środa, 20 listopada 2013

Kolejne zapowiedzi filmu LEGACY DAY!

O tak! Jesteśmy coraz bliżej premiery fimu EAH, który będzie już tej wiosny! Julie Kliewer, która jest głosem Blondie, Venus, Robeccy i Catty [Monster High], oznajmiła, że zakończyła nagrywanie do tego filmu!

"Właśnie skończyłam pracę nad filmem Ever After High, który zostanie wydany tej wiosny! Gram tam nową postać, która jest zupełnie inna, niż wszyscy, ale  BARDZO zabawna! Nie mogę się doczekać, aby usłyszeć, co o tym sądzicie..."
-

źródło; ...

 

7 komentarzy:

  1. Mogłeś sam przetłumaczyć, po co kaleczyć język Google Tłumaczem? Tekst raczej nie był za trudny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam to tłumaczyłem , mój telefon zmienia słowa , już poprawiam .
    Przepraszam że trzeba było to czytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłkowy, musimy porozmawiać. Ważne. Napisz mi wiadomość na g-maila. Nie mam twojego;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Blondie inna niż wszyscy? Mi się ona wydaje mało ciekawą postacią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta nowa postać jest bardzo interesująca. ^-^ Właściwie to trudno określić na 100% jakiej postaci podłoży głos. Może to być któraś z sióstr O'Hair lub Duchess Swan, ale też inna zapowiadana bohaterka ;o

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!