wtorek, 26 listopada 2013

Odcinek Legacy Day!

 Dzisiaj został dodany odcinek o LG! Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale wcześniej nie mogłam:(.
W każdym razie mogliśmy go już zobaczyć w kiepskiej jakości i chyba po Francusku. 
Odcinek bardzo mi się podoba. Fajnie, że Rebelsi stawiają na swoje;).
Nie przedłużam, oto on "The Tale of Legacy Day"
(przepraszam, że w linku, ale jeszcze nie jest dostępny w bloggerze)

I jak? Podoba Wam się nowy odcinek? Mnie bardzo! Aż ciekawość bierze, co będzie dalej:3.

26 komentarzy:

  1. Dodałam już odcinek z polskimi napisami! LINK!

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam że apple sama jest samolubna bo wywiera na innych by mieć co chce swoje "żyli długo i szczęśliwie" nie patrząc na innych których może przez to skrzywdzić (raven) powinna sama się
    przekonać co czuje raven gdy widzi swoje przeznaczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może apple wiedziała że raven ją otruje i tyle? pomyślcie

      Usuń
    2. raczej nie bo co znikła by trochę ni jakie takie zakończenie ale ważne że raven napisze swoje
      własne szczęśliwe zakończenie

      Usuń
    3. Przecież przeznaczenie raven pokazuje jak apple wtrąca ją do więzienia sory "królowa apple" dobrze wie jakie raven ma przeznaczenie

      Usuń
  3. Jak Raven mówiła to się popłakałam ze szczęścia XD Ale serio :D I teraz od dziesięciu minut oglądam ten jeden jedyny fragment ^^ I am Raven Queen, and I'm going to write MY OWN destiny! My happilly ever after starts NOW! Znam już to na pamięć :3 jak z resztą dalszą część XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem dla czego ale dlaczego właściwie cerise niepowiedziała raven o tym że to własnie jej rodzice byli pierwszymi buntownikami

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy teraz jadą po Apple, jaka to ona zła i samolubna, bo chce mieć swoje "długo i szczęśliwie". Na jej miejscu też byście chcieli, i też mielibyście uraz do takiej Raven, która nie chce, by czyjeśtam przeznaczenie spełniło się jej kosztem. Nie mówię, że nie rozumiem Raven, bo też bym nie chciała tak skończyć. Prawda, że odzywka Apple "jesteś samolubna" była mocno przesadzona. Ja tam rozumiem obie dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Ale całym sercem jestem "Team Raven,, XDD

      Swan Lake Princess

      Usuń
    2. Ekhem. Apple chce mieć swoje ever after wiedząc, że Raven skończy beznadziejnie. A może napisać sobie takie, że obie będą szczęśliwe. To Ap jest samolubna. Rany, jak ja jej nienawidzę o.O

      Usuń
    3. Ja szczerze mówiąc najbardziej lubię Apple. Zdecydowana, wie czego chce, co ją czeka.
      Raven jest spoko,ale jakoś tak nie polubiłam jej.

      Usuń
    4. Alekso- zgadzam się. Ale ja wolę Maddie, a do Raven się nie przekonałem bo niby jest Rebelem, a przez większość osób [fanów, widzów] jest faworyzowana. Ale nie....Apple ta zUa bo ma blond włosy i jest ''Królową Szkoły'' :P

      Crystal

      Usuń
    5. "bo niby jest Rebelem a przez większość fanów jest faworyzowana" - ja się ***** pytam co to ma znaczyć?! "Bo niby jest Rebelem" - i co, jak jest Rebelsem, to jest zła? Jakbyś miała takie przeznaczenie to też byś go nie chciała. Ile razy można wałować, że buntować się = walczyć o swoje prawa? Raven też jest zdecydowana. Zdecydowana, że nikt nie będzie jej kazał co ma robić i jak ma żyć. I też wie, czego chce - wolności i prawa wyboru. Jest moją bajkową idolką. Apple nienawidzę, bo twierdzi, że każdy ma podążać za swoim przeznaczeniem czy mu się to podoba czy nie - takie jest stanowisko royalsów. A to że jest popularną blondynką - dla mnie to nie ma znaczenia. Mi chodzi o bunt. BUNT, który jest piękny *-*

      Usuń
    6. Absolutnie się zgadzam :) Chociaż Apple też lubię :P Ale Raven jest jak dla mnie najlepszą postacią, zaraz po Cerise oczywiście :)

      Swan Lake Princess

      Usuń
    7. A takie pytanie... Ta córka magicznego kota w Alicji w Krainie Czarów,jest po jakiej stronie? I jak ma na imię... ;O
      Się nie orientuję się ;_;
      W sumie mocno przypomina mi Toralei. Po obejrzeniu odcinka,co chciała wyjawić tajemnicę Cerise straszliwie ją polubiłam *_*

      Usuń
    8. Kitty, jest z Rebelsami ;>

      Jejku, Victorio, nie, aż o to mi chodziło, po prostu mam takie odczucie xD
      Ja sam lubię najbardziej Maddie która jest Rebelem, więc wiem o co ci chodzi ;3 A tak właściwie...apropos Maddie- dlaczego jest Rebelem xD?

      Crystal

      Usuń
    9. Dołączam się do pytania Crystal,tylko spytam się o Kitty. Przecież w odcinku zachowywała się jakby nie była z buntownikami .___.

      Usuń
    10. Maddie jest Rebelem, ponieważ popiera tezę że każdy może napisać własne przeznaczenie :P A co do Kitty to nie wiem. Może ona po prostu nie zgadza się ze swoim przeznaczeniem :P Chociaż ja nie oglądałam "Alicji w krainie Czarów,, i nie wiem jakie przeznaczenie ją czeka.

      Swan Lake Princess

      Usuń
  6. Taaak! Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Wreszcie, Raven, wreszcie!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz włącze chyba czwarty raz ten odcinek i będe narzekać, że kolejny za dwa tygodnie;(
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam codziennie po kilka razy fragment z "ślubowaniem" Raven :D

      Usuń
    2. Ja też XDD

      Swan Lake Princess

      Usuń
  8. najlepszy odcinek jaki tylko może być !!! i tak to śmiech Złej Królowej....nie jestem pewna ale słyszałam plotke że te całe siły to powrót do historii wszystkich mam ale nie jestem pewna to tylko plotka....

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli nie chcecie jakiegoś dawać filmu w linku to nie musicie wystarczy że weźniecie kod html filmu i wkleicie do posta :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!