wtorek, 20 maja 2014

Mirror Blogs Poppy i Holly

...albo raczej ich brak. Jak zapewne wiecie, na stronie głównej http://www.everafterhigh.com/en-us znajdują się informacje o dostępnych Lustrzanych Blogach roszpunkowych sióstr. Po wciśnięciu w łącze okazuje się jednak iż nie jest to prawda. Możecie to nazwać trollingiem czy jak tam chcecie, ale najprawdopodobniej opisy zostaną zaktualizowane w najbliższych dniach. Mimo to uważam, że nie powinni tak robić. Poniżej okna ze strony głównej, zapowiedzi rzekomych Blogów.
Jak głosi napis, są to "Lustrzane Blogi". Słownictwo jest bardzo proste i wszyscy powinni sobie poradzić, ale na wszelki wypadek przetłumaczę;
HOLLY O'HAIR; Życie w wieży dało mi mnóstwo czasu na czytanie, dlatego nauczyłam się swojej historii wzdłuż i wszerz.
POPPY O'HAIR; Jestem super-podekscytowana pójściem do Ever After High z moją bliźniaczą siostrą Holly. Wreszcie będę mogła odkryć moje Szczęśliwe Zakończenie...
Jak się jednak okazuje my nie poznamy jej Szczęśliwego Zakończenia, gdyż "Visit my feed"  zaprowadza nas na stronę z Lustrzanymi Blogami. Wyświetla nam się taki link;
Nie paczajta na moje zakładki, mam trochę stron historycznych i podstron z anime do obejrzenia.
Po przeglądnięciu Blogów dowiadujemy się jednak o braku wpisów sióstr. Jak już mówiłam, nie jest to zbyt dobre rozwiązanie; najpierw zapowiedzi na stronie głównej, a potem sam materiał. A już sobie narobiłam smaka na tłumaczenie... :-/
źródła; screeny zapowiedzi - http://monster-lili.tumblr.com/, screen linku - własna robota

7 komentarzy:

  1. Nie powinni tak robić... a mam pytanie jakie seriale anime polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Death Note, Sakurasou, Shingeki no Kyojin- polecam się na przyszłość~

      Usuń
    2. Ja też chcę polecić, ja też! Death Note, Kuroshitsuji, Shingeki no Kyojin, Mirai Nikki i Hetalia *q*

      Usuń
    3. Em... Pytanie nie było skierowane do konkretnej osoby, a zatem i ja na nie odpowiem. :D

      Przede wszystkim; MIRAI NIKKI - <3 <3 <3 - loff - moje ulubione - polecam wszystkim fanom anime psychologicznych, krwawych, tajemniczych i z akcją!

      A - CHANNEL - lekka szkolna komedyjka z doskonałym, jak dla mnie, humorem. :)

      LOVE LAB - kolejna szkolna komedyjka z wątkiem romantycznym, ale bez żadnych całusów czy seksów. Świetny humor, bohaterki, fabuła.

      KAICHOU WA MAID - SAMA! - poza wątkiem romantycznym pomiędzy Misaki a Usuim tak naprawdę nic nie ma. Jeśli jednak interesuje Was ten wątek, zapraszam śmiało. XD

      Tyle z mojej strony. c: Mam nadzieję, że na coś się przydałam.

      Usuń
  2. I jeszcze w tych mebelkach są do kupienia 'obrazy' przedstawiające lalki i jest tam lepsze zdjęcie Lizzie(!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za oszuści! Czy oni wstydu nie mają?!

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał Victoria Forever Child roniła postać o imieniu Louis o'Hair

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!