sobota, 10 października 2015

Zdjęcia promocyjne Miry Shards

Dziś rano, przeglądając tumblr'y natknęłam się na zdjęcia promocyjne lalki z nadchodzącej serii Dragon Games - Miry Shards (aka Złej Królowej). Wszystkie zdjęcia są bardzo duże, więc możecie je śmiało powiększać.


Zacznijmy może od sukienki. Jej krój nie jest może zbyt pomysłowy - wystarczy spojrzeć choćby na Apple w serii basic - jednak ma w sobie swego rodzaju urok. Utrzymana jest w odcieniach bieli, czerni i szarości. Górna część sukienki wykonana jest z mieniącego się materiału, przypominającego nieco łuski smoka (co można zobaczyć kilka zdjęć niżej). Na spódnicy dominuje biel, jednak jej krańce zostały ozdobione materiałem z motywem rozbitego szkła. Poza tym prawa strona spódnicy została przyozdobiona czarnym materiałem (nie wiem, jak to nazwać), natomiast z lewej strony znajduje się plastikowy stelaż połączony z paskiem.


Fryzura Miry ewidentnie inspirowana jest fryzurą Raven. Włosy tej bohaterki są jednak o wiele jaśniejsze i ułożone w kucyk, jednak i to sprawia, że lalka Miry wygląda po prostu jak mroczniejsza kopia Raven. Bardzo podoba mi się ozdoba, którą ma na głowie. Jej oczy, usta i cień do powiek są fioletowe, z czego ten ostatni wzbogacony został o drobinki brokatu. Twarz bohaterki wygląda bardzo dostojnie i majestatycznie, co znowu przywodzi mi na myśl smoka...


Buty Miry znowu przywodzą mi na myśl smoka, choć nie widać na nich nic konkretnego. Jedyne, co rzuca się w oczy, to pnącza oplatające obcasy i kostki lalki.


Zbliżenie na akcesoria, które utrzymane są w dwóch kolorach - połyskującej czerni i stylizowanym na stare srebrze. Poza opisywanymi już butami, opaską i stelażem lalka posiada jeszcze masywne bransolety, napierśnik i kolczyki, których nie pokazano na zdjęciu.

Wiele elementów w stroju Miry kojarzy mi się ze smokami. Mam nadzieję, że się nie mylę i że występ Złej Królowej w Dragon Games nie ograniczy się jedynie do uprzykrzania życia wszystkim dookoła, a faktycznie będzie miała jakiś związek ze smokami.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Ever After High Dolls.

17 komentarzy:

  1. Dam jej 5/10,bo te włosy i makijaż nie pasują do mrocznych klimatów Złej Królowej :P Ale są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej ty jeszcze nie zrozumiałaś przecież ona może będzie złą królową , sorki za ten wybuch . A tak co do lalki to widzę że dragons games przychodzi wielkimi krokami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież zrozumiała.

      Usuń
    2. wiktoria - ??? O co ci chodzi,przecież wiem o tym... Co do DG to będzie wiosną 2016...

      Usuń
    3. nie sorki ale trochę źle doczytałam , a co do DG to nie mogę się doczekać licze na powrót starych dobrych postaci jak Blondie czy Lizzie

      Usuń
  3. Jakoś bardziej się przekonałam do tej lalki, makijaż jest CUDNY !!! Odnosze wrażenie że Mira ma jakieś większe oczy, ale to sprawia że jest śliczna :-D
    Jedyne co mi się w niej nie podoba to sukienka, myślę że powinna mieć więcej kolorów (oczywiście chodzi mi o mały dodatek np. czerwone wzorki, ale tak żeby nadal dominował czrarny)
    Sukienka jak i włosy są ładne, a co do włosów to są troche jaskrawe, ale mi się podobają :-)
    Jeszcze w tej lalce zachwyciły mnie buty, wydawałoby się że są takie proste, a jednak Piękne !!!
    Moja ocena to 7/10

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ta lalka, ma śliczną twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tą lalke oceniam na 9/10 bardzo mi się podoba lubię taki styl ubioru. Nie mogę doczekać się DG (Dragons Games) mam nadzieje że nie okaze się że DG będzie jak wtw i su. ~makaron

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia lalek od tyłu są niesamowite! Taka poza nadaje lalce zdecydowanego uroku:) Będę tak ustawiać moje lalki na półce. Mira bardzo pasuje mi na Złą Królową, ale jeśli to ona to kim byłaby osoba mieszkająca w lustrze z baśni Królewny Śnieżki? Może mama Raven wejdzie jej w ciało?! Szkoda jeśli ta postać byłaby tylko na czas Dragon Games. Myślę, że te włosy mają taki kolor jak ,,moc" Złej Królowej (fiolet i ten przedziwny aczkolwiek baaardzo piękny róż)

    Briar Beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stawiam na wejście w Ravem już na końcu WTW.

      Usuń
  7. Nigdy nie latałam na smoku, ale... czy tylko mi się wydaje, że obcasy, to nie jest najszczęśliwszy pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam! Latasz na smoku = nogi ci latają = nie musisz przejmować się obuwiem. Tzn. lepiej jakby się dobrze na nogach trzymały. XDD
      A tak na serio to wszystkie lalki MH i EAH stoją na palcach, więc wszystkie buty muszą mieć obcas lub koturn (serio, nawet klapki robią na koturnie).

      Usuń
    2. nom XD przyznam się że chciałam kiedyś zobaczyć jak się chodzi w takich klapkach ale w naszych sklepach tego nie znalazłam a przynajmniej w moich okolicach

      Usuń
  8. Sądząc po lalce aż żałuję że postać nie zagości na dłużej :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Lalka jest cudna *-* Szkoda, że nie zagości na dłużej tak samo jak i Czerwony Chase (jak to ja go zwyczaj nazywam, ale nie wnikajmy sprawy Chase'a XD) :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale skoro jest ona złą królową ( prawdopodobnie ) to może jednak zagości

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!