środa, 13 listopada 2013

Ever After Figure - głosowanie czas zacząć!

Obiecałam Wam, że dzisiaj będą wyniki. Jednak zdałam sobie sprawę, że to nie miały być wyniki, ale pokazanie prac. Nie wiem czy pamiętacie, ale to WY macie zdecydować która praca wygra! Dostałyśmy 5 pięknych prac więc stwierdziłyśmy, że nie ma co wybierać 3 najładniejszych. Za chwilę pojawi się ankieta która będzie trwała tydzień. 
A oto przesłane prace:
Victoria Forever Child
Luis O'Hair
Syn Roszpunki
CatherineTP
Catty La Boots
Córka Kota w butach
Abstrakcyjna-J
Goshel Witch
Córka Wiedźmy
Lady Pauline
Rubby White
Córka spóźnionego królika z baśni "Alicja w Krainie Czarów"
Lorraine Torres
Amanda Grey
Córka Doriana Gray'a
Teraz Wasza kolej. Która praca podoba Wam się najbardziej?

29 komentarzy:

  1. A cóż to za przystojniak? Ach, to mój idealny chłopiec! xD Ech, wiedziałam, że będzie jedyny :< A to ankieta jest w komentarzach? No to ja daję głos na Amandę Grey (chociaż nie mam pojęcia kim jest), zgodnie z moim zamiłowaniem do mrocznych dziewczynek ^^ Lorr, twoja postać musi używać naprawdę dobry szampon XD Ale wszystkie są piękne. Tu jest o tyle dobrze, że nie ma tylu dzieciaków, bo dzieciaki jeszcze nie wiedzą o istnieniu EAH, więc prace są na poziomie :D A ja się jeszcze zapytnę autorki Catty, czemu ona ma jedno ucho? ;_; Poza tym jest cudna, jak wszystkie :> (Jednak mój Luis i tak jest najseksowniejszy, nie ma co ^^) O, zróbcie osobne głosowanie na to, który z chłopców przedstawionych powyżej jest najbardziej sexy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj ,,Portret Doriana Graya" (pisze się przez ,,a"), a będziesz wiedziała, o co chodzi. Film też możesz obejrzeć. Twój Luis również jest cudowny, ale dałabym albo proste włosy, albo loki :P

      Usuń
    2. Ok, zapamiętam, sprawdzę czy jest w mojej bibliotece jak tam będę :> Proste - no way, ale mogłam faktycznie troszku podkręcić :> Szkoda, że aż takie długie, jak chodzi to nie widać tyłka, no ale cóż :D

      Usuń
    3. Oj, warkocza mu się zrobi, będzie nosił w taki sposób, że tyłek będzie widać :D

      Usuń
    4. Genialne! Ale wtedy nie będzie efektu długich włosów... No, raz tak, raz tak - jednego dnia włosy, drugiego tyłek. I idealnie ^^

      Usuń
    5. Jeszcze może być kucyk... O! Najlepiej dwa! Będzie efekt długich włosów i tyłek będzie widać. Tylko te kucyki to po bokach muszą być :)

      Usuń
    6. Też się już nad tym zastanawiałam... Tak, to jest zaiste pomysł rodem z geniuszu ^^ I wyobraźmy sobie, jaki on będzie wtedy słodziutki.... ideał *-* A teraz wybaczcie, idę na pewne strony... a nie, tam takich nie ma... ten świat ma tyle niedoskonałości. ;_;

      Usuń
    7. Catty ma dwoje, całkiem normalnych uszu. To szare uszko na włosach to tylko ozdoba. Chciałam by było więcej nawiązań do Kota w butach

      Usuń
  2. A czyim synem jest Louis? A córką Goshel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luis to roszpunki a goshel podejrzewam ze baby jagi z jasia i malgosi

      Usuń
    2. Akurat mojego pisze się bez o - Luis :>

      Usuń
    3. Goshel jest córką Wiedźmy z Roszpunki :>

      Usuń
  3. moim zdaniem powinna wygrac Goshel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe...*-*też..<3

      Usuń
    2. O, dzięki ;o Jakby co, jest to córka Wiedźmy z Roszpunki [ w wersji Grimmów była wzmianka, że Roszpunka "nie chce żyć już ze starą Goszel"]. Ja przefortmatowałam imię i stworzyłam córkę wiedźmy, no bo przecież co to za Rebelsi bez wiedźmy :p

      Usuń
    3. Czemu wy macie takie przekonanie, że Rebelsi = źli? Ile można wałować, że Rebelsi to ci, co chcą iść własną drogą a royalsi to zwolennicy wytyczonych ścieżek? Reven byłaby royalsem właśnie wtedy, kiedy byłaby zła. o.O A Lisi (czy jak jej tam) jest zła, a jest royalsem (W odcinku z kandytaturą Maddie jest po stronie royalsów), bo ona właśnie ma być zła -,-

      Usuń
    4. Oczywiście, że Rebelsi nie są źli :3 Bardziej miałam na myśli to, że sród nich są typowe czarne charaktery, jak właśnie wiedźma, której nie było. Nie musi byc zła, po prostu często występuje i dziwne, że jej nie było
      Poza tym uwielbiam Rebelsów <3

      Usuń
    5. Hm, oprócz Raven, która i tak chce być dobra, to nwm kto jest jeszcze "czarnym charakterem", no ale okey :D Ja pisałam ogólnie, ciągle spotykam się z takim niepoprawnym zinterpretowaniem tej klasyfikacji ;_; Właśnie, szkoda, że nie ma czarownicy. Miała by ciekawą lalkę :D Ale pewnie zrobią, w końcu paczajcie, jak się MH rozmnożyło przez ten cały czas xD Z EAH zapewne będzie podobnie :>

      Usuń
  4. a czyja curkom jest Amanda

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny wybór, ponieważ wszystkie prace są na wysokim poziomie. Jednak oddaje mój głos na Catty ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Abstrakcyjna-J...<3.Rządzisz...

    OdpowiedzUsuń
  7. idioci przecież Catty La Boots ma na sbie baze


    Reven Stine

    OdpowiedzUsuń
  8. a co to za jakieś kreski w okół Catty

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem Catty la boots jest świetna, też mi się podoba projekt Lady Pauline, ale jednak oddaje mój głos na Catty. I nie uważam by to że jest robione na bazie miałoby być brane jako minus biorąc pod uwage jak dokładnie został wykonany cały projekt. A no i jeszcze plusik za to, że ja kocham kota w butach!!! ^^. Catherine jeszcze mogłaś zrobić jej takie wielkie oczy jak u tego kota w butach ze shreka :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!