poniedziałek, 11 listopada 2013

Lalka Blondie Lockes w opakowaniu!

Już jest!
-
-
Przyznam, iż lepiej prezentowała się na zdjęciach promocyjnych. Blondie Lockes. Loki. To one powinny być największym atutem postaci. Powinny być błyszczące i połyskliwe. Powinny. Tutaj jednak okazały się zupełnie matowe i bez połysku. Szkoda.
Reszta jednak prezentuje się znakomicie. Sukienka jest śliczna, buciki również, torebka trochę rozmazana, opaska cudna. Twarz również jest boska. Ale włosy psują cały efekt.
-
Na czyjej półce zasiądzie Blondie Lockes?
-

18 komentarzy:

  1. Gdybym zbierała everki- to na pewno na mojej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie możesz zbierać i tego i tego? :>

      Usuń
    2. Po prostu nie chcę ich zbierać, ale Blondie ładna :)

      Usuń
    3. Ja chcę mieć Raven, Maddie i Cerise (nwm czy dobrze napisałam), a potem się zobaczy :D Może Cedar. A czemu nie chcesz? :<<

      Usuń
    4. Bo nie chcę. Jak dla mnie nie są to lalki niezbyt wielkiej urody, jest tylko kilka, które mi się podobają. Wolę zostać przy Monsterkach :3

      Usuń
  2. No na pewno nie na mojej. Na mojej mogą być tylko Rebelsi *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. na mojej będzie ! XD
    Love Rebelsi ale Blondile lubięęęęęęęęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby nie było (skoro czytam tego bloga to przydałby się jakikolwiek komentarz) jak dla mnie ta lalka powinna mieć bardziej delikatny odcień włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to córka ZŁOTOWŁOSEJ. -_-

      Usuń
    2. Jej mama to Złotowłosa, ale Blondie Lockes oznacza po polsku ,,Blondwłosa", więc jaśniejsze włosy by pasowały.

      Usuń
    3. Skoro "Złotowłosa", to jej największym atutem powinny być piękne, lśniące, długie, połyskliwe włosy! A są matoweee! :C

      Usuń
  5. Ciekawe kiedy będzie Cerise Hood w opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się pojawił kawałek, post w fazie pisania. :D

      Usuń
  6. Są już jej dokładniejsze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna no tylko te jej loki ale byłaby moją pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak naprawdę to ona powinna być rebeliantem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna no tylko te jej loki ale byłaby moją pierwszą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!