sobota, 30 listopada 2013

Kilka zdjęć Raven Getting Fairest!

Witam! Dziś pokażę Wam trzy zbliżenia na lalkę Raven Getting Fairest!
-
-
kliknij, by powiększyć
Tu widzimy półeczkę Raven. Jest naprawdę szczegółowa! Nawet same półki [deski] są rzeźbione. Jestem pod wielkim podziwem. Jako dodatki widzimy dwa kołnierze i lusterko.
-
Tu widzimy jej odtwarzacz, jest on w kształcie lustra. Ciekawe, gdzie można taki kupić. :P
-
Tu zbliżenie na kapcie. Myślę, że mogli się bardziej 'pobawić'... Choćby trzasnąć na fioletowo te kółka na przodzie.
-

4 komentarze:

  1. Ja czekam na kolejne lalki LD. Zapomnieli o reszcie i posadzili na pierwszym miejscu Apple, Raven i Briar-.-

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba tą lalkę kupie bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sobie kupie ta lalke

    OdpowiedzUsuń
  4. najfajniejsza lalka dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!