niedziela, 11 maja 2014

Zdjęcia promocyjne lalek Hat-Tastic Party

Zdjęć promocyjnych ciąg dalszy! Jest ich naprawdę dużo i publikacja postów o nich może się trochę opóźnić, gdyż inni współtwórcy bloga mają trochę nauki, a ja sama także muszę podciągnąć kilka ocen.
Zaczniemy od Apple. Z początku trochę drażniło mnie połączenie spódnicy i bluzki, teraz jednak coraz bardziej mi się podoba. Nadal brak białych kropek na jej kokardce, które mogliśmy zobaczyć na arcie. Jej loki wyszły tutaj bardzo pięknie - tak się jednak składa, iż najpierw mieliśmy okazję zobaczyć jej zdjęcia "na żywo", co naturalnie uświadamia nam, że te cudne loki to tylko zachęta do kupna, gdyż, jak wiadomo, nie da się utrzymać ich cudownego kształtu w nieskończoność.
Lalka Apple jest prześliczna. Wolałabym tylko, aby jej torebka była czerwona, ponieważ bardziej pasowałoby to do całokształtu. Ponadto trochę boję się o ten uchwyt torebki - jest bardzo cienki i pewnie szybko mógłby się złamać.
Zbliżenie na twarz. Bardzo podoba mi się jej makijaż. W dodatku niemałym zaskoczeniem była dla mnie fakturowana dłoń. Świetny pomysł!
Zbliżenie na jej buty. Naprawdę, bardzobardzobardzobardzo mi się podobają! Myślę jednak, że na samej lalce powinno być jeszcze kilka innych złotych elementów, aby kolor ten współgrał z całością.
Na zdjęciu promocyjnym Cerise ma inne skarpetki niż te, które widzieliśmy na zdjęciach tuż wyjętej z opakowania - tam były tiulowate. Strasznie nie podoba mi się peleryna. Z kolei jej sukienkę uważam za cudo. Jej rękawiczki, podobnie jak te Apple, są fakturowane.
Lalki Hat-Tastic Party mają jeszcze stary model stojaków. Czyli istnieje szansa, że nie wszystkie przyszłe lalki będą miały... ten nowy.
Córka Czerwonego Kapturka i Złego Wilka jest naprawdę udaną lalką. Gdyby tylko miała jakąś inną pelerynę...
Briar jest kolejną udaną lalką. Wszystkie dziewczyny z tej serii aż nienaturalnie się twórcom udały. Córka Śpiącej Królewny, podobnie jak Apple, na zdjęciu promocyjnym ma cudowne włosy... Na zdjęciu promocyjnym.
Briar, tak jak wszystkie dziewczyny, ma fakturowane dłonie. W jej lalce brakuje mi jednego istotnego szczegółu; morskich pasemek, które by pasowały do koloru torebki. Jakieś tam listki na kapeluszu nie sprawią, że torebka zacznie współgrać z całością.
Uwielbiam jej buty. Widząc odlew pomyślałam, że mogłyby należeć do Lagoony Blue z Monster High - górna część butów wygląda jak muszle, a dół jak perły. Uważam, że do Briar pasują równie doskonale.

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!