niedziela, 4 października 2015

Zdjęcia promocyjne Justine Dancer

Napływ zdjęć promocyjnych nowych lalek trwa! Teraz padło na Justine Dancer, która wciąż oczekuje na swój debiut w odcinkach i książkach.
Dziewczyna ma na sobie jasnozłotą sukienkę we wzór różowych wstążek. Dół ubrania jest obszyty czarną falbanką, a do góry dołączone są bufiaste, prześwitujące białe rękawy. Uważam ten strój za bardzo ładny. Gdyby nie ta górna część to pewnie sukienka wyglądałaby na zbyt prostą. Niestety, nie podobają mi się włosy Justine. Gdy wystawiono ją w gablotce na San Diego Comic Conie miała o wiele bardziej kręcone, puszyste włosy, które bardziej przypadły mi do gustu. 
Córka dwunastej tańczącej księżniczki ma całą masę dodatków - srebrna opaska, która ma chyba przypominać tiarę, prosta złota torebka, srebrna kolia w formie liści i złota bransoletka przypominająca kwiat. Wszystkie są nawiązaniem do jej baśni, kiedy to księżniczki mijają trzy rzędy drzew (srebrne, złote i diamentowe) by dostać się do pałacu, w którym tańczą całą noc.
Buty dziewczyny są zbyt banalne - spodziewałam się czegoś bardziej pomysłowego. Są one srebrne, z motywem wstążki, która zmienia się w kokardę na przodzie buta. Oprócz tego mają po bokach jakieś perły (?), a trochę wyżej zapięcie, które ma przypominać kryształ. Dziewczyna ma jeszcze na sobie. . . ugh. . . takie coś z przodu? Ach, nazwijmy to masywnym srebrnym pasem z czarnym detalem. Nie wiem do czego toto ma służyć, ale ładnie uzupełnia kompozycję i nie sprawia, że strój jest nudny.
A tutaj widok na Justine Dancer w pudełku. Możemy zobaczyć jej art oraz symbol reprezentujący ją, którym jest . . . kula dyskotekowa? Spodziewałam się jakichś kwiatów albo złotych gałęzi, albo butów do tańca. . . Może mamy tutaj nową wersję Briar? 
Pomijając to, na arcie dziewczyna ma srebrne oczy, a nie tak pięknie zielone, jak u lalki. Oprócz tego ten czarny detal od pasa zmienił się na jasnoróżowy (w pudełku i na arcie). Zmiana nie przypadła mi do gustu - wcześniej bardziej mi się podobał. Poza tym, na zdjęciach promocyjnych Justine stoi na srebrnym stojaku, a w pudełku widnieje złoty.
Agh, coś ostatnio dużo tych zmian na lini zdjęcia promo - lalka w pudełku.

Podsumowując, lalka jest bardzo ładna, ale razi mnie trochę prostota dodatków, które nie pozwoliłyby nam jednoznacznie powiedzieć czyją jest córka, gdyby nie dogłębne oględziny biżuterii oraz napis na pudełku. W skali punktowej dałabym jej 7/10.

A wy co myślicie o Justine?
Kupicie ją gdy zawita do Polski?
Zdjęcia pochodzą z tumblra użytkownika zireael2005.

56 komentarzy:

  1. Dopiero teraz ogarnąłem, dlaczego te trzy kolory dodatków, niestety nigdy nie czytałem 12 tańczących księżniczek... (Tia, moja znajomość tej bajki opiera się tylko na wersji z Barbie, którą chyba każdy widział XD) Według mnie lalka jest bardzo ładna. Zauważyliście, że wszystkie arty na tych nowych pudełkach są przerabiane tak, aby postać się uśmiechała pokazując zęby?

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Justine jest bardzo ładna i dam jej 7/10.Mogłaby mieć bardziej puszyste włosy... Uważam,że ma naprawdę świetny art i mam nadzieję,że jej najlepszymi przyjaciółkami jest Briar,bo lubi (chyba) chodzić na dyskoteki jak ona i Duchess,bo też umie dobrze tańczyć :D (chociaż,kto wiem,może Duchess będzie jej rywalką? :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego czy będzie w mojej kolekcji mówię,nie :P

      Usuń
  3. Jeszcze są zdjęcia promocyjne Farrah Goodfairy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieprzony konkurs. Czy komuś też wyskoczył niewłaściwy format? Wiem, że był z tym problem w poprzednich zadaniach i mój plik ma 18 coś MB oraz jest mp4. Wie ktoś jak sobie z tym poradzić? I na telefonie nie wejdzie, wszędzie pisze to samo. -.-

    No i Justine jest śliczna. Cieszę się, że jest czarna, choć dla mnie powinna mieć mega różową i mega tutuc0ciaśną (to się nzzywa tutu, nie?) sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro napisz do nich. Pewnie ci napiszą żeby wysłać na emaila. Mnie tak mówili.

      Usuń
    2. Rosalie Rasil, nie mam pojęcia co do formatu, ale pytałam się ich wcześniej i pliki do 20 MB powinny się spokojnie wgrywać. Może wina formatu albo to po prostu kolejny błąd techniczny z ich strony?

      Usuń
    3. Właśnie pomyślałam sobie, że najlepsze co mogę zrobić to do nich napisać. Dzięki. :)
      ReBelle, format ma być w postaci mp4 lub avi, a mi mp nie wchodzi. Podejrzewam, że to kolejny błąd, tak jak w poprzednich zadaniach. O dziwo ja nigdy nie miałam tego problemu, a teraz jest.

      Usuń
  5. Eh nie za bardzo mi pod pasowała ta laka.. Wygląda jakoś tak biednie, jak podróbka (?) sama nie wiem... Może to ta sukienka, buty...

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda ślicznie mam tylko nadzieje że nie będzie miała tego znaczka na pasku różowego a i jeszcze jedno wie ktoś czy bendzie rebelsem czy royalsem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. She is in a committee with other Royals, and sides with the Royals in the destiny conflict for unrevealed reasons.

      I już wiesz.

      Usuń
  7. Juhuu- Royalsi uzupełniają braki kadrowe :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszłam na tego bloga tylko się pośmiać z Ever After Sraj. ALE TO JEST ŹAŁOSNE J
    AK NIE WIEM Wszystko ściągnięte od MLP EG a dodatkowo jak wy to mozecie oglądać przecieź to jest dla dałnów!! BRONY PEGASISTER FOREVER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiedziała się osoba nie potrafiąca pisać i sama oglądająca gadające koniki dla 8-latek.
      Hejty są niczym brak inteligencji, zawsze muszą komuś towarzyszyć, zazwyczaj w parze.

      Usuń
  9. Chyba blog wymaga wprowadzenia moderacji komentarzy albo przynajmniej możliwości zgłaszania komentarzy obraźliwych, lub nawołujących do nienawiści (niezgodnych z etyką i zasadami komentowania).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie wieści,że lepiej trzymajcie swoje korony,bo wam spadną z wrażenia! :P
    UWAGA,JEŚLI KTOŚ NIE LUBI SPOILERÓW,RADZĘ TEGO NIE CZYTAĆ!

    Otóż...

    BUNNY I ALISTAIR BĘDĄ PARĄ!!!

    Weszłam na Instagram Ever After High i tam był post ,,Are these two bright-eyed besties really meant to be? Click the link in our profile to rewatch #HeartStruck and decide for yourself! 💕✨🐇💘👱🏻✨💕
    #BunnyAndAlistair #Balistair #WeShipit #SpellaCute #PinkRoses #ForeverAfter #EverAfterHigh"

    I tam był komentarz,że ktoś widział odcinek,w którym Bunny pocałowała Alistaira <3
    Ktoś napisał,że nie wierzy,a ten co napisał ten komentarz,że Bunny go pocałowała,to napisał,że jest Kanadyjczykiem i,że widział to na YTV (jakby co,to z tego kanału były te fragmenty odcinków ^^) także fani Balistaira mogą się cieszyć :D

    Jeśli mi nie wierzycie skopiuję wam tę rozmowę :

    peter.pacman SPOILER ALERT: •There's an episode in the future for them (balistair) and bunny kisses Alastair
    sweet_lily_850 @peter.pacman srsly.... 😭😭😱😭😭
    rainbowdashpegasister23 Really? 😭😭😭 @peter.pacman
    peter.pacman @rainbowdashpegasister23 yup I'm not kidding... I'm Candian, watched the episode on YTV... If you don't believe me that's fine... @sweet_lily_850
    peter.pacman Brooke and Kitty are in it too! @rainbowdashpegasister23 @sweet_lily_850
    sweet_lily_850 @peter.pacman yay Brooke!!!
    peter.pacman @sweet_lily_850 she actually kinda helps the situation 😁 I'm gonna stop talking now....

    PS.chciałam jeszcze dopisać,że oprócz tego,że Bunny go pocałowała,to była tam Brooke i Kitty i,że Brooke ratuje tę sytuację,czyli,że pomrukująca panna będzie chciała wszystko zniszczyć...wiedziałam -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie, bo tych ich podchodów z tła się oglądać nie dało :D
      I widzę że ( nie obraz się :D ) Kicia jak zwykle nie zawodzi i namiesza ( tak będzie ciekawiej :D )

      Usuń
    2. No,te podchody mnie trochę dobijały xD Co do Kici,to według mnie,najlepiej by było,gdyby jej nie było,wiem,być może dla ciebie byłoby ciekawiej,ale ja chcę,żeby w końcu byli parą >.< (Bez żadnych ,,przeszkód" xD)

      Usuń
    3. Według mnie,Kitty nadal się nie nauczyła,że niektóre żarty nie są śmieszne... Zachowuje się jak jej matka... Nawet ona sama w SU powiedziała to swojej mamie,a sama lepsza nie jest...

      Usuń
    4. No, ale gdyby to miało odbyć się bez przeszkód to by zajęło z pół minuty, a te przepisowe dwie odcinek musi trwać nie? :D Zresztą... liczy się efekt końcowy, a końcowy z tego co mówisz będzie taki, że może chociaż trochę schowają tego żałosnego Huntlynna dzięki Bunnystairowi, wiec generalnie oboje powinnismy byc z takiego rozstrzygnięcia zadowoleni- ja z Kici i ukrocenia tamtych gołąbków, ty z Bunnystaira :D

      Usuń
    5. A co do Kitty- taki już jej charakter, zresztą przez te okresowe wyrzuty sumienia jest podobna do Fay, jednak Duchess jest najtwardsza :D

      Usuń
    6. W sumie - masz rację :D Bez Huntlynna, EAH, jest zdecydowanie lepsze :D Z resztą Brooke ma uratować sytuację,więc cieszy mnie to,że będą parą i to się dla mnie liczy :D

      Usuń
    7. No,Duchess nikt nie przebije xD (No chyba,że Courtley lub Jej Wysokość Zła Królowa,bo jej to na pewno nikt nie przebije xD)

      Usuń
    8. Wiesz, gdyby tak Duchess dostała taką szansę jak Courtly to podejrzewam, że długo by się nie wachała czy być zabrać komuś historię- pewne jak Celestia na nieboskłonie Equestrii albo Lech Poznań na dnie tabeli :D
      A Jej Wysokość to jednak bezapelacyjnie mistrzyni- oby tylko nie sprowadzili jej na dobrą drogę -,-

      Usuń
    9. No błagam,ukradła księgę,rzuciła klątwę na Krainę Czarów i niektórzy mówią,że ona się zamieni w Mirę Shards,a ty mówisz o sprowadzeniu jej na dobrą drogę? To niemożliwe,to byłby koszmar! :/

      Usuń
    10. Szkoda,że Raven zniszczyła tę księgę,taka Duchess z chęcią wzięłaby historię Courtly...Najgorsze jest,że nie ma już Royalsów i Rebelsów... A w tej bajce,o to chodziło...

      Usuń
    11. Jakie to jest dziwne,z tematu o Bunnystairze nagle rozmowa zmieniła się o Duchess o_O

      Usuń
    12. Co do Kitty,to według mnie,tak naprawdę robi błąd robiąc psikus Bunny i Alistairowi,przecież to jej przyjaciele z Krainy Czarów...

      Usuń
    13. Powiem Ci tak: po zmisiowaceniu (nwm jak to lepiej ująć) Księżniczki Luny mnie już w temacie nawracania złych postaci niestety nic nie zdziwi :/
      Co do Royalsów i Rebelsów- wydaje mi się że są bo inaczej Apple nie mowilaby o chronieniu opowieści w ten sposób- zresztą księga chyba nie uległa zniszczeniu tylko tę historie są ( jakkolwiek głupio to nie zabrzmi ) we właścicielach :D
      A Kicia taka już po prostu jest- ( no błagam- jakim tokiem myślenia Mattel doszedł do wniosku ze ona jest Rebelsem?! Tak samo Maddie i Cupid). Z kolei Duchess chyba nadal może kogoś zastąpić o ile zostanie, ,oficjalnie " w tej roli uznana. Tylko co do tych kart z Księgi- ciekawe co stało się z Holly i Poppy- mam nadzieję że Holly nie zostanie pozbawiona przeznaczenia bo to w niej i jej pisarskim talencie uparcie upatruję zbawczyni Krainy Baśni :D

      Usuń
    14. Co do Księżniczki Luny,masz rację :/ Zrobiliby tragiczny błąd,gdyby matka R stałaby się dobra :c Co do Royalsów i Rebelsów,to według mnie oni zniknęli,bo na tych najnowszych pudełkach nie ma ich znaczków ;( No cóż,Kicia ma taki charakter,trzeba to zaakceptować xD Swoją drogą,jestem ciekawa,co ona wykombinuje no i przede wszystkim,jak to będzie z Bunny i Alistairem <3 Strasznie nie mogę się doczekać tego odcinka! Mam nadzieję,że za tydzień nie będzie ani o tym krykiecie ani o kłótni Rosy z Fay tylko właśnie o ich randce <3

      Usuń
    15. Krokiet już widziałem, Rosabelli najchętniej bym nie oglądał wcale (zaklinam się na Real Madryt i Bibliotekę Twilight, że jak już ja zobaczę, to przeprosze nie tylko Rainbow Crash, ale i Raven za nazwanie ich najbardziej irytującymi postaciami xD), więc już wole Bunnystaira, dawać mi tu ten odcinek Mattelu :D
      Na lalkach się nie znam, pudełek nie widziałem więc w kwestii Royalsko- Rebelsowej punkt dla Cb :D Co prawda to eah blog nie FGE, ale powiem tak: po ostatniej scenie ostatniego odcinka o Lunie, to chyba nie wiemy o niej jeszcze wszystkiego.
      No i bardzo się cieszę że Justine wzmocni Royalsów (o ile obozy jeszcze istnieją :D )

      Usuń
    16. Krokiet ja też widziałam i też uważam,że odcinek z Rosabellą będzie do bani... Z resztą Rosa,wydaję mi się drętwa postacią... No,masz rację,dawać odcinek o Bunnystairze! xD (Nie zdajesz sobie sprawy jak ja się cieszę na ten odcinek :D Mam nadzieję,że będzie on za tydzień :)) 1:0 dla mnie xD Mam nadzieję,że te obozy istnieją,bo to na nich ta bajka się przecież opiera : ,,Jesteś Royalsem czy Rebelsem"? Takie pytanie było zadawane od początku istnienia EAH...

      Usuń
    17. Bez podziału serial nie miałby sensu- zresztą z definicji Royals to ktoś, kto ,, wybiera podążanie za tradycją i akceptuje swoją historię" ( za: C.A. Cupid :D ), a chyba nie jest możliwe, zeby Raven, definiująca siebie jako bojowniczkę o wolność i sprawiedliwość wszelaką mogła podjąć decyzję np. za Blondie, Daringa, Faybelle czy Lizzie i pozbawić ich należnego im dziedzictwa... zabieg z Księgą został wyreżyserowany ewidentnie pod Rebelsów, co nie znaczy, że skazał Royalsów na stanie się nimi :D

      Usuń
    18. A tak w ogóle,czy tylko mi się wydaję,że Rosabella będzie jeszcze gorsza niż np. Ashlynn? (chodzi mi o te kłótnie o te zwierzęta :P)

      Usuń
    19. Coś czuję, że będziemy jeszcze błagać o pokazywanie Ash jako obrończyni stworzeń wszelakich ( mimo, jak ktoś tu kiedyś słusznie zauważył, tych wszystkich kwiatowych wianków i dziurawienia drzew inicjałami xD), jak dojdzie ta cała Panna ,, ujmuję się za wszystkim i za wszystkimi"- wtedy naprawdę przeproszę się z Raven. Zresztą Apple i Hunter w kwesti zwierząt są bardziej przekonywujący jako obrońcy według mnie ( wiewiór- kaczki) :D

      Usuń
    20. Poprawka : pokazywanie Ashlynn jako obrończynię zwierząt BEZ HUNTERA! xD Z resztą,sam widziałeś jak Rosabella przekroczyła drzwi,a Faybelle (mnie rozwaliła xD) powiedziała,że to nie to na co wygląda (xD),a Rosabella się na nią wydarła...

      Usuń
  11. Ja tam tylko widziałem, jak Fay stworzyła sobie dobrze prosperujący biznes, a Rosabella wkroczyła bezprawnie na teren prywatny i wtykała nochal w nie swoje sprawy :D Faybelle mogłaby spokojnie poskarżyć się Grimmowi że po pierwsze Rosabella uprzykrza jej podążanie za przeznaczeniem i po drugie wtargnęła na teren prywatny- o ile zakład, ze przyznałby jej rację? Jak widać Rosabella lubi zebrać tłum i ruszyć na pojedynczą osobę, strasznie słabo napisana postać według mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. edit: to miało być wyżej jako odpowiedź :D

      Usuń
    2. No,Faybelle wszystko sobie ogarnęła i było wszystko cacy,dopóki nie weszła Rosabella. Gdybym była w tym świecie,przyznałabym rację Faybelle,ponieważ wszystko sobie ogarnęła,a Rosabella ewidentnie jej przeszkodziła... Z resztą faktycznie można powiedzieć,że Rosa uniemożliwiła Fay swojego przeznaczenia xD widzę,że Rosa,to by się sama bała tam pójść,ale jak jest z nią jakaś grupa,to zgrywa taką odważną,bardzo,bardzo słabe to jest według mnie...

      Usuń
    3. Kto wie,może nawet Fay im zapłaciła? xD Nawet jak nie to tylko chciała być wredna,jak w swoim przeznaczeniu xD

      Usuń
    4. No cóż- taka postać, naprawdę, tu Mattel się nie postarał. Już zdecydowanie wolę chociażby Ginger- jakoś komu jak komu, ale jej się nie dziwię tego rebelsizmu. Wolałbym rozwinięcie jej wątku, fajne byłoby spięcie z Briar ( zalążek w pamiętniku Bunny brzmi obiecująco :3). Zresztą- argument o przeznaczeniu Fay byłby tak silny, że Grimm posadziłby tę młodą bojowniczkę do kozy do końca szkoły :D

      Usuń
    5. Otóż to, jakoś przemocy raczej nie stosowała Fay, zresztą ona raczej woli działać bardziej subtelnie, w białych rękawiczkach- ale Rosabella chciała się wylansować, więc musiała znaleźć sobie kozła ofiarnego, ehhh... coś scenariusz tego odcinka podjerzewam będzie zawierał sporo sprzeczności i niedomówień. I NA WIELKĄ CELESTIĘ- FAYBELLE MA BYĆ ZŁA- JAK MOŻNA JĄ ZA TO KARAĆ?!

      Usuń
    6. No,Ginger chociażby jest miła i piecze ciasteczka niż przeszkadzać komuś w interesach :D Szczerze mówiąc,ona sama ma interesy tylko,że z tym mistrzem kuchni xD Ptyś Smakłowicz,czy jak mu tam było xDDD

      Usuń
    7. No właśnie - Fay chce swojego przeznaczenia i dyrektor Grimm powinien wsadzić Rosę do kozy xDDD

      Usuń
    8. Co do tego spięcia - fajnie by było zobaczyć,gdyby rywalizowały o Hoppera xD

      Usuń
    9. O tak, akurat Ginger to jeden z moich ulubionych Rebelsów- porządna, gospodarna dziewczyna, która nie wtyka nochala w interesy innych ludzi.
      Bitwa Briar Ginger o żabkę? Briar o ile pamiętam jest pierwsza do rzucania jedzeniem, a Ginger na pewno sporo amunicji więc byłoby ciekawie :D
      No i Panie Dyrektorze Grimm- czekamy na reakcję wobec tak gwałtownego ataku na prawo do wypełnienia przeznaczenia! :D :D :D

      Usuń
    10. No,fajna byłaby bitwa o chłopaka xD Dyrektor byłby bardzo zły na Rosę i nie wiem,co on by jej zrobił...hmm...może dałby jej naganne zachowanie? :P

      Usuń
    11. O ile pamiętam to mowilaś kiedyś że nie czytałaś książek o EAH więc powiem tylko tak: skoro chcieli wygnać Maddie to za tak poważne przewinienie jak przeszkadzanie w spełnianiu przeznaczenia panna Beauty powinna być wygnana co najmniej na Księżyc :D

      Usuń
    12. No,nie czytałam... Masz rację,powinna być wygnana co najmniej na Księżyc :P No chyba,że Rosa się jakoś wybroni i będzie się tłumaczyła,że chciała uratować zwierzątka czy cuś,to byłoby żałosne,ale EAH jest zdolne do wszystkiego ;c

      Usuń
    13. Po końcówce WtW i tym, że w SU okazało się, bracia Grimm to Bronies ( bo to chyba nie przypadek :D ) to już mnie nic w EAH nie zaskoczy, ale chyba Milton przedkłada przeznaczenie nad brednie jakiejśtam nastolatki- wierzę w niego :D I ciekawe co na to Duchess skoro to łabędź i zna się na jednorozcach :D

      Usuń
    14. Mam też wrażenie,że Giles i Miles są bronies,szczególnie Miles,bo w THD zanim Cupid weszła,to ,,układał przemówienie" xD Mam nadzieję,że Rosa będzie miała jakąś karę,bo to by było bez sensu,gdyby jej nie miała :P

      Usuń
    15. Obawiam się, że kara dla nowowprowadzonej byłaby niepoprawna politycznie- czyli nie po myśli Rebelsów- więc tylko Milton-Brony może uratować sytuację. A faktycznie z tym THD, zapomniałem zupełnie. Widac Milton lubi jednorozce :3 Tak jak w MLP są nawiązania do Doktora Who, Harry'ego Pottera czy Littlest Pet Shop tak takie nawiązanie jest chyba jednak najlepsze (mimo że w Pingwinach z Madagaskaru już też były odcinki z Bronies xD )

      Usuń
    16. No dokładnie tylko on może uratować sytuację...

      Usuń
    17. A może by tak kazanie pannie Beauty czyszczenie zsypu na śmieci w EAH , dopóki nie przemyśli tego, co zrobiła?
      Sorki za Spoiler Yoshi, ale taką karę wyznaczył Milton Raven w Krzywym Zwierciadle, po tej całej sytuacji z przeznaczeniem.

      Usuń
    18. Dobry pomysł z tym czyszczeniem :P Co do spoilera,nie martw się lubię spoilery :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!