czwartek, 22 maja 2014

Zdjęcia promocyjne Cupid i Blondie Thronecoming

Mattel ostatnio nieźle szaleje ze zdjęciami promocyjnymi. Nadszedł wreszcie czas na Cupid i Blondie z serii Thronecoming. Na Raven i Apple musimy jeszcze trochę poczekać.
Szczerze - niezbyt zajęłam się opisem lalki, gdyż dokładniej została przedstawiona Wam jej postać w tym poście - Cupid Thronecoming rozpakowana! Na zdjęciach promocyjnych pewne elementy, takie jak buty, maska, torebka czy bransolety zostały za bardzo pozłocone, czego już brak na zdjęciach lalki w pudełku. Myślę, że jest to bardzo udana lalka. Moim zdaniem nawet najlepsza z całej serii.
Blondie także świetnie wyszła; uwielbiam połączenie błękitu i żółci. Jej torebka i buty bardzo przypadły mi do gustu. Mimo to, nadal moją ulubienicą w kwestii wyglądu jest Cupid. </3 Bywa. Choć na królową balu wybrałabym Raven. c:

3 komentarze:

  1. Dopiero teraz zobaczyłam jakie Blondie ma wspaniałe buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Blondie w ogóle do mnie nie przemawia, to futro to już beznadzieja. Natomiast Cupid niczego sobie :3 Podoba mi się to, że ma rozciętą suknię, bo generalnie nie przepadam za takimi długimi. I te jej rzymianki *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.empik.com/ksiega-legend-ever-after-high-hale-shannon,p1095311284,ksiazka-p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!