piątek, 15 listopada 2013

Filmowe omówienie pamiętnika!

-

Oto i filmowe omówienie pamiętnika Ever After High! Cóż... Posiadam podobny z Monster High... I jest w nim ta sama wada; widzicie tę różową okładkę? To karton. Serio, to karton. Z mojego MH'owego pamiętnika już dawno odpadł [ale ulepszyłam go naklejkami]. Nie podoba mi się funkcja 'otwierania na głos'... Zawsze jakoś mnie zniechęcało. Z tego, co rozumiem [a nie chciało mi się słuchać, więc tylko się gapiłam], budową jest prawie że taki sam, jak ten z MH. Na okładce, pod logiem EAH widzimy... Zwój? Rolkę?, na którym/ej piszemy swoje imię. Każdą przegródkę otwiera się na hasło.
-
Jeśli chodzi o mnie to
MUSZĘ GO MIEĆ!
Oby Ever After High weszło do Polski około Wielkanocy... Na Gwiazdkę mam już zamówiony prezent.
-
Jeśli komuś się nie odpala okno na górze, to tu jest
LINK :]
-
A Wy? Kupicie?
-

3 komentarze:

  1. Ta różowowłosa ma zayebisty imidż :D No i z mojej drużyny *-* A co do samego pamiętnika, całkiem fajny, ale mi na cholerę. A jakbym miała, to otwierałabym tylko tą część dla Rebelsów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to ja też... Osobiście mam słabość do wszelkiego typu notesów i rzeczy notesopodobnych. Ach, pisarskie przyzwyczajenia. XDDD

      Usuń
  2. bardzo podoba sie mi chce taki miec tylko chce zapytac w Litwie jest bo rzyje tam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!