sobota, 3 maja 2014

Nowe zdjęcia lalek Thronecoming + kawałki artów!

Bez dłuższego wstępu; w Internecie można już znaleźć zdjęcia opakowań lalek Thronecoming, gdzie pudełka ukazane są z przodu i tyłu. Brak jedynie zdjęcia opakowania Raven z tyłu.
Na pierwszy ogień pójdzie Apple. Ogólnie mówiąc, nie podobają mi się fryzury u wszystkich lalek. Są takie, hm, dorosłe. Bohaterki wyglądają na stare. Scenerie za lalkami są bardzo ładne i dopracowane. Apple od początku m się nie podobała. Ma taki przynudny strój. I jeszcze ten puch zamiast rękawów...
Apple na zdjęciu z tyłu ma oklapnięte włosy i jakąś dziwną twarz. Podoba mi się kolor opakowania. Jest śliczny. Z kolei księga, w której umieszczono zdjęcie i trochę tekstu wygląda bardzo nienaturalnie, bardziej jak złożony karton. I o co chodzi z tym sznurkiem? I, co gorsza, z pętlą na jego końcu...
Blondie zawsze bardzo m się podobała w tej wersji. Nie mogę tego niestety powiedzieć o jej fryzurze. Jej "rękawiczki" to pomalowane na niebiesko ręce. Aż do łokcia... Jej biżuteria jest wspaniała. Torebka bardzo przypadła mi do gustu.
Podobnie jak córka Królewny Śnieżki, Blondie także niezbyt korzystnie wyszła twarzą na zdjęciu z tyłu.
Do kupidynki nie mam żadnych zastrzeżeń. Ma śliczną sukienkę i dodatki. Jej skrzydła wyglądają na gumowe, przez co lalka na tym zdjęciu ma u mnie duży minus.
Na zdjęciu z tyłu ma już plastikowe i dotknięte lekko pędzlem z brązowozłotą farbą. Właśnie takie skrzydła wyglądają dobrze. Mam nadzieję, że reszta egzemplarzy nie będzie tak wyglądać, jak ta w pudełku.
Raven wygląda średnio. Jej wielki kok mocno mnie odstrasza. Ogólnie ciężko mi wypisać jej minusy, ale lalka wygląda strasznie sztywno i tak trochę jakby miała kaca. xD
Tutaj możemy przyjrzeć się szczegółom. Blondie z tego profilu wygląda okropnie. Ma jednak cudowną biżuterię i sukienkę. Cupid tak samo, aczkolwiek do jej plusów doliczę jeszcze wspaniałe buty.
Zrobiłam także sklejkę wyciętych artów. Są słabej jakości, ale można co nieco dojrzeć. Wszystkie wyglądają bardzo dobrze, jedynie Apple z tym puchem mnie przeraża.

1 komentarz:

  1. Apple jest bardzo ładna, ale na zdjęciu z tyłu wypadła po prostu źle. Nie no, ale naprawdę co to za pętla?... Blondie wyszła ładniej z tyłu. Mam do niej mieszane uczucia. Cupid prześliczna, najlepsza ze wszystkich, ale te skrzydła naprawdę wyglądają jak gumowe. Raven ma za ogromną fryzurę i dziwną twarz. Jakie skojarzenie z kacem XD.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!