poniedziałek, 4 listopada 2013

Ubieranka Bo-Peep już na starsue.net

Pojawiła się już ubieranka Bo-Peep...
-
Tak ją ubrało starsue.net;
-
Poza; totalna tragedia. Dziewczyna nie ma jeszcze przecie własnego artu. Powinni poczekać na oficjalną wersję, a nie brać jakąś fanowską. Pragnę jeszcze poprosić Was, abyście zagrali w tę grę i zdjęli postaci buty. Co widzimy? Nie, kochani, to nie stopy. Toż to trójkąty z niechlujnie nałożonymi krechami.
Twarz; poprawna anatomia.
Włosy; tragedia. W zamyśle; ''damy fryzurę Cerise i Kitty, może się nie skapną''.
Bluzki; oszczędzę Wam czasu i stwierdzę, iż po prostu jestem oburzona prostotą i ohydnością tego czegoś.
Spodnie; właściwie to same spódnice - okhopność.
Sukienki; pała z minusem.
Buty; czyli to, co się zakłada na trójkąty. Chłam!
Skarpety/rajstopy; nieźle. To znaczy, byłoby nieźle, gdyby nie dawali prawie tego samego do każdej ubieranki.
Dodatki; hm, czyli jednak ta gra nie nadaje się jedynie do skasowania...
Odcienie skóry; te, co zawsze.
Muzyka; nie znam tytułu, ani autora. Powiem jedynie, że do Bo-Peep przydałoby się coś spokojniejszego...
Tło; powiem jedno - na pewno nie zachwyca.
-
Od razu mówię, iż jest to jedynie moje indywidualne zdanie.
-
Moja ocena tej ubieranki;
1/5
-
Dlaczego tak słabo? Stopy, poza, ubrania. Totalna tragedia. Więcej chyba dopowiadać nie trzeba.
-
Co sądzicie o tej ubierance?
-

3 komentarze:

  1. 1/5 - chyba dlaczego tak dużo? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. mi całkiem dobrze wyszła ale gdyby były rurki to by mi wyszła pięknie


    Reven Stine

    OdpowiedzUsuń
  3. Rurki ... ? To dzieci postaci z bajek i basni wiec oni nie nosza twoich rurek.
    Trojkaty - JEBLAM XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!