piątek, 30 maja 2014

Sekretny kuferek

Zdjęcia już trochę mają, ale nie było czasu na napisanie tego posta.
Wszystkie firmy specjalizujące się w robieniu zabawek zawsze chcą dużo zarobić na każdej serii. Tak jest i z Ever After High, dlatego Mattel stworzył kolejne potrzebno-niepotrzebne coś, a mianowicie; kuferek na sekrety.
Jak głosi opakowanie, w środku znajdziemy 3 Royalskie klucze i 3 Rebelskie, 6 naklejek pamięci i 6 kart postaci. Skrzynkę otwiera i zamyka się głosem. Opakowanie nie jest jakieś wymyślne, niezbyt mi się podoba.
Tutaj widzimy zawartość opakowania. Ciekawostka; czym różni się skrzynka z tego i wszystkich następnych zdjęć od tej w opakowaniu? Otóż, w opakowaniu, wokół kłódeczki z logiem znajduje się czerwona, wzorzasta ramka. Na następnych zdjęciach, znajduje się ona na czerwonym polu. Ciekawa jestem, jak ostatecznie będzie to wyglądać. Obie opcje mi się podobają, ale jednak na zdjęciach promocyjnych nie powinni robić czegoś takiego. Każdy klucz zawiera charakterystyczny wzór dla danej postaci, a "naklejki pamięci" mają ten sam kolor, co klucze. Na "naklejkach" widnieją wzory charakterystyczne dla bohaterów.
Tu możemy zobaczyć, w jaki sposób przechowujemy klucze i jak wygląda wnętrze pudełka. Możemy także zobaczyć przyciski, jakie znajdują się w środku. 
Dobra, nadszedł czas na moje przypuszczenia odnośnie funkcjonowania tej skrzynki. Myślę, że aby ją otworzyć będzie trzeba wcisnąć ten czerwony klejnot i wypowiedzieć hasło. Aby przechowywać "wspomnienia", będzie chyba trzeba włożyć kluczyk w otwór i wcisnąć przycisk nagrywania. Tak samo chyba też będziemy je odsłuchiwać. Karty to wiadomo, żeby nieco urozmaicić, ale te plastikowe naklejki? Pojęcia nie mam, po co tam one.
Uważam, że zestaw jest bardzo starannie wykonany. Bardzo przypadły mi do gustu klucze - są wspaniałe. Sama "skrzynka" też jest ciekawa, tylko jedna rzecz mi się  nie podoba - otwieranie głosem, nie cierpię tego. Śmiejcie się, ale chcę to.

2 komentarze:

  1. Myśle że te naklejki pamięci działają jako żetony. W środku skrzynki jest otwór (chyba na te naklejki) obok przycisków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, ze ten otwór jest zamknięciem. Na pokrywie w tym samym miejscu jest pasująca cześć. Mam nadzieje, ze wiesz, o co mi chodzi. XD

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!