środa, 14 maja 2014

Kolejne zdjęcia sióstr

Bardzo mnie martwi, że dziewczyny na zdjęciu są nieco rozmazane. Tło jest takie samo, jak na zdjęciach tego typu u Dextera i Cedar. 
Zbliżenie na buty. Ciekawi mnie, dlaczego są "przepołowione" i bardzo widać łączenia. U Holly kwiaty na lewym bucie są rozłączone. U Poppy widać to samo.
To zdjęcie podoba mi się najbardziej - dziewczyny są wyraźne, tło się dobrze prezentuje. Trochę mnie martwi, że widzimy oboje oczy, a u Poppy tylko jedno. Trochę niesprawiedliwe.

8 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mi się podobają, muszę mieć Poppy, jest piękna. Holly mi się mniej podoba ale chcę mieć Poppy, więc ją też bo będą w dwupaku. Może się do niej jeszcze bardziej przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepołowione jak każdy prototyp . Buty zawsze są robione w 2 częściach ponieważ przy robieniu odlewu to bardzo pomaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na zdjeciach promocyjnych to się chyba to likwiduje. I o co chodzo z tym kwiatem? Jeśli dobrze pamietam, to na odlewie w ogole ich nie było.

      Usuń
    2. Nie wysilaj się, on się wymądrować musi, mu nie wytłumaczysz. A te buty zapewne otwierają się tak jak buty Catty Noir, czyli nie mają z tyłu takiej dziury, tylko składa się dwie części. Ja wolę takie rozwiązanie. Tylko na butach Catty lepiej to wygląda, bo złączniki wyglądają jak kolejne pęknięcie.

      Usuń
  3. A mi się bardziej podoba Holly ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. *bunt mode on* Patrzcie rebelsów dyskryminują! Że co, niby że nam tylko jedno oko wystarczy?! *bunt mode off*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my mamy usta , a royalsi nie XDD

      Usuń
    2. *bunt mode on* Co nam tam po ustach, skoro royalsi ogółem zajmują wiecej centymetrów kwadratowych zdjęcia? *bunt mode off*

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!