sobota, 3 maja 2014

Arty Maddie, Ash i Cerise Legacy Day

Jako, że wczoraj mieliśmy okazję oglądać pudełka nowych lalek Legacy Day z przodu, to dzisiaj przyszedł czas na tył. W rzeczywistości całych tyłów nadal nie udostępniono, jednak można już oglądać pełne arty bohaterek. Zdjęcia są trochę złej jakości.
Na początek Ashlynn. Wygląda bardzo dobrze. Jej diadem sprawia dziwne wrażenie. Peleryna jedynie sprawia, że całokształt wygląda trochę gorzej, niżbym się tego spodziewała. Mam na myśli ten gruby kawał okalający jej szyję. 
Art Cerise wyglądałby bardzo dobrze, gdyby nie... no właśnie, znowu to futro, które zniszczyło doszczętnie i lalkę i art. Torebka nie podoba mi się i na lalce i na arcie. 
Maddie jest, jak już wcześniej mówiłam, jedną z najlepszych lalek w tej serii. Jej art świetnie odzwierciedla lalkę, a co najważniejsze, cudownie wygląda.
źródła zdjęć; http://monster-lili.tumblr.com/

3 komentarze:

  1. Ann , podpisuje się pod twoją opinią

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi nie gra w Ash, ale ogólnie ładna. Cerise, oh Cerise... To nieszczęsne futro cię zmieniło...i to na gorsze. Maddie jest śliczna. Nie mam rzadnych uwag.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Ash...Ash...Ash co ja mam o tobie napisać. Lalka ładna ,ale art gorszy...spodziawałam się leprzego efektu jeśli chodzi o art. Cerise...Cerise...Cerise to futro doszczętnie zniszczyło lalkę i jej art. Bo firma Mattel chciała pokazać tą wilczość Cerise i w ten sposób myśląc ,że robi dobrze popsuła to. Maddie,Maddie,Maddie! Jedyna nie zostałaś naruszona. To chyba twoja najleprza lalka z wszystkich serii. Tu najlepiej zrobiono i lalkę i art. Postarali się naprawdę.
    ~Madziacz nadal oszołomiona tym ,że Apple ukradła buty Holly wzieła obrus i związała to pierwszą leprzą linką.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!