sobota, 31 maja 2014

TO JUŻ ROK!

OD JABŁKA:
Drodzy Czytelnicy! Mam dla Was ważne ogłoszenie parafialne.
Czy wiecie, że minął już rok od istnienia tego bloga i premiery Ever After High?!
W imieniu całej ekipy chcę Wam podziękować za to, że jesteście z nami.

 OD CUPID:
Bardzo dziękuję, że jesteście z nami od tak dawna i jet was coraz więcej! Wiem, że rzadko bywam na blogu. W związku z jego pierwszymi urodzinami postanowiłam to zmienić! Mam nadzieję, że cały czas zostaniecie z nami na dobre i na złe<3

 OD SEI:
Mimo, że piszę tutaj dopiero od zeszłorocznego sierpnia, czuję, że bardzo się zżyłam przede wszystkim z innymi współpiszącymi i kilkoma czytelnikami, z którymi czasem sobie piszę na innych portalach. Wiedzcie, że nie wyobrażam już sobie dnia bez pisania o lalkach i innych takich. </3

OD HOO:


To już rok! Nawet nie wiem co napisać. XDD Dziękuję wam za czytanie naszego bloga?... emm. Jestem słaba w pisaniu życzeń ;_; Drodzy współtwórcy pozwolicie, że podpiszę się pod waszymi życzeniami? Tak więc... * le podpisywanie się pod życzeniami.
Najlepszego



Ja jeszcze raz dziękuję wam to ze jesteście.

Tu macie mały prezent:

https://www.youtube.com/watch?v=BHmpuVQsgak&feature=youtu.be

4 komentarze:

  1. Ta całkowicie mi nieznana osóbka bardzo ładnie śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!! Wasz blog jest świetny i na lewno będzie miał coraz więcej fanów :-)

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat sto lat dla was :-D <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!