poniedziałek, 18 listopada 2013

Pierwsze mebelki EAH - toaletka Raven i łóżko Apple

Jak na górze napisałam pojawiły się oczekiwane mebelki. Osobiście nie lubię plastikowych akcesoriów, ale te im się nawet udały.
Toaletka Raven
Jest ładna, dokładnie wykonana - ma dużo detali. Dwie szafki, krzesełko... ale zaraz, zaraz. Nasza Raven ma keyboard! No... myślę, że się postarali.

 Łóżko Apple
Łóżko wyszło im rewelacyjnie! *-* Jak pisałam wcześniej, nie lubię plastikowych mebelków, ale to łóżko... bardzo mi się podoba. Może dlatego, że chciałabym zobaczyć Apple w okularach. ;)
Ponadto łóżko ma wiele "tajnych schowków". Przykładowo szuflada na dole i skrytka w oparciu.


Podobają wam się? Kupujecie?

13 komentarzy:

  1. Raven ma na tablicy wspólne zdjęcie z Apple, jak uroczo :3
    Liczyłam, że łóżko będzie wyglądać tak LINK, ale i tak jest ładniejsze niż mebelki z MH, też nie jestem fanką plastików a poważne zastanawiam się nad ich zakupem. Toaletka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspólne zdjęcie to pewnie sprawka Apple. ;P

      Usuń
    2. To że ze sobą walczą to nie znaczy że nie mogą się kolegować

      *FOLLOW YOUR DESTINY*<3

      Usuń
  2. one są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! jakie wykonanie z taką dbałością o szczegóły ! śliczne oby dwa

    OdpowiedzUsuń
  4. i to łużko muszę mieć

    OdpowiedzUsuń
  5. Mebelki z EAH są jepsze niż z MH postarali się co do detali brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy MH się tak nie starają :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te mebelki a detale cudo ciekawe czy wykonają coś dla madie i briar

    *FOLLOW YOUR DESTINY*<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Łóżko jest super *_* muszę mieć

    Swan Lake Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. Te w MH wydają mi sie wykonane na prendce ale te mają całą mase detali i akcesoriów ja pewnie ich nie kupie bo redzice powiedzą że jestem za stara mam 12 lat.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!