piątek, 2 maja 2014

Zbliżenia oficjalnych lalek Legacy Day - Madeline, Ashlynn i Cerise!

Już możemy oglądać oficjalne wersje trzech najnowszych lalek z serii Legacy Day - Madeline Hatter, Ashlynn Ella i Cerise Hood. Hooddie w poprzednim poście pokazywała Wam już różnice między lalkową wersją Ashlynn Legacy Day, a odcinkową, ja jednak bardziej poruszę kwestię lalki.
Na pierwszy ogień pójdzie Cerise. Już pierwsze zdjęcie nie zachwyca. Jej but jest nieszczegółowy i cały w jednym kolorze. Ten srebrny jeden pasek właściwie nie robi różnicy.
Nie wiem dokładnie, co miała pierwotnie przedstawiać ta torebka. Ta czarna bransoletka jest chyba jedynym elementem, który podoba mi się w lalce.
Ych. Gdy pierwszy raz zobaczyłam jej pierwowzór, w głębi duszy niezmiernie się cieszyłam, że to tylko prototyp. Niestety, poprawki nie przyniosły pożądanego rezultatu. Lalka wciąż wygląda okropnie.
A co jest w niej zdecydowanie najgorszego? Zgadza się! Futro! W odcinku było białe. Na pierwowzorze także było szare, żywiłam zatem nadzieję na zmianę koloru. Ale nic z tego. Klapa. W dodatku powiększa ono jej głowę razy dwa. To najgorsza lalka z tych trzech.
Na początku buty. Są jakieś takie, hm, niedopracowane Całe w jednym kolorze, do tego wyglądają na własność Barbie. Co z tego, że grawerowane, skoro nic nie sprawia, że zwracamy na to uwagę?
Jej torebka jest cudowna! 
Wszystkie elementy składające się na strój lalki bardzo dobrze ze sobą współgrają kolorystycznie. 
Jaki wspaniały makijaż! Jej cień do powiek świetnie współgra z kolorystyką całego stroju. Jej kolczyki, jak mniemam, przedstawiają liście, jednakże dość ciężko dojść do takiego wniosku. I chyba są trochę za duże. Jej diadem jest śliczny. Ashlynn to druga w najlepszości xD lalka z tych trzech.
Czas na Madeline Hatter! Jej buty są przecudowne. Motyw przestarzałego złota idealnie trafił w mój gust.
Cóż za ekscentryczna torebka! Idealnie pasuje do chaotycznej Maddie.
Brak mi słów. To jednak z najlepszych lalek w tej serii.
Tutaj jeszcze takie zdjęcie wszystkich trzech w opakowaniach. Możemy także zobaczyć ich księgi. Ashlynn ma kolor akwamaryny. 눈_눈 Księga Maddie jest fioletowa. Trochę to nie pasuje, bo to Raven miała taki kolor. Myślę, że gdyby była niebieska, bardziej by pasowała. Księga Cerise jest bordowa.

3 komentarze:

  1. Widzę, że się o mnie zatroszczono i podano link do gifa :D Miło mi, ale tego akurat mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi nie gra z Cerise. Nie trawię jej XD. Ash już lepsza. Cieszę się, że usta są ciemniejsze niż w Basic. Maddie jest PRZECUDOWNA!!! Bardzo się przy niej starali i to widać. A te buty... Istny cud ^^.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!