niedziela, 4 maja 2014

NOWY WYGLĄD BLOGA

Jak pewnie zauważyliście - od dziś mamy nowy wygląd bloga. Każda z redaktorek powiedziała mi, jak chciałaby wyglądać, a ja pomysły trochę "podrasowałem" bądź dodałem coś od siebie. Postać sei od 'a' do 'z' zaprojektowała Hooddie. Wygląd nie bez powodu zagościł teraz na blogu, ponieważ ostatnio premierę miała polska strona Ever After High, więc postanowiłem że teraz jest jest na to odpowiedni czas
PODPISY
Cupid:
      
Hooddie:

sei:
 
Ja / Jabłko:


Jak Wam się podoba?

31 komentarzy:

  1. Wszystko super, oprócz twarzy Hoodie ;-; Wygląda, jakby była smutna i nie wiedziała, co dalej robić ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie co do twarzy. Ale nie ma juz na podpisie efektu grubego dupska, a to dzieki mnie ^^

      Usuń
    2. TA TWARZ NIE JEST SMUTNA! A co do "efektu grubego dupska" to tam takiego nie było bo wszystko jest zakryte spódniczką

      Usuń
    3. Jabłko, czemu naskakujesz na ludzi, którzy wyrażają swoją opinię> Przecież sam pytałeś jak nam się podoba ^.^'' Ja osobiście zgadzam się co do twarzy.

      Usuń
    4. Rochelle , nie naskakuje , po prostu z Vicc probadzę prywatną dydkusję i odpowiadam jej w komentarzach tematychnie . Ja każdemu pozwalam mieć swoją opinię tylko staram się bronić mojego projektu :3

      Usuń
  2. Ładny wygląd :-)

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Deathstoneses ma najlepszy wygląd brawo wyszło ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie żeby coś ale... noga Jabłkowego jest chyba nie w tą stronę wygięta x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żeby coś ale moja noga którą widac na nagłówku nie jest wygięta

      Usuń
    2. Jest normalnie ,jak weżmiesz tak nogę to stopa tak jest .........

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że Wenezia ma rację x3 Chyba, że obie mamy nienormalne stopy, a to już inna rozmowa O.O

      Usuń
    4. Fakt, trochę za bardzo o.O. Ale mu nie wmówicie. On po prostu woli być na tym etapie i słyszeć że jest świetny, niż przyjąć krytykę i być coraz lepszym.

      Usuń
    5. To prawda. Jabłkowy ma rację.
      P.S.: Bardzo ładny wygląd:)

      Usuń
    6. Klaudio, jasne ze mozna wygiac stope do srodka, ale nie az tak.

      Usuń
    7. Vicc można ,, wysłałem ci zdj

      Usuń
    8. Ej, ale lewej ręki nie można tak wyciąć za nic ;-; W sensie kciuk jest na dole. A tak się nie da zrobić ;-;

      Usuń
    9. Ta noga kojarzy mi się z Starożytnym Egiptem i tymi ich obrazkami na ścianach (nazwa wyleciała mi z głowy) XDD

      Usuń
    10. No ej, przez ciebie przez cały dzień będę próbowała sobie przypomnieć tą nazwę xD

      Usuń
  5. Gratuluje Jabłkowy! Dobra robota :)

    ~Nikki

    OdpowiedzUsuń
  6. to już nie jest ever after high dla dzieci. to ever after high dla nastolatków

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisy są super i ogólnie nowy wygląd bloga też. Taki... świeży .

    OdpowiedzUsuń
  8. Usunięcie komentarza nie naprawi problemu: i tak na nagłówku dalej jest asymetria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeci komentarz, który został usunięty, bo odważył się skrytykować nowy naglowek ;-;

      Usuń
    2. jakby przełożyć Jabłka na moją stronę to było by lepiej?

      Usuń
    3. Mój też został usunięty -.-

      Ja tam do samego ułożenia postaci nic nie mam. Ale ty zajmujesz dużo miejsca (nic nie sugeruję xD) i jakby kogoś do ciebie walnąć, to by było za mało miejsca po drugiej. Można niby go dać za twoją nogę, ale chcesz go kopać? xD

      Usuń
  9. Mi tam się nagłówek podoba. To, że niektórzy są bardziej elastyczni to już nie mój problem:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na pierwszy to może być. Tylko następnym razem bardziej się postaraj Jabuszko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!