozwiaç swoje wątpliwości. XD Czy Farrah nie jest przypadkiem wróżką Cedar? XDD

      Usuń
    8. Według swojego pamiętnika jest wróżką Ashlynn i może zniknąć ( bo wróżki tak mają) jeśli Ashlynn nie podąży za historią- wg tegoż pamiętnika wróżka Cedar zrobiła PUFFFFF i zmieniła się w kupkę pyłu, bo Cedar nie chce być Pinokiem... Panną Pinokio... no wiesz kim :D
      I proszę bardzo, możesz wtrącać się jak najczęściej :3

      Usuń
    9. Wybacz, byłam przekonana, że Farrah jest z bajki Cedar. Być może przez wikię, ale wydaje mi się, że gdzieś jeszcze widziałam taką infirmację. Chyba trzeba zacząć czytać pamiętniki. XD
      Huhu, jaki zaszczyt mnie spotkał. Dziękuję. XDD

      Usuń
    10. Ależ proszę :3 A do piątku też byłem o tym przekonany... ale na koniec było coś, że Farrah leci do Cedar, aby ją pocieszyć i jej pomóc, skoro nie ma wróżki, więc kto to wie :v Chociaż ja tam na miejscu Farrah bym uważał, już jedną wróżkę Cedar załatwiła xd

      Usuń
    11. Ale w książce było, że Ced chce być pinokiem, a z Rebelsami siedzi, bo to jej przyjaciele. Poprawcie mnie, jeśli się mylę :)

      Usuń
    12. Zależy w której książce :D Bo w ,,Krainie Czarów" jest juz nieco inaczej, ale nwm czy czytałaś/eś, więc nie będę Ci tu spoilerować ;)

      Usuń
    13. A. No chyba, że tak. Jeszcze nie czytałam:).

      Usuń
    14. W takim razie polecam- moim zdaniem najlepsza z części :3 Nie jest tak... smutna, jak pozostałe momentami były ( no, poza fragmentami o właśnie Cedar) :)

      Usuń
  5. Jest już może 2 część Way too Wonderland po polsku? W poprzednim poście ktoś dał link do pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doczekałam się niego posta

    Thank

    OdpowiedzUsuń
  7. Na facebook'u pojawiła się ciekawa informacja. Mogłybyście o tym napisać o ile nie ogarnie was SZOK. 😱😱😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaką informację Ci chodzi? Ja tam żadnej takiej nie widzę.

      Usuń
    2. Właśnie... Jaka informacja? o.O Chodzi ci o to, że Apple i Maddie się przyjaźnią? Ale to szokiem nie jest więc nw i co chodzi :P

      Usuń
  8. Nie. Chodzi mi o 1 w Polsce warsztaty z Ever After high gdzie będzie Natalia Szroder

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tam się trzema zapisać. I muszą się skontaktować ja tam na 99,9 procent tam będę

      Usuń
    2. Fajnie, tylko trzeba mieć do 12 lat. Chciałbym iść, ale ze względów wiekowych nie mogę.

      Usuń
  9. Jennny!
    Te arty całkowicie zniszczyli .-. najgorzej według mnie wyszła Darling.. widziałam ją już wcześniej, ale.. nie wróciłam no to uwagi .-. Nasz Darlinek wyszedł paskudnie :c a szkoda, bo lubię ją najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Na temat lalek się wypowiadałam i dopowiem tylko tyle,że strasznie nie podobają mi się nowe arty Darling Bunny i Faybelle (u Rosabelli nic nie zmienili) Darling już nie wygląda tak pięknie i dostojnie,tylko jak takie dziecko o_O Faybelle na szczęście tak nie zniszczyli artu tylko nieco bardziej się uśmiecha :P Bunny,co oni ci zrobili? Króliczka naprawdę ucierpiała :( Na poprzednim arcie wyszła tak bardzo uroczo,a z tym uśmiechem to tak dziwnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wydaje Ci się, że uśmiech Fay jest nieco złowieszczy? :D Ale tak pozytywnie złowieszczy w sensie- ,,może by znowu zgubić jakieś idiotki ( ja tylko ją cytuję :D ) w lesie"? A nie złowieszcze w sensie psychopatyczne ,, wypruję Ci wnętrzności i je zjem" :D

      Usuń
    2. Wg mnie ten uśmiech ją postarza.

      Usuń
    3. Być może, ale najważniejsze, że jest złowieszczy ♡♡♡

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!