piątek, 9 maja 2014

Zdjęcia promocyjne Madeline Legacy Day!

Całkiem niedawno udostępniono zdjęcia promocyjne Cerise, Ashlynn i Madeline z serii Legacy Day. W tym poście znajdziecie krótki opis fotek Maddie.
O bogowie. ;_; Miałam bardzo dobre zdanie o tej lalce. Jak to dobrze, że podobała mi się na rzeczywistych zdjęciach, a nie tych promocyjnych. Tutaj wygląda koszmarnie! Szczególnie twarz - córka Szalonego Kapelusznika sprawia wrażenie jakiejś przymulonej. Do tego dziwną ma pozę; odwraca się w lewą stronę, a stopy kieruje w prawo.
Przymulenie Maddie ciąg dalszy.

Dobra wiadomość dla antyfanów koronki na jej szyi - nie jest to fragment sukienki, a coś na zasadzie naszyjnika. Jej loki są tutaj strasznie polakierowane. Wyglądają okropnie.
 Jej buty... nadal takie emejzing jak wcześniej.
W opakowaniu prezentuje się bardzo dobrze. Do wybitnego trochę jej brakuje ze względu na te włosy. Czyżby nie podlegały prawom grawitacji?

5 komentarzy:

  1. Włosy Maddie w pudełku mnie przerażają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym zdjęciu Maddie ma tak ułożone nogi jak Jabłkowy na nagłówku XDD Te buty są prześliczne. Włosy lepiej wyglądają na zdjęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, ona ma inaczej tą nogę pod logo xD Ale gdyby nie wiedzieć tego, to łudzące podobieństwo XD

      Usuń
  3. Rzeczywiście zamulona morda... i to na ostatniej osobie, na której powinna się znaleźć XD Ale reszta super, buty w szczególności ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się włosy akurat podobają, według mnie świetnie pasują do Maddie, aczkolwiek w pudełku to już makabra. Wyraz twarzy ostatecznie nie jest taki zły, ale buntowniczce, córce Mad Hattera, powinni zrobic taki jakiś bardziej stanowczy :( Poza tym i jej nogami, nad którymi ktoś się poznęcał, lalka bardzo mi się podoba, zwłaszcza takie detale jak wzory na butach, czy kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!