piątek, 2 maja 2014

Zbliżenie na lalkę Ashlynn LD

Od niedawna po internecie krążą zdjęcia lalki Ashlynn LD,
dzięki którym możemy jej się lepiej przyjrzeć.

Ashlynn Ella





Jak widzicie na obrazkach, lalka Ashlynn różni się od Ashlynn widzianej  w odcinkach. Na pierwszym zdjęciu możemy zobaczyć różnice między biżuterią lalki, a biżuterią z odcinka. Nie podoba mi się ta zmiana. Tiara z pięknego złotego koloru zmieniła się na różową, która bardzo przypomina tę z serii Basic. To samo z naszyjnikiem i kolczykami, które bardziej podobały mi się jako małe czarne kluczyki. Drugi obrazek przedstawia różnicę pomiędzy sukienkami. Tak samo jak poprzednio... odcinkowa bardziej mi się podobała. Ogółem mówiąc... lalka Ashlynn nie jest wybitna, ale  nie mówię też, że mi się nie podoba. Po prostu sądzę, że gdyby była bardziej podobna do odcinkowej wyglądałaby o wiele lepiej. 

Co o niej sądzicie? Wolicie córkę Kopciuszka w wersji lalkowej, czy może odcinkowej?

1 komentarz:

  1. Odcinkowa lepsza, ale lalkowa nie jest zła.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!