wtorek, 5 listopada 2013

Karta Ashlynn + opis [tłumaczenie]!

Pojawiła się karta Ashlynn!
-
-
Wraz z opisem;
-
Ashlynn Ella [córka Kopciuszka]
Historia rodziców; Kopciuszek
Współlokator; Briar Beauty
Royal 
-
O mnie;
Tajne pragnienie serca; Oczywiście, by znaleźć prawdziwą miłość. Mój pantofelek nie może być podniesiony przez byle kogo. Nie musi on być nawet Royal, ważne, aby był on moją bratnią duszą.
Mój magiczny dotyk/moc; Cóż, wszystkie bajkowe księżniczki mogą rozmawiać ze zwierzętami, owszem, ja też. Chochliki, rośliny również... Jestem w pewien sposób przywiązana do natury.
Bajkowy status romansu; Hunter Huntsman jest moim rycerzem w lśniącej zbroi. Ale zachowajcie to dla siebie, ok? Ja jestem księżniczką, a on nie jest księciem. Moglibyśmy wpaść w poważne tarapaty.
Przeklęte momenty; Jeśli kiedykolwiek wejdę za późno do klasy lekcyjnej, moje ubrania zamienią się w stare szmaty. Wiem, iż to część mojej historii, ale cóż za wróżkowy-fail!
Ulubiony przedmiot; Środowiskowa magia. Moim arystokratycznym obowiązkiem jest dbanie o świat wokół mnie. 
Znienawidzony przedmiot; Księżniczkologia. Wiem, że moje dziedzictwo jest ważne, ale iść do klasy po to, by zachowywać się po ''królewsku"? Co za tragedia do szczęśliwego zakończenia!
⌚ Najlepsi przyjaciele do szczęśliwego zakończenia; Dużo ludzi jest moimi przyjaciółmi... Apple White, Raven Queen... Jednak tylko Hunter Huntsman naprawdę mnie rozumie.
-
tłumaczenie by deathstoneses
-
źródło; https://www.facebook.com/photo.php?fbid=382337738564770&set=a.359104574221420.1073741847.307033009428577&type=1 
tłumaczenie by mua

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!