środa, 20 listopada 2013

Film Ever After High Legacy Day już niedługo! Odliczanie rozpoczęte!

Film "Ever After High; Legacy Day" ma trwać 45 minut i wyjść już za 6 dni! To będzie jedna z najważniejszych informacji w świecie Ever After High!
-
-
Widzimy tu informację o zbliżającym się Dniu Dziedzictwa!
-
-
Tu z kolei rozpoczęto odliczanie! Muszę przyznać, iż oprawa graficzna ma się nieźle. W każdym razie, zdjęcie wypuszczono do internetów wczoraj, zatem do premiery zostało zaledwie 6 dni!
Wierzcie mi, to i tak niewiele... Pamiętam czasy, gdy czekałam 100 dni na premierę "Igrzyska Śmierci: W Pierścieniu Ognia", liczyłam każdy dzień i doczekałam się. Idę w ten piątek! To nie ma nic do EAH, ale musiałam się tym z Wami podzielić. ^^"
-
Jeszcze kilka zdjęć z Dnia Dziedzictwa;
-
-
-
-

5 komentarzy:

  1. na głównej stronie EAH już można kupić lalki z filmu

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety cały film Legacy Day będzie wyglądał jako : Apple's Tale, Raven's Tale i w końcu kilka minut samego LD :cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtf? to znaczy że jak, rozłożą na Tale'sy i dodadzą odcinek LD? I wgl skąd wiesz? Coś mi się nie chce wierzyć, głupio by to wyglądało tym sposobem.

      Usuń
    2. Legacy Day jak już wiesz był emitowany w innych krajach w tym w Niemczech: http://princepiplup.tumblr.com/post/67494315971/teatime-with-maddie-will-one-rebellious-voice pisze pod postem ;D

      Usuń
    3. Potwierdzam. Całość była emitowana 9 listopada w języku niemieckim na SuperRTL, mam nawet nagranie.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!