piątek, 16 października 2015

Uwolnić Courtly Jester?

Czas na kolejne głosowanie, przypominające to z Dnia Koronacji. Tym razem na stronie Ever After High mamy możliwość zagłosowania za lub przeciw temu by uwolnić Courtly Jester z więzienia Krainy Czarów. Mamy też okazję zobaczyć filmik, podczas którego córka Jokera próbuje nas przekonać byśmy okazali litość i ją wypuścili.
Jak dowiadujemy się ze strony - głosowanie kończy się 29 października i to właśnie wtedy dowiemy się czy Courtly dołączy do uczniów Ever After High czy nie.


Uważam to za ciekawą inicjatywę, zwłaszcza, że córka Jokera mogłaby nieźle nabroić w Ever After High i popchnąć fabułę w interesującym kierunku. 
No i, proszę was, czy te oczęta mogą kłamać?

Zamierzacie uwolnić Courtly?
A może w ogóle nie podoba się wam ten pomysł?
Zdjęcie pochodzi z tumblra darth-alinart.

234 komentarze:

  1. Mam nadzieje, że dołączy do EAH i w końcu będą jakieś problemy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli problemy większe niż: ,,Hmmm- jakie zdjęcie by tu dodać do kroniki "? :D

      Usuń
    2. Nieeee... Przecież to najpoważniejsze problemy jakie mogłyby być na tym świecie xD

      Usuń
    3. No przecież to egzystencjalny dramat, wiadoma sprawa, powinny się pojedynkować, od razu problem z głowy by był.

      Usuń
  2. Courtly to moja ulubiona postać. Strasznie chciałabym ją zobaczyć w EAH.

    OdpowiedzUsuń
  3. Courtly to moja ulubiona postać. Strasznie chciałabym ją zobaczyć w EAH.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma mowy! Przez nią Lizzy prawie straciła swojom historie! Do tego Raven podpisała się pod przeznaczeniem czego wcale Raven nie chce. ;( A z drugiej strony każdy zasługuje na drugom szanse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimku najpierw zobacz film W Krainie Czarów potem oceniaj.Na koniec filmu Raven i Apple zniszczyły Księgę Legend (SPOJLER ALERT)

      Usuń
  5. Fajnie by było gdyby ją uwolniono
    Æ

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam,że coś z nią zrobią,bo na instagramie EAH,było coś takiego,żeby dokończyć historię i czy Courtly będzie dobra czy nie... (coś takiego :3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego czy ma być w EAH czy nie to nie wiem,bo z jednej strony nie chcę,żeby znowu coś chciała złego zrobić,ale z drugiej...Ojejku! Te jej oczy...To wyglądało jakby chciała się zmienić... Ale chyba nie,bo chciała ukraść historię Lizzie,przez nią Raven musiała podpisać księgę,wszyscy w Krainie Czarów się jej bali i Courtly była wyjątkowo wredna dla ojca Bunny,więc chyba nie,ale myślę,że nie będę głosować :P

      Usuń
    2. A ja jestem na tak- po pierwsze mogłaby trochę rozruszać Liz i wkurzyc Raven, a to już wystarczy, żebym ja poparł :D

      Usuń
    3. Ej,coś w tym jest :D I Kitty by miała przyjaciółkę i nie czułaby się niezrozumiana :P A tak w ogóle mam wrażenie,że Courtly będzie albo miła na zawsze,albo będzie kombinowała za plecami i znowu pójdzie do więzienia,ale tym razem już ją nie wypuszczą... (I wiem,że to nie na temat,ale mam też wrażenie,że wszyscy zapomnieli o tym,że niedługo będzie nowy odcinek!)

      Usuń
    4. Z resztą masz rację,każdemu daję się drugą szansę xD

      Usuń
    5. Myślę, że to idealna przyjaciółka dla naszej Keti Czeszer ( przy okazji wsparłaby ją po zmianie imienia xD).
      Poza tym wolę żeby była zła- nie można z każdego robić pluszowego misia :D

      Usuń
    6. No,dwie dziewczyny,które robią zamieszanie i fajnie by było,gdyby połączyły siły z Duchess i Faybelle - wtedy EAH mogłoby się bać :D Ale mi się wydaję,że właśnie chcą z niej zrobić (jak to ująłeś) pluszowego misia...Ona mówiła o tym,że się zmieni,że nawet zniży się do tego,żeby czyścić zbroję Darling (no bo tam była jej zbroja,nie? ;)) ma też sprzątać kuchnię po małych kózkach i nawet będzie robiła pedicure Tiniemu...

      Usuń
    7. Cytuję ją ,,If you give me a chance to go to Ever After High,I'll be good."

      Usuń
    8. A nie wydaje Ci się to nieco... sztuczne? Bo mi bardzo. Podejrzane jak nie wiem...
      Kitty+Courtley+Duchess+Fay? Moja odpowiedź brzmi: ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

      Usuń
    9. No mi też,ale z drugiej strony,czy ja wiem... Ja wiem,że ty byś się zgodził na K+C+D+F,bo lubisz jak coś się dzieje xD

      Usuń
    10. Ale no wiesz,po EAH można się wszystkiego spodziewać xD Po ,,zmisiowaniu" Luny z MLP i Sunset Shimmer,nic mnie nie zdziwi xD

      Usuń
    11. No, ale jednak w MLP są specami od psucia postaci- Luna, Discord, Sunset, czy klacz o której ostatnio Ci pisałem ( jak mogli?! :(- tam przy życiu trzyma mnie Maud Pie i przeblyski dawnego Discorda). W sekrecie powiem Ci, że coś podobnego (ale bardziej śmiechowego) zrobiono ostatnio Big Macowi... chyba EAH aż takie nie jest, w końcu tu nie ma przesłania,, Magia przyjaźni i bla bla bla" lub ,,a na końcu przyleciała Twilight i ocalila świat po raz 2375"
      Chociaż po (najgorszym w dziejach moim skromnym zdaniem ) odcinku kończącym TTW i zmasakrowaniu charakteru Lizzie sam się boję :(

      Usuń
    12. No,dokładnie :( (Wie ktoś,czy dzisiaj w ogóle będzie nowy odcinek? Strasznie się niecierpliwię >.< Oni się coś za bardzo grzebią...)

      Usuń
    13. Co do Lizzie,myślę,że tylko raz ją tak zmasakrowali,bo jej mama była w niebezpieczeństwie...

      Usuń
    14. Co do Liz- hmmm... już z Daringiem było słabo, w Lizzie rządzi na boisku też, w pierwszym odcinku z TTW wyglądała jak sierota blagajac Ash o bilet... Na sztuczną szczękę Babci Smith! Niech stara Lizzie powróci! XD
      I nie chcę Cię straszyć ale po mojemu (obym się mylił ) Mattel mógł dzisiejsze wyznanie Dżokerki zaklasyfikowac jako ,,odcinek "

      Usuń
    15. No,z Daringiem,to była wielka żenada... I w Lizzie rządzi na boisku i w TTW,jak błagała Ash o bilet,to też było żałosne... Co do odcinka,mam nadzieję,że się mylisz o_O Ale może w tym coś jest...Ale mam nadzieję,że nie,bo na instagramie napisali,żeby się szykować,bo w ten piątek (czyli dzisiaj >.<) będzie odcinek o Bunny i Alistairze >.< Chyba by nie chcieli zawieść swoich fanów,co nie?

      Usuń
    16. No skoro tak to chyba jednak dzisiaj- oby! Bo zawód byłby jednak przeogromny- DAWAĆ! MI! TU! KETI! CZESZER! No i Bunnystaira ma się rozumieć też :D

      Usuń
    17. Z resztą to wrzucili 17 godzin temu... Czyli prawie wczoraj xD

      Usuń
    18. BĘDZIE TEN ODCINEK! Widziałam,że 20 minut temu na instagramie wrzucili zdjęcie z odcinka o ich randce i pisało ,,Find out in today's wonderlandiful new webisode!" TO NIEDŁUGO BĘDZIE!!!

      Usuń
    19. Zatem,nie martw się - dostaniesz Keti Czeszer i Bunnystaira,a mi wystarczy Bunnystair xD (Czy tylko mi nazwisko CZESZER kojarzy się z czesaniem włosów? XDDD)

      Usuń
    20. O, no i to jest wiadomość o której poeta powiedziałby, ,dobra " :D

      Usuń
    21. Skoro dzisiaj dostaniemy ten odcinek,to kiedy mają zamiar go wstawić?! Jestem straaasznie niecierpliwa xDDD

      Usuń
    22. Odcinek - https://www.youtube.com/watch?v=amea48B_QDk

      Usuń
    23. Odpowiem Ci pewną anegdotą: całe lato czekałem na transfer jednego z lepszych bramkarzy świata do Realu Madryt, ale kłótnia szła o cenę- porozumienie nastąpiło ostatniego dnia, w którym transfery były dozwolone, ale klub, w którym grał ten bramkarz wysłał dokumenty minutę po północy i wszystko zostało zerwane. Potem okazało się, że nasz rezerwowy bramkarz jest geniuszem i transfer niepotrzebny.
      WNIOSEK: Spodziewam się info późnym wieczorem, a kto wie, czy odcinka wypuszczonego jutro nie będzie sie lepiej oglądać?
      Właśnie doszedłem do wniosku że to powyżej jest bez sensu- DAWAĆ KETI, BRUK I BUNNYSTAIRA!!! :D

      Usuń
    24. Dzięki Anonimie,życie mi ratujesz xD Dlaczego to jest film prywatny i się nazywa 315? ;/

      Usuń
    25. Skończyłam oglądać ten odcinek...to był najlepszy odcinek jaki kiedykolwiek zrobili :P Czekam tylko,aż przetłumaczą na język polski xD Jaka Kitty jest wredna...Jezu...Niech się schowa -_- W ogóle skąd ona wiedziała,że są w sobie zakochani???

      Usuń
    26. Jakby co to Court jest po polsku na stronie. Ugh, teraz ją kocham (a zwłaszcza jej grzywkę) i nie mogę doczekać się WtW. <3

      Nie przesadzacie z tą złą czwórką? XDD Tak, wiem, że to na żarty, ale i tak to napiszę, bo kocham te dyskusje, a to wydaje mi się dobrym tematem. XDD
      Court raczej w Baśnioceum przyjaciółki nie znajdzie. Ona jest łobuziarą najwyższego formatu (sądząc po wizycie w więzieniu), a taka Kitty? Według niej walnięcie komuś lodami w ryjek to najgorsze zło świata (i to Duch, więc powód by nie mogły współpracować (według mnie księżniczka jest pamiętliwa). Fay tak samo - złą wróżką, która potrafi zabić igłą to ona nie zostanie (tak btw. czy tylko mnie nie pasuje jej zimowy wygląd,ona przecież jest z bajki Briar, nie?). O Duch to już nawet nie wspominajmy - ona chce tylko księcia (choć apetyt rośnie w miarę jedzenia to może coś z tego będzie).
      Relacje też wiele do życzenia pozostawiają. Nie znam jeszcze Court, ale zapewne ciągle strzelałaby facepalm'a na ich żałosne żarty, Duch by się ich brzydziła, a Fay to robiła za piąte koło u wozu (dla mnie jej pomysł z zamianą drogowskazów nie był zbyt błyskotliwy, ale może wiedziała, że to takie idiotki XDD).
      Także... dziękuję. Nudzi mi się.

      Usuń
    27. Hej, gdzie ten odcinek? :( Jak klikam w tego linka to mi się pokazuje tylko: kopiowanie zabronione :(
      Rosalie- co do Twoich zapytań- jako stuprocentowy Royals biję czołobitne pokłony przed APPLE- ale nie trawię duetu Apple&Raven- ot, cała zagadka :D
      co do naszego kwarteciku- widzisz, pomarzyć zawsze można, zresztą co do Duchess- pamiętliwa jest, ale po odcinku o jeziorze można wywnioskować, że sojusze są dla niej rzeczą zmienną- Faybelle to Faybelle, ona lubi hmmm... trollować, tak bym to nazwał ( obejrzysz WtW to zrozumiesz ;) ) Court przypomina mi Trixie z MLP- duże cele, duże marzenia, realizacja 10000 razy gorsza, zdolna do dużych kawałów, myślę, że w czwórkę dziewczęta dałyby radę :D
      PS I tak, Fay po prostu wiedziała, że takie z nich idiotki ( przy całej sympatii do Blondie i Cupid ) :D

      Usuń
    28. Realista Madridista - ja ten link przepisałam xDDD Bo inaczej się nie da :(

      Usuń
    29. Ok, piękne dzięki, teraz się udało :D
      Faktycznie, odcineczek godny xD I wybacz, ale naprawdę Kitty wypadła superancko ( jeszcze raz przepraszam :D ) . I czy na końcu to był głos Apple ( to ,, just perfect"?)
      Aż się boję, co będzie, jak Bruk wpadnie takie cuś w nawyk- normalnie Zła Królowa wysiada :o

      Usuń
    30. Realista Madridista - co do tego odcinka,biję zakłada,że ci się spodoba :D xDDD

      Usuń
    31. No,to jej cofanie stron xDDD

      Usuń
    32. Co do tego,to myślę,że Brooke tak chciała zrobić i dodatkowo nie było jej rodziców i prowadziła narrację sama więc miała okazję skorzystać xDDD

      Usuń
    33. Co do Kitty cały czas nie mam bladego pojęcia,skąd ona wiedziała o tym,że są w sobie zakochani???

      Usuń
    34. Wygralaś zakład- W KOŃCU BRAK KRONIKI!!!! :D
      Może ona to po prostu wie tak samo jak słyszy narratorow?
      I pewne jak Celestia na niebosklonie Equestrii, że słyszałem na końcu Apple- czy tylko mi się zdawało?

      Usuń
    35. Jak ja powiem: Odcinek był bardzo fajny, a w dodatku fani Bunnystaira mogli uznać go za najlepszy , prawda Yoshi? :-) Ja nie jestem wielką fanką Bunnystaira, lecz przyznaję, że z czasem bardzo polubiłam te postacie, szczególnie Bunny , a w dodatku dochodzę do wniosku , że to ona będzie '' dowódcą '' tego związku, biorąc pod uwagę szczególnie dwie sytuacje: raz podarowanie róży Alistairowi przez nią, a drugi raz to śmiałe zachowanie względem niego, w dzisiejszym odcineczku. Niezbyt podobało mi się , kiedy Brooke zmieniła scenerię na deszczową, na złość Kitty , ale w sumie chciała przerwać '' wątek romansowy serialu''. Daję jej za to jeden +, a jeden -. PLUS: Zachowywała się jak jej matka i to jej trzeźwe zachowanie realistki, nie pozwalające na żadne sentymenty xD ( Wybacz) :D MINUS: Ta komplikacja z CzaroKrainowcami mogłaby trwać nie wiadomo jak długo i przez wszystkie sezony , aż w końcu by się sobie znudzili i nic by z tego nie wyszło XD

      Usuń
    36. * Powiem ,że odcinek był bardzo fajny.

      Usuń
    37. * Nie jestem wielką fanką Bunnystaira

      ( Dla jasności, nie Brooke chciała przerwać wątek romansowy, tylko Kitty).

      Usuń
    38. TAK! Nie było tej kroniki! I chyba ci się zdawało - wydaję mi się,że Brooke zmieniła ton głosu czy cuś xD Ja (jak pewnie możesz się domyśleć xDDD) najbardziej podobało mi się to,że Bunny pocałowała Alistaira <3 I jeszcze podobał mi się występ Kitty,ale tylko w jednym momencie,wtedy jak powiedziała,że zobaczyła szczura i Brooke ją strollowała i cofnęła kilka stron xD To było coś w stylu ,,Hahaha,strollowałam cię głupia kiciu xD" I jak widzę Brooke również shippuje Bunny i Alistaira xDDD Przecież robiła wszystko,że Bunny go pocałowała :) Gdybym była narratorką,zrobiłabym to samo xDDD

      Usuń
    39. Werka Lin - no,ja go uważam za najlepszy :D i tak ona będzie dowódcą tego związku,bo to ona przecież pocałowała Alistaira :D Ja bym się zasmuciła,gdyby się sobie znudzili :/ A tak,to dzięki temu pocałunkowi,na pewno zostali parą :D

      Usuń
    40. Kicia mamą Bunny? :D :D :D No w sumie to było coś jakby ,, Panno Blanc, zostaw tego chłopaka i marsz do swojego pokoju moja panno"! XD
      W sumie nie wiem, czy w ferworze zauważyłaś, Yoshi, ale to kolejny wypadek, w którym w EAH dziewczyna podrywa faceta ( potwierdzona stara prawda, że chłopacy w serialu to Daring, Daring i może jeszcze Daring )

      Usuń
    41. No,faktycznie :D Chłopacy w tej bajce są strasznie nieśmiali,no poza Daringiem,Sparrowem i może Hopper,bo w święcie baśniowiosny podrywał Briar :3

      Usuń
    42. No w sumie faktycznie, mimo finału wiadomo jakiego, to jednak Żabka się stara, no a Sparrow to przecież ,, wymiatający i najprzystojniejszy koleś w szkole" :D
      Bunny sprawiała dzisiaj wrażenie, jakby jej nerwy i cierpliwość co do Allistaira były na wyczerpaniu i postanowiła wziąć sprawy w swoje ręcę, pardon, łapki :D

      Usuń
    43. HAAHAHA- wyżej napisałem, że Court przypomina mi Trixie, teraz odpaliłem jej filmik i ma jej głos, HAHAHA :D

      Usuń
    44. No,Bunny miała już dosyć tego,że są TYLKO przyjaciółmi :P Ale,skoro go pocałowała to są parą no nie? :P
      No i faktycznie,Courtly ma taki sam głos jak Trixie :D

      Usuń
    45. Logiczne jest, że skoro Rexter uważany jest za parę, a ich najbliższym kontaktem było to, jak Dexter pomylił Raven z drzwiami, to Bunnystair od dziś powinien być za parę uważany.

      Usuń
    46. No,to mogę się cieszyć :D
      hahaha xD - cały czas mam z tego jak Dexter pomylił Raven z drzwiami xD

      Usuń
    47. W sumie to przy całym moim royalsizmie to mi Raven żal. Niby druga najładniejsza na świecie, a jedyny adorator myli jej twarz z drewnem :D
      No jakby Cedar to bym jeszcze zrozumiał xD

      Usuń
    48. Czy wy też macie wrażenie, że Mattel powoli i ostrożnie przyzwyczaja nas do Crystal?

      MiętowaDziewczyna

      Usuń
  7. A tak w ogóle na EAHD na FB są zdjęcia Farrah i Melody i pamiętnik Melody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dodano profil Farrah ^^

      Usuń
    2. Jestem (poza przyjaciółkami- Wielka Celestio- CZEMU ASHLYNN?!) bardzo pozytywnie zaskoczony tym profilem- mamy nowego Royalsa :3

      Usuń
    3. Ashlynn jest jej przyjaciółką,bo Farrah pomaga jej w jej baśni xD

      Usuń
    4. Ale wiesz... PODOBNO Ashlynn nie chce przeznaczenia, chyba że coś się zmieniło? Ale z Cedar jak najbardziej rozumiem i popieram (poprę wszystko byle odpocząć od kronikareczek xD )

      Usuń
    5. No,to dziwne...Może Hunter po prostu zmieni przeznaczenie i zostanie jej księciem z bajki? xD

      Usuń
    6. Ale byłyby jajca :D :D :D Jedyne słowo które przychodzi mi na myśl kiedy wyobrażam sobie Huntera jako Księcia to Shrek- :D

      Usuń
    7. Hahaha xD Mam tak samo :D Pierwsze,co przyszło mi do głowy to był Shrek xDDD

      Usuń
    8. Już widzę jak Ashlynn przedstawia Huntera rodzicom, a ten: ,,WIEWIÓR"!!!!!
      Albo jak Hunter wykonuje obowiązki Księcia i tu początek Shreka3 :D :D :D

      Usuń
    9. Hahaha xD Dokładnie :D Z tym wiewiórem,to faktycznie,w odcinku ,,Ładne buty" Ash chciała go pocałować,a on nagle wiewiór! xD I z tym Shrekiem 3 też prawda :D

      Usuń
    10. Nie wiem czemu, ale pierwsza myśl, ktora napotykam przy rozwazaniach nt. ,,Hunter a Shrek" to ,, Czy Hunter potrafi wyciągnąć świecę z ucha" :D

      Usuń
    11. Hmm...wszystko jest możliwe xDDD

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Tak! Głosuję! -to dlatego, że lubię Courtly, ale nieważne- Chcę ją zobaczyć w Baśnioceum! Może nieźle namieszać :33

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zgadzam z anonimkiem z 13:57 Courtly nieźle narozrabiała, ale każdy zasługuje na drugą szanse :-)
    Więc.........jestem na TAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu taki był plan, że miała namieszać. Na tym polegało WtW xD
      Najważniejsze, że może namieszać nieco w EAH i (może) będą jakieś ciekawe odcinki.
      Mam tylko nadzieję, że nie zrobią z niej takiego posłusznego pieska. Bardziej pasuje na taką dwulicową jedzą, która niby się przymila i jest grzeczna, ale z drugiej strony kombinuje jak innym nieco uprzykrzyć życie xd

      Usuń
    2. Wiem że taki był plan, ale co do podpisania księgi przez Raven to wolałabym aby to nie było w planie. :-) Co do całej reszty zgadzam się z tobą w 100% :-D
      Mam nadzieję że Courtly nie zrobi się DOBRA i będą z nią jakieś problemy.

      Usuń
  10. tajemnicze zdjęcie z nowego odcinka - http://cs624119.vk.me/v624119462/2d35b/AlFkzZREAdA.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apple i Raven w strojach z School Spirit - interesujące :D czyżby jakieś zawody? (Dlaczego Raven trzyma lustrofon Cedar? Blondie,gdzie ty jesteś? xD)

      Usuń
    2. mam nadzieje że zapowiada się coś ciekawego . i rzeczywiście gdzie zaginęła nasza Blondie ?

      Usuń
    3. Mnie to denerwuje że nie ma Blondie z tabletem tylko jest Cedar i co ma ona z tym wszystkim wspólnego? Bo mi się wydaje że niewiele :-\
      Co do dziewczyn to ślicznie im w tych strojach ^^

      Usuń
    4. nom , i wyglądają tak słodko oby dwie , i mnie też denerwuje i w niektórych odc takich jak " baśniowe łyżwiarki " to ten jej uśmiech mnie przeraził chciałabym żeby dawna Blondie wróciła

      Usuń
    5. naprawdę wyglądają super ale albo mi się przewidziało , albo Apple nie ma grzywki ? szkoda bo bardzo fajnie by wyglądała z jakąś fajną grzywką ale też jest supcio

      Usuń
  11. Ja osobiście chce bardzo aby Coultry znalazła się w baśnioceu. Ja głosowałam na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile

    Gdzie nowy odcinek?☺Czekam cały dzień, a co tam dzień, tydzień.😁



    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Na EAHD na FB jest link do nowego odcinka (po angielsku) [szkoda,że dopiero tera to zobaczyłam,ale cóż...] a tak w ogóle bardzo podoba mi się tytuł ,,Bunny + Alistair 4 ever after" <3
    2.W pamiętniku Melody była Meeshell Mermaid (córka małej syrenki) ...Wydaję mi się,że EAH ją zrobiło,bo nie raz widziałam,że pełno fanów naciskało,żeby EAH ją zrobiło,a poza tym w pamiętniku Melody było napisane,że ma ładny głos.
    3.W pamiętniku Justine jest Ramona Badwolf (córka złego wilka) jest ona siostrą Cerise (fajnie,że się teraz o tym dowiadujemy -_-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pewna że w końcu w EAH pojawi się syrenka, nie mogło by jej przecież zabraknąć :-)

      Usuń
  14. Nie oglądałam WTW i nie rozumiem, dlaczego zrobili takie głosowanie przed polską premierą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wiecie chyba że podobno zła królowa ma się pojawić w EAH jak uczenica? To wystarczy więc ja jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby tak , podobno więc to nie jest jeszcze pewne , a poza tym zła królowa dała książkę corly więc fajnie było by zobaczyć je razem ale myślę że jak cyrly zobaczyła by złą królową to by zwiała xD

      Usuń
  16. Na Fb napisane jest że w pamiętniku Justin pojawia się nowa postać jeszcze wspólokatorka Ramona Badwolf córka złego wilka :) No ciekawe zbieramy tak nowe postacie ! Po sylwestrze pojawią się zdjęcia lalek na 2016 rok i może będzie tam Ramona i Nina co ???
    Malenia19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, no to by była bomba, bo logicznie patrząc to musi być siostra Cerise, ale skoro Zły Wilk jest mężem Czerwonego Kapturka, to Panna Badwolf niekoniecznie musi o tym wiedzieć :3

      Usuń
    2. Trochę dziwne, nie? Bo wiecie... nie wydaje mi się, żeby czerwony kapturek pozwoliła, by jej mąż miał kogoś na boku, a skoro mieszkają razem, to jednak Cerise i Ramona musza o sobie wiedzieć nie?

      Usuń
    3. No chyba że Pan Profesor prowadzi podwójne życie- ale by było śmiesznie :D
      Zresztą Wilk i Czerwony Kapturek nie mieszkają razem, przecież w Kapturkowie myślą że ojcem Cerise jest Pan Huntsman :D
      Zupełnie jak w meksykańskiej telenoweli :3

      Usuń
    4. Ale skoro wszyscy myślą, że Pan Huntsam jest jej ojcem to czy Hunter nie powinien być jej bratem? Patrząc na to z tej perspektywy tak to wygląda. A raczej każdy w EAH wie, ze oni nie są spokrewnieni. Tak więc z logicznego (i teoretycznego) punktu widzenia Myśliwi nie może być ojcem Cerise xD

      Usuń
    5. Wiesz, my to wiemy, całe Baśnioceum o tym wie, ale mi chodzi o to, że w miejscowości Cerise ludzie tak myślą, jak powiedziała sama Cerise.
      Dlatego równie dobrze Zły Wilk może mieć gdzieś (np. W swojej sforze ) druga rodzinę xd

      Usuń
    6. Ale Cerise wie o tym,że Ramona to jej siostra! Przeczytałam pamiętnik Justine i Cerise powiedziała do Justine ,,Yeah,my sis--um,your roommate hext message me." Czyli,że się jąknęła,bo prawie się wydała,że Ramona to jej siostra. (Fajnie,że dopiero teraz się o niej dowiadujemy -_-)

      Usuń
    7. Szkoda- w ten sposób moja kolejna fantastyczna teoria poszła się bujać :D
      A gdzie ten pamiętnik, bo chętnie bym rzucił okiem? :D

      Usuń
    8. Na EAHD na FB - oprócz pamiętnika Justine jest pamiętnik Farrah i Melody :D i w pamiętniku Melody jest Meeshell Mermaid - córka małej syrenki :) i w pamiętniku Farrah jest wyjaśnione,dlaczego nie ma wróżki Cedar.
      Pamiętasz,jak śmialiśmy się z Huntera w postaci księcia? :P Ponoć on ma nim być xD W pamiętniku Farrah jest cuś takiego napisane :P

      Usuń
    9. Piękne dzięki, właśnie skończyłem czytać :D Pamiętnik Farrah zarąbisty, wreszcie od strony Royalsów zostało coś pokazane, a nie rebelsowska utopia. Biedna niebieskowłosa wróżka Cedar- jakoś notowania panny drewnianej zaraz w dół u mnie poszły :(
      Czyżby argumenty Royalsów okazywały się powoli trafne?
      Biorąc pod uwagę, że Ashlynn i Hunter jeszcze mleko mają pod nosem, to ciekaw jestem, co by było jakby Farrah pufnęła, a im się potem odwidziało- pewnie po prostu by było ,, zdarza sie- następna wrozke proszę" -,-
      No i stara, kochana Lizzie- OFF WITH HIS HEAD!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

      Usuń
    10. NA SZTUCZNE BIODRO BABUNI SMITH! CZY TO ZNACZY ZE SKORO BRIAR SIĘ ODWIDZIAŁO TO FAY TEŻ PUFFFNIE? :O

      Usuń
    11. O lol,dziwnie by bez niej było o_O

      Usuń
    12. No ale wiesz- w końcu mamy okazję do świętowania- jak widać Apple i Royalsi mieli rację :D

      Usuń
    13. No,faktycznie i Milton też miał rację :P Apple to powinna skakać ze szczęścia - wprawdzie nie byłoby to ,,królewskie zachowanie",ale powinni dla niej zrobić wyjątek xD Och nie, przecież w WtW powiedziała do Raven,że to nie jest w niej,żeby była zła ;(

      Usuń
    14. Nie no pewnie, ważne, że sobie zrobią na co będą mieć ochotę ( np. będą chcieli latać na lotni bez lotni xd ), a to że kilka dziewczyn zmieni się w kupkę pyłu to co to dla naszej bojowniczki o wolność znaczy -,-
      No a że Farrah zniknie bo Hunter to ,,przeznaczenie" Ashlynn (świetna wymówka, zagrała lepiej niż Raven ) co tam, nawet lepiej, nie będzie im się pałętac pod nogami -,-

      Usuń
    15. Ta -_- Biedna,niebieska wróżka Cedar i (oby nie zniknęła! :() biedna Farrah :(

      Usuń
    16. Swoją drogą to po mojemu to wygląda tak, że z tymi relacjami typu Ashlynn- Hunter twórcy silą sie na realizm, ze tak juz jest w tym wieku. Ale wciskanie tego, że na podstawie tego typu relacji ktoś chcę sobie ( Huntlynn ) wywracać życie do góry nogami jest nawet zabawne.Swoją drogą znakomity morał- naraź czyjeś życie bo chcesz poumawiać się z gościem, którego za parę lat nie będziesz pamiętać :D Jedyny realizm jaki w tym widzę to to, że miałem kiedyś znajomą baaaardzo, serio BARDZO podobną do Ashlynn (trochę młodszą ). Też umawiała się z ,,przeznaczeniem" (i się wszyscy nad tą jej dojrzaloscia rozpływali), po prostu wypisz wymaluj Huntlynn, po czym przez kilka następnych miesięcy miała już dwóch następnych ,,przeznaczonych", także jak twórcy się silą na realizm to niech teraz umowia Kopciucha z Dexterem albo Sparrowem zamiast wciskać Huntlynna, to już będzie realistyczne dla kogoś z charakterem Ash, no i Farrah sobie odetchnie :D :D :D
      Ach, i ta Mała Syrenka... A niech sobie będzie, przecież jej nie zabronię :D Chociaż... moim osobistym marzeniem, skoro o baśniach mówimy, to jest jednak nawiązanie w EAH do Narnii- może się kiedyś doczekam chociażby córki Białej Czarownicy :3

      Usuń
    17. W ogóle Huntlynn jest dla mnie bez sensu. Mam nadzieję,że szybko o sobie zapomną,bo tak wynikało z odcinka ,,Prosto w serce" i mam nadzieję,że to faktycznie tylko romans i potem nie będą go pamiętać. Najlepiej by było (moim zdaniem) gdyby ze sobą zerwali i tyle,wtedy Farrah by ulżyło :P Byłoby mi bardzo szkoda Farrah,gdyby zniknęła,bo ją całkiem polubiłam :/ Dlatego najlepiej by było,gdyby Ash z nim zerwała i,żeby się na razie z nikim nie umawiała :P
      A tak w ogóle,to uważam,że uśmiech Farrah dodaje jej tylko uroku,a ta nowa Apple,Raven i Maddie strasznie z tymi uśmieszkami wyglądają :P Farrah wygląda przesłodko (no,może tak troszkę strasznie :P),a Apple,Raven i Maddie jak z horroru :P

      Usuń
    18. Co do ,,Prosto w serce"- z tego i z nowego odcinka jak dla mnie Bunnystair ma znacznie więcej sensu i realizmu- to się rozwijało, było naturalne, a nie jak u Kopciucha że Cupid pacnela Huntera magia miłości (jak dobrze że nie magia przyjaźni xD Wybacz dygresje, ale dnia wczorajszego Hasbro wypuściło jeden z najlepszych odcinków w historii z Pinkameną Diane Pie i Gigant-Niespodzianka w roli głównej :D ) i Ashlynn ma co chce -,-
      A Farrah jakoś też polubilem, może przez to że to Royals, równa dziewczyna po pamiętniku wnioskując, jak zniknie przez Aszlynę to powinni jej co najmniej zabrać opowieść (która przerabia na swoje kopyto) i dac Duchess.
      A co do lalek to jak dla mnie są przerażające, zresztą nwm czy widziałaś ale pod postem o lalkach powstała bardzo ciekawa dyskusja na ten temat, znaczy ich horrorowatosci :3

      Usuń
    19. No,Bunnystair rządzi :) To jest najlepsza para w EAH,która jest nieskończoność razy lepsza od bezsensownego Huntlynn :P A tak,to ,jak mówisz, Cupid pacnęła Huntera miłosną magią i tyle. Szkoda w tym przypadku,że to nie była magia przyjaźni,bynajmniej Farrah nie miałaby problemów,czy będzie żyć,czy wyparuje :P A Bunny i Alistair byli od początku swojej znajomości ze sobą zakochani. (Swoją drogą,pamiętnik Bunny najbardziej mi się z tych wszystkich spodobał :P) ,,For the first chapter we met I could feel this intense energy in the air." Czyli,że czuła tę miłosną energię :P
      No wiesz,im więcej Royalsów,tym lepiej i właśnie,jak Farrah zniknie,to powinni zabrać Ash historię,bo i tak sobie ją przerabia i powinni ją dać biednej Duchess,której historia źle się kończy :( Ale i tak się dziwię,czemu jest taka wredna (Myślę,że gdyby miała historię Ash,byłaby szczęśliwa :))
      I tak,widziałam tę dyskusję :P

      Usuń
    20. Szczerze mówiąc po polskiej wersji WtW znowu jestem załamany- nawet może nie tyle dubbingiem ( ale to ,,Ty mała głuptasko" by Zła Królowa mogli sobie darować, no i Czeszer- CELESTIO CZEMU?! -,-), ale patrząc drugi raz to zakończenie jest tak rebelsowskie że chyba bardziej nie można. I znowu uważam że gdyby Raven podpisała to by była moja ulubiona postacią- I powiem tylko: ,,Uwolnić Courtly"! Po tym przedstawieniu pt. ,, Courtly, Faybelle, Daring, Bunny, Allistair i banda pajacow" z utęsknieniem czekam na nowe postacie takie jak Farrah- może to jakaś osloda dla Royalsów? Bo chyba nie mogło spotkać nas nic gorszego niż w tym finale :(

      Usuń
    21. "Czeszer" jest poprawną polską wymową

      Usuń
    22. Realista Madridista - ja polskiej wersji WtW nie oglądałam :P Ale zgadzam się - to zakończenie to nic innego jak cios dla Royalsów ;( No i ten film powinien się nazywać (tak jak to napisałeś :P) ,,Courtly,Faybelle,Daring,Bunny,Alistair i banda pajaców" :P I myślę,że Farrah będzie fajną postacią,a Justine będzie często konkurowała z Duchess :P

      Usuń
    23. Jabłkowy- a na pewno? Bo po mojemu najlepiej by było to z angielska zostawić- zresztą wiekszosc chyba przywykla do Czeszajer :p
      Yoshi- nic nie stracilas, szczególnie głos Lizzie... jak nie jej xd
      Hmmm... W kwestii rywalizacji tancerek- lubię Justine jako Royalsa, ale jednak nie potrafilbym chyba nie być po stronie Duchess :D
      Farrah myślę będzie bardzo fajna postacią :3
      A WtW to film pod publiczkę- dla rebelianckiej większości, Royalsi i ich punkt widzenia zostali tam dosłownie zmasakrowani- dlatego z wytęsknieniem czekam na nowe postacie- Royalsi muszą się podnieść- #Daringuwroc :D :D :D

      Usuń
    24. No dokładnie,WtW było bardziej dla rebelsów :( Liczyłam w tym filmie na to,że cała paczka z Krainy Czarów będzie działała razem,a tu nagle Maddie,Kitty i Lizzie są w Krainie Czarów,a Bunny i Alistair jakimś cudem tam nie trafili o_O I tak,Royalsi muszą się podnieść :P

      Usuń
    25. Nawet Darling tam trafiła,a oni nie! :/

      Usuń
    26. Wiesz, rozumiem Raven- sprawy rodzinne. Darling- zna teren.
      Apple- jej ambicją od dawna było coś zrobić z Krainą Czarów.
      Ale na litość, na wielgachną Celestię, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić co tam robiła Briar vel piąte koło u wozu? Nie dość że nie ma z tym nic wspólnego, to jeszcze cały film nic nie zrobiła- Allistair i Bunny nie- no i jeszcze powalenie Royalsów na kolana... A nuż nadzieja w Złej Królowej albo Courtly?

      Usuń
    27. *Allistair i Bunny tam nie trafili

      Usuń
    28. Czytałam pamiętnik Alistaira i tam on pisał,że Bunny jest jego najlepszą przyjaciółką.(nie doczytałam się niczego o romansie ) :P Poza tym, fajnie byłoby gdyby się wreszcie wykazał jak wtedy gdy był o nią zazdrosny w ŚB. Może tak naprawdę Ash chce pokazać,że jest "taką buntowniczką " i płaci
      Hunterowi żeby udawał jej chłopaka xD Od jakiegoś czasu jest pewien "przełom" i rządzi nim np. Prawdziwe Piękno czy Prosto w Serce, bo jest jego hmm pracodawcą? XD Swoją drogą przypominało mi się jak to Bunny rozmawiała w tle z Daringiem w WtW i jak Daring stał wtedy obok Cerise i wyglądało jakby ją obejmował (czyżby wątek z Dnia Koronacji) ? :P Ps.to ja Werka Lin mam problem Z logowaniem.

      Usuń
    29. Realista Madridista - Też nie wiem,co tam Briar robiła. Wprawdzie,jest to moja ulubiona postać,ale prawie nic nie mówiła... I to ,,zniszczenie" Royalsów,po prostu załamka :(
      Weka Lin - W pamiętniku Alistaira była napisane : ,,She has beautiful mint green eyes and cheeks that never stop blushing. " Chyba najlepszy przyjaciel tego by nie powiedział :P
      Z resztą Bunny go pocałowała,więc zazdrość już nie jest potrzebna,bo zostali parą :P
      To by było dziwne,gdyby Ash mu płaciła za to,ale kto wie? :P A tak w ogóle wątpie w to,żeby Daring był z Cerise,bo w dniu koronacji chciał z nią tylko zatańczyć i przeprosić za to,że nazwał ją damą w opałach :P I wydawało mi się,że tylko obok niej stał...

      Usuń
    30. Należy pamiętać że Daring jako Royals, może umawiać się z kim chce, choćby i z Babą Jagą, ale i tak bedzie z Apple (która w WtW swoją kapitulacją bardzo bardzo mnie rozczarowała ).
      To, że Allistair ma się ku naszej kicającej przyjaciółce jest pewne- inna sprawa, że ona musiała wziąć sprawy w swoje ręce (pardon, łapy xd )

      Usuń
    31. atak wogóle wie ktoś ile nasza Apple i Raven mają lat ?

      Usuń
    32. Realista Madridista - masz rację i to mnie cieszy,bo ja go shippuję z Apple :3 I właśnie,Bunny i Alistaira też shippuję (i to najbardziej :P) ,ale fakt, Bunny będzie musiała wziąć sprawy w swoje łapy,bo Alistair za bardzo się wstydzi :P (ale w pamiętniku Bunny to trochę wyglądało,jakby ona była bardziej zakłopotana,bo chciała go zaprosić do tańca,ale się wstydziła,ale w końcu się odważyła i go zaprosiła,a on się ucieszył i powiedział ,,Tak" :P) (A po Alistairze widać to szczególnie po ostatnim odcinku,taki zakłopotany xD)

      Usuń
    33. A ja widzę szanse a połączenie obu wątków- jeśli teraz Allistair jest teraz faworytem Apple, a w odcinku krokietowym Bunny była jej ,, sekundantką", to może teraz Bunnystair to będzie takie oczko w głowie Panny White? Biorąc pod uwagę, że jej pozycja coraz bardziej cierpi ( w WtW wszyscy ją olali, już sobie niektórzy, np. Cedar na lodowisku, pozwalali na podśmiechiwanie się z niej, no i Raven [ja rozumiem, że widzowie zdecydowali, ale- na wielką, przepotężną Celestię noszącą sztuczną szczękę Babci Smith- jak można logicznie dla akcji serialu wyjaśnić, że znienawidzona jeszcze niedawno Raven pokonuje uwielbianą i podziwianą przyszłą królową-Apple] została Królową Baśni), to może czas na renesans Apple? Znaczy- na pewno ma po swojej stronie Holly, Daringa, Blondie, Bunny, Allistaira, Humphreya i ( zgodne z zasadą ,, wróg mojego wroga jest moim przyjacielem") Faybelle i (jako, że cieszyła się, kiedy Raven miała w Dniu Koronacji podpisać Księgę) chyba jednak Duchess, przynajmniej w sensie wspólnoty interesów ( a może ona by chciała być Złą Królową- to by się dogadały :3 ). Zobaczymy, jak będzie z Justine i Farrah, ale skoro nowymi Royalsami czy podnoszeniem pozycji royalskiego Bunnystaira Mattel puszcza oko w kierunku obozu Royalsów, to może czeka nas powrót Apple na tron popularności, a Royalsów jako obozu do łask- swoją drogą nirtuje mnie, jak achowałaby się, jako Roybel, Poppy- ale ona chyba by nie chciała występować przeciwko siostrze :D

      Usuń
    34. Apple fanką Bunnystaira? :P Jeśli tak,to Brooke nie jest już wyjątkiem xD (Nie,no nie mogę,Brooke i Apple shippują Bunny i Alistaira xD W prawdzie,Apple to moja ulubiona postać,ale lubię ją jeszcze bardziej :D Aczkolwiek zasmuciła mnie jej postawa w WtW...) (Brooke i Apple powinny pójść zamordować Kitty xDDD I wtedy lalka Apple z tym uśmieszkiem byłaby tego morderstwa Kitty dowodem xDDD) Myślę,że coś w tym jest,bo Apple w THD była zła na związek Royals&Rebels,a Bunny i Alistair,to Royalsi,więc coś w tym może być :3 I też mnie w WtW zasmuciła scena,w której Apple nikt nie słuchał... Musiała,aż gwizdać,żeby ją usłyszeli... No i to śmianie się z Apple w wykonaniu Cedar i (OCZYWIŚCIE!) Raven... No i właśnie,jak to możliwe,żeby niedawno znienawidzona przez wszystkich w EAH Raven pokonałaby uwielbianą,przyszłą królową,Apple? Co do Justine i Farrah,to one na pewno będą po jej stronie :P TAK! Powrót Apple na tron popularności! Całą sobą mówię TAK! :D Nie podoba mi się to beznadziejne traktowanie Apple i to traktowanie Raven,jak jakąś boginię...(Dobra,może z tą boginią trochę przegięłam :P Ale i tak uważam,że to nie sprawiedliwe...) I właśnie,Poppy jest Roybelsem,a jej pamiętnik jest ze znakiem Rebelsów...Ale no właśnie,z siostrą ma przecież takie dobre kontakty,że mogłaby za nią na koniec świata pójść :P Szczególnie było to mocno pokazane w odcinku ,,Nie dzielmy włosa na dwoje"... ,,Holly : Siostrzyczko,spotkamy się po szkole w salonie fryzjerskim? Poppy : Aha! Buziaczki siostrzyczko!" Ugh! Jakby to powiedziała Duchess ,,łzawe brednie" xD Więc myślę,że Poppy (to jest wręcz graniczące z pewnością :D) również będzie po stronie Apple :3 Chociaż ona tak bardzo polubiła Raven...Ale za swoją ,,siostrzyczką" pójdzie na koniec świata, więc :3

      Usuń
    35. Powiem tak- Apple z natury rzeczy jest dobra i myślę, że po prostu by nie mogła w końcówce WtW wyjść na bezwzględną zołzę ( tak by to na 10000% zostało odebrane, już widzę tę śliczne wiązanki wyzwisk xD ), może też w tym WtW dlatego tak wyszło... aczkolwiek dlaczego Apple, osoba skądinąd tak inteligentna, jest tak naiwna co do Raven, to nie wiem- Mattel znow krzywdzi logikę- a co byś powiedziała na taki scenariusz- Apple znowu zachowuje się jak w SU i gromadzi wokół siebie oddział oddanych jej rozkazom Royalsów? Tu by Rejwen miała niemały orzech do zgryzienia :3 Co do sióstr O'Hair to w sumie nie wiem czemu, ale jakoś je lubię, zwłaszcza Holly- w sumie może dlatego, że to czasami jedne z nielicznych normalnych osób jak reszcie odbija- no i powtarzając po raz 1000000- dalej uważam Holly za jedyną osobę mogącą rozstrzygnąc tytułowy spór serialu. Co do Justine i Farrah- liczę na nie, zwłaszcza na Farrah, że staną się nowymi gwiazdami Obozu Apple, stanowiącymi przeciwwagę dla Darling i Rosabelli ( jak to pierwsze może być trudne, tak z tym drugim ni powinno być problemu- kuzynka Briar to największe drewno w serialu). Zresztą skoro Bunny ma być heroldem, a Allistair jak widać aspiruje to posady sekretarza, też powinni otrzymać wśród Royalsów należne im miejsca, zwolnione przez Ashlynn i Briar po ich ( melodramatyczna muzyka) bezwstydnej zdradzie :D :D :D

      Usuń
    36. Nie chcę NIKOGO urazić. Ja osobiście jestem Rebel więc zależy to od punktu widzenia. Chodzi o to ,że Raven po zniszczeniu Księgi Legend powiedziała ,że każdy może wybrać czy chce iść w ślady rodziców czy nie i ,że wolność mają w sercach. To samo powiedziała (a przynajmniej podobnie) Lizzie gdy miała podpisać papier Countrly. Nie chce mi się czytać po angielsku pamiętników więc nie wiem o co w tym chodzi.Nienawidzę angola. Nie wiem po co robić podziały pt. ''Kto jest z Apple ,a kto nie''. Ja nie nazywam WtW ''Powstanie dla Rebelsów''. Każdy (wnioskując z filmu) ma wybór i może pójść w ślady rodziców. Co do nowych postaci myślę ,że Mattel będzie robił po równo Royal i Rebel. Mogli by wziąć się za chłopaków np.Sparrow ,Humprey i Daring.

      Kitty Cheshire Smile

      Usuń
    37. Hmmm... stanowisko ciekawe, szanuję je, ale ( bez urazy, Kitty :D )zacytuję Ci Twoją patronkę ( Święto Baśniowiosny): ,, Nie rozumiem, Raven, po co dzielisz ludzi na Royalsów i Rebelsów"- jakby nie patrzeć to ostatnimi czasy właśnie Raven drąży temat- ,, Ja, jako Rebels..." itd Poza tym to nie jest tak, że decyzja jednej osoby nie wpływa na drugą- Kraina Baśni to system naczyń połączonych- co z tego, ze Apple chce spełnić przeznaczenie, skoro bez Raven nie może. Co z tego, że Faybelle chce, skoro bez Briar nie może i jest niebezpieczeństwo, że zamieni się przez to w kupkę pyłu ( pamiętnik Farrah,- skoro nie czytujesz pamiętników, to podaję źródło, żeby nie było;) ). To wszystko nie jest takie proste... zresztą właśnie dlatego naciskam na wzmacnianie pozycji amatorki napisania nowych opowieści bazujących na dawnych- Holly.

      Usuń
    38. Realista Madridista - Z jednej strony nie przepadam za siostrzyczkami O'Hair,ale z drugiej strony,fajnie by było,gdyby Holly faktycznie po swojej historii pisała dalsze przygody,swoje i innych :P Np. Poppy zostaje najsławniejszą fryzjerką,Melody najsławniejszą DJ'ką, Blondie ma uznane królewskie pochodzenie, Kitty zostaje największą psotniarą (takie słowo istnieje? xD), Bunny i Alistair biorą ślub,(no sorry, musiałam to napisać xDDD) I tak samo z Raven i Dexem (o ile są [lub będą] chociaż parą...Bo jak nie,to Cupid z chęcią zajmie miejsce Raven u boku Dextera xDDD) itd. wtedy Holly wydawałaby mi się znacznie ciekawsza :3

      Usuń
    39. tak na serio nigdy bym tego chyba nie napisała bo nie lubie takich uznań jak to moje przyjaciułki jak poznały ever after high (bo nasza szkołą nie jest ogromna ), no to podzieliły ją na royalsów i rebelsów oczywiście nas jest cztery pati ja ola i karolina i postanowiły iż my bendziemy gównymi postaciami kazały sobie wybrać , nie było kutni bo karolina od razu wzięła Apple ola madie pati briar ( sorki że imiona nie z dużej ale mi się nie chciało ) a ja byłam ( niby ) Raven , powiem szczeże że jest to moja ulubiona postać i tak wszyscy w szkole wybrali sobie różne postacie xd a jak nie to wymyślili swoje własne i tak wszyscy się kucili ( przyznaje ja też bo było to zabawne ) xd i było to bezsensu moje przyjaciółki ( 2 ) uznają iż nadal się w to bawimy , ale mi się odwidziało ( było to że tak powiem dziećne ) No ale fajnie opowiedziałam moją historię a teraz do rzeczy to wszystko co piszecie że Apple się zmieniła to nic nie . to co piszą inni ( nie tylko tu ) że Raven jest super to nic bo tak na serio to one są równe mattel stworzył te postacie do bajki dla 6-10 latków czy coś tak no a ja zawsze będę lubić Raven a yoski czytam ktoś Apple i tak można kłucić się aż do us-nej śmierci xd pozdrawiam ( zabita waszą kutnią ) ai jeszcze jedno nie haj tuj cię żadnej z postaci bo o ich postępowaniu nie oni decydują tylko twórcy

      Usuń
    40. Bo widzisz- potencjał Holly jest ogromny, ale tak samo ogromnie marnowany- w sumie to jest postać ze ścisłej czołówki moich ulubionych, tylko co z tego, jak teraz ciągle MUSI być kronika no bo po co pokazać kogoś innego? A można przecież zrobić akcję jak w pamiętniku Briar- tam niezniszczalne włosy Holly się przydały, to czemu nie mogą w serialu, tak samo jak zdolności innych postaci są raz, może dwa ( Cerise, Blondie), ale i tak muszą ustąpić miejsca nieudolnej magii nieudolnej Raven ( i nie, nie czepiam się jej- gdyby była taka zawsze jak była w WtW po podpisaniu Księgi, to byłaby chyba moją najulubieńszą postacią- szkoda, że postać z takim potencjałem jak Raven jest zmisiowacona do potęgi). I faktycznie, biorąc pod uwagę, że Holly jest wielką miłośniczką tradycyjnych baśni, można być spokojnym o to, że jej opowieści byłyby dobre, żeby nie powiedzieć bardzo dobre. Co do Rextera, myślę, że Poppy wstawiłaby się u siostry za Cupid, zwłaszcza po WtW. Na marginesie- lubię Poppy, ale jej nie ogarniam- w lesie była stuprocentowo zdecydowana, pewna siebie i władcza, ale w każdym odcinku z siostrą to Holly jest tą ważniejszą i mądrzejszą stroną- szczytem było, jak bała się założyć łyżwy po tym, jak stawiła czoła temu trollowi, ogrowi czy co to tam było :D

      Usuń
    41. To powyżej to do Yoshi
      Wiktorio- nikt tu nie hejtuje żadnej postaci- jak napisałem, doceniam potencjał charakteru Raven i tej postaci w scenariuszu, co nie zmienia faktu, że zrobienie z córki Złej Królowej słodkiego misiaczka nieradzącego sobie z magią, pomimo, że, jak widać w WtW, mogło być inaczej, jest słabe.

      Usuń
    42. No,te włosy Holly są bardzo przydatne :P A Raven,szkoda,że nie jest zła,z resztą tak mrocznie się ubiera więc to dziwne... No i właśnie, Poppy boi się założyć łyżew,a na Króla Bagien nie bała się nakrzyczeć xD Też jej nie ogarniam,ale jest spoko :P

      Usuń
    43. tak wiem z Raven zrobili takiego misia jak wy to piszecie i mam nadzieje na jakąś wojne po między Royalsami i Rebelsami np. : bitwa na jedzenie czy na magie czy coś było by ciekawie !!! a co do Poppy i Holly to ja lubię obie może trochę bardziej Holly chociaż w " baśniowe łyżwiarki " mówiła tak jak 13 - 14 letnia dziewczyna jak nie młodsza , albo mi się wydawało a Poppy jest też bardzo fajna ale nie była w takich filmach( bajkach ) jak" święto baśniowiosny " czy coś dłósze go mam nadzieje że poznamy ją bliżej

      Usuń
    44. Yoshi- postać Raven jest napisana po prostu źle i nielogicznie- raz mroczna, raz ,,dobra aż mi gałki oczne wykręca".
      A Poppy musi się wziąć i ogarnąć, bo ja lubię, porzadna z niej postac, naprawdę, ale niech chociaż jakaś konsekwencje w swoich działaniach zachowuje :D
      Wiktora- bitwa na jedzenie? Zawsze jestem na tak :D

      Usuń
    45. nom tak jak napisałam mogło by być ciekawie tak jak ( czytałeś ?) w krzywe zwierciadło chciałabym to widzieć jak Spparow ( nie pamiętam jak się pisze jego imię bo dawno go nie było w odcinkach i ogólnie ) żuca jedzeniem w Apple i ogólnie tą scenkę xDDD

      Usuń
    46. A owszem, czytałem, scenkę pamiętam, Hunter trafiajacy w Ashlynn jedzeniem- bezcenne :D Ale wiesz, mnie najbardziej zainteresowało z tej książki jak to Cerise powiedziała że Sparrow to jej kuzyn i powstające w ten sposób pytanie, czy jest też kuzynem Ramony i kto jest jej matką? Ponieważ jest to produkcja bądź co bądź dla dzieci, to nie sądzę żeby Pan Wilk prowadził podwójne życie w sekrecie przed żonami , więc podejrzewam że obie dziewczyny mają tych samych rodziców, więc chyba Sparrow ma jakby dwie kuzynki... ta część była generalnie super ciekawa :D

      Usuń
    47. nom , a gdzie to czytałeś z książki czy z neta ?

      Usuń
    48. Jeśli mówisz o pokrewienstwie, to w książce, wtedy, gdy Raven i Cerise szły do Kapturkowa, jest ta rozmowa.
      Jeśli mowa o kwestii Ramony, to to jest w pamiętniku Justine Dancer

      Usuń
    49. tak wiem o tym i o tamtym , ale chodziło mi o to gdzie czytałaś to jak Raven z Cerise szły do kapturkowa

      Usuń
    50. To jest ,,Krzywym zwierciadle ", w tym rozdziale, gdy uczniowie odwiedzają dorosłych bohaterów bajek (Apple mamę i inne królowe ) a Raven mamy Cerise i Ginger. Wtedy Cerise ją prowadziła i opowiadała o swojej rodzinie (M.in. O tym że sąsiedzi myślą że jej ojcem jest Pan Huntsman).

      Usuń
    51. Dla mnie bitwa w stołówce była dziwna i dziecinna...Zachowywali się,jakby mieli 5 lat i nie potrafili trzymać nerwów na wodzy :P Fajnie by było,gdyby była jakaś bitwa,ale proszę,nie na jedzenie!!! Np.na to kto jest lepszy,czy przyszła królowa Krainy Baśni, Apple, czy przyszłe największe zło, które chodzi po tamtej ziemi, Raven (Wiem,to też byłoby dziecinne,ale bitwa na stołówce już była...)
      PS.Kapturkowo, serio? xD Idealnie pasuje do Cerise xD

      Usuń
    52. Tylko wiesz, w książce bitwa na jedzenie miała większy sens treściowy, bo tam np. Hunter trafił Ashlynn w twarz ( jak to mawiaja młodzi ludzie beka była :D ) i potem wyła, albo w ramach buntu Sparrow (skrócić go o głowę za obrazę Majestatu Jej Wysokości! ) katapultował owsiankę w Apple, więc takie bez sensu też to znowu nie było.
      A Kapturkowo wzięło się stąd że tam mieszkają Kapturki :D

      Usuń
    53. wielka mi królowa Apple , ja się cały czas próbuje dowiedzieć czy Realista czytał to w internecie ten rozdział czy kupił książkę

      Usuń
    54. A ja Ci trzeci raz tłumaczę że to jest w książce, a książka musi być kupiona- chyba się nie zrozumieliśmy :D
      I przepraszam bardzo, ale owszem, wielka Królowa (przyszła, ale zawsze) Apple :p

      Usuń
    55. spoko , a ja przypominam iż Raven i Apple mają taką samą królewską posadę

      Usuń
    56. No tego ja bym nie była taka pewna,w historii Apple,Raven sprzątała,więc wielka mi z Raven królowa...

      Usuń
    57. łał robicie z Apple taką królową że aż ją zaczynam przestawać lubić bo jest tylko tak : Apple się zmieniła , Apple jest lepsza , Apple jest królową , a prawda jest taka iż Raven jest księżniczką genetycznie tylko nie jest to tak pokazane jak u Apple

      Usuń
    58. Sprawa ma się tak: Raven ma niepodważalne dziedzictwo Królowej, ale sama się go wypiera- jeśli pójdzie za opowieścią to będzie królową, nie to nie i takie są suche fakty, niemające nic wspólnego z podziałem na Royalsow i Rebelsów ;p

      Usuń
    59. Zgadzam się z wiktorią to już powoli staje się nudne i do zwymiotowania. Tak po drugie, Raven raczej przecież jest księżniczką, tylko dokładnie tak jak powiedziała wiktoria nie pokazali tego tak jak u Apple. Aczkolwiek w jednym z odcinków Raven mówiła coś, że w pewnym sensie, że nią jest.

      Usuń
  17. O i premiera Dragon Games zapowiedziana jest na wiosę 2016 a następny film to Epic Winter !!!!! XD Być może lalki z tej serii będziemy mogli zobaczyć już na początku stycznia !!!
    Malenia19

    OdpowiedzUsuń
  18. HEJ SŁUCHAJCIEEEE
    Na stronie z głosowaniem jest napisane, że wyniki będą 29 października, a więc dzień przed następnym odcinkiem- ciekawe, czy ramach projektu ,,COURTLY JESTER" możliwa jest jakaś przerwa od tego całego yearbookowania ( tak z angielska mówiąc xD) w następny odcinkowy piątek i pokazanie np. przybycia CJ do baśnioceum. Bo gdyby ją uwolniono ( Na wielką, słoneczną Celestię- OBY!!!) i wrzucenie czegoś z naszą Dżokerką- teoretycznie mało prawdopodobne, ale taka odskocznia by się przydała jako takie ,, danie specjalne" od Mattela :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Bo gdyby ją uwolniono to mogliby wrzucić coś z Dżokerką- tak miało być :D

      Usuń
    2. A jeśli w różnych krajach wyjdzie inaczej? To co będą teraz 2 wersje odcinków? Z Courtly i bez?

      Usuń
    3. Mi się wydaje że skoro głosowanie dotyczy takiej sprawy to bez sensu by było dzielić na kraje głosy.

      Usuń
    4. Zresztą jakiś plan muszą co do niej mieć, skoro jest opcją uwolnienia tej gąski :D

      Usuń
    5. wy nie wiecie, że to wszystko jest od początku ustalone? :P Tak samo jak w MH było głosowanie na to, której postaci zrobić lalkę

      Usuń
  19. Podacie może link do strony na której będzie można oglądać dziś "Krainę Czarów" ? Podobno można jakoś oglądać bezpośrednio z Nickelodeon. Ja niestety nie mam tego kanału w TV.

    OdpowiedzUsuń
  20. błagam niech ktoś nagra Way too Wonderland dzisiaj z nicka. nie mam tego kanału i bardzo bym chciała obejrzeć, więc byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  21. już głosowanie jest na polskiej stronie eah

    OdpowiedzUsuń
  22. Ramona Wolf? Mattelu proszę zrób postacie z innych baśni.

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdymy Courtly w tajemnicy knóła coś w tajemnicy przed wszystkimi a po jakimś czasie w EAH pojawiła by się zła królowa jako uczenica!? Wtedy to by było zamieszanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wie ktoś ile mają lat Raven i Apple i reszta też jak ktoś wie ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba znane są jedynie daty urodzenia. Chyba...

      Usuń
    2. Mi się też tak wydaje, znaczy tak na oko to wiadomo że mają pewnie z 17 lat ale na pewno to nikt nie wie...

      Usuń
    3. wiecie one są chyba tak jakby na nasze to w gimnazjum xd , może mają z 15 ( Apple , Raven ) 14 ( Blondie ) bo Blondie ma taki głos , myślę żE mają miej więcej tak jak w MH

      Usuń
    4. Mi się wydaje że około 17 i na pewno one nie chodzą do gimnazjum bo jak sama nazwa wskazuje BAŚNIOCEUM czyli LICEUM :-)

      Usuń
    5. Ok, sprawdziłem jedną rzecz i (nwm jak to się ma do serialu) w ,,Księdze Legend" jest napisane, że mają na drugim roku lat 15, a skoro teraz są na trzecim to muszą mieć zdaje się 16, za wyjątkiem tych, którzy mają urodziny w pierwszej połowie roku (skoro w tym sezonie tak skaczą po kalendarzu ), bo oni mają 17- chyba że serial aż tak różni się o książki ze i to zmienili :D

      Usuń
    6. Jedno pytanie i wszyscy rozkminiaja XD

      Usuń
  25. http://www.amazon.com/Ever-After-High-Fairest-Ice/dp/B00WFEV1B6

    Jakieś dziwne Everki są na amazonie o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kretynie, to jest Fairest On Ice. -,-

      Usuń
    2. Może on/ona nie wiedział/a o tym? Nie wyzywaj od razu od kretynów :v

      ~LeniwaLisica

      Usuń
  26. Przed chwila na EAHD w postach gości widziałam re-release Bunny i nie ma swojej różowego krawatu! (Czy tam apaszki) I jej buty nie mają połysku,są takie masywne i ma dziwne futerko... I wygląda na taką wyższą i wygląda w pudełku,jakby latała o_O :(

    OdpowiedzUsuń
  27. osoby czekające na nagrody z konkursu, nawet z pierwszego etapu, mam dla was wspaniałe wieści! Nagrody w dalszym ciągu nie zostały wysłane, hej! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobię się chyba naprawdę nudzi xD

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak bardzo. Ekipa Mattela zaczyna mnie załamywać xD

      Usuń
  28. Przed chwilą na EAHD były zdjęcia Holly z akcesoriami w pudełku. Na arcie ma prześliczne,dłuuugie włosy,ale ta koszulka,masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Art jak Art, ale swietujmy, że chociaż Holly nie dołączyła do gangu morderczych śmieszków heheszków :3

      Usuń
    2. Hehe, dobre! Ale na arcie jest ładnie ubrana.

      Usuń
    3. Realista Madridista - to prawda,chociaż tyle dobrze xDDD
      Anonimowy 1 - Według mnie na arcie ma wszystko ładne oprócz koszulki,według mnie brzydko ona wyszła...

      Usuń
    4. Mi się wydaje, że to, jak wyszła ( mówię o arcie, na żadnych lalkach się nie znam), że po prostu Holly jako postać to jedna z ładniejszych dziewczyn graficznie w serialu, przynajmniej wg mnie :D

      Usuń
    5. Zada nie urywa, ale jak na taki zestaw może być xd Art na pewno jest setki razy lepszy niż sama lalka ^^

      Usuń
  29. link to WtW to polsku cz.1: http://vidto.me/n4uumb7msm6x.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tylko mi się chce śmiać z głosu Lizzy w polskiej wersji? ^^"

      Usuń
    2. Mi też- piona :D Tym głosem to nikogo nie skróci o głowę :(

      Usuń
    3. Najpierw zniszczyli Lalę z MH, teraz pora na Lizz! Gorzej być nie mogło...
      btw. jest już może 2cz WtW w internecie?

      Usuń
    4. Moim skromnym zdaniem to Lizz zniszczyli charakter już dawno, teraz przyszło na głos- taka logiczna konsekwencja :/

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!