czwartek, 14 listopada 2013

Kolejne zdjęcie Apple i Briar GF + Cerise w opakowaniu!

Dziś z nudów zaczęłam przeszukiwać grafikę google i oto moje łowy;
-
-
*tu-du-du-duuum* Potwierdziły się moje najgorsze obawy. *tu-du-du-duuum* Apple ma coś z tą twarzą. Brwi, zez, sama nie wiem. Mnie odpycha na kilometr... *tu-du-du-duuum*
-
-
W celu stopniowania napięcia wrzucam pierw Briar. Na środku widzimy japońskie krzaczki [], a sama Briar prezentuje się świetnie. Omawiałam już ją, wobec tego przejdę do gwoździa programu.
-
-
I tudududum! Fanfary, jej! Oszukać system i zobaczyć Cerise w opakowaniu jeszcze przed ludnością z facebooka. Hehe. Ale do rzeczy; tu lalka prezentuje się olśniewająco, na poprzednim zdjęciu wyglądała niezbyt zachęcająco, zapewne z powodu oświetlenia. Świetne tło, buty, peleryna... Cud, miód i orzeszki, choć wolę maliny, jak to ma zwyczaj mawiać moja znajoma.
-
Macie w zamiarze kupić jakąś lalkę? Jeśli tak, to jaką i z jakiej serii? A może czatujecie na zupełnie inne przedmioty, typu długopisy, notesy, naszyjniki?
-
jeszcze raz się pochwalę za oszukanie systemu

1 komentarz:

  1. Wszystkie z seri basic ale bez dwu paku (albo madeline i cerise) ale chce mieć te jak wcześniej pisałam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!