środa, 13 listopada 2013

Karta Blondie Lockes + opis [tłumaczenie]

Jest już karta Blondie Lockes!
-
-
Opis;
Blondie Lockes [córka Złotowłosej]
Historia rodziców; Złotowłosa i trzy misie
Współlokator; C. A. Cupid
Royal 

O mnie;
✔ Tajne pragnienie serca; Cóż, moja rodzina pochodzi ze starego królestwa, posiada swoją historię do opowiedzenia. Chcę, żeby inni mogli zobaczyć moje Arystokratyczne korzenie. To pragnienie w sam raz dla mnie!
✔ Mój magiczny dotyk/moc; Potrafię otworzyć każde drzwi. Wiem, że to nie za dużo, ale zawsze coś. Drzwi są jak przyszłość; poznasz ich przeznaczenie dopiero po otworzeniu ich.
Bajkowy status romansu; Nie mogę się doczekać, by poznać księcia z bajki w sam raz dla mnie!
  Przeklęte momenty; Dlaczego ludzie tak się wkurzają, kiedy pożyczam ich rzeczy? Po prostu z góry zakładam, że i tak chcieliby dzielić się swoimi rzeczami ze mną. 
✔ Ulubiony przedmiot; Debaty. Ludzie powinni wiedzieć, kiedy są w błędzie.
✔ Znienawidzony przedmiot; Sztuka i technika. Jeśli chcecie znać moje zdanie, to nie uważam, że moje prace powinny być krytykowane przez innych.
✔ Najlepsi przyjaciele do szczęśliwego zakończenia; Apple White i Briar Beauty.
-
Cóż, trza przyznać, że z Blondie ciekawa postać. Mnie najbardziej rozśmieszył "Przeklęty moment", ale zaraz po tym "Ulubiony przedmiot". A Was?
-

4 komentarze:

  1. Wow, ale im się udał art *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lockets? a pzypadkiem nie Lockes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że już tak powiem, ale no, CHOLERA. CAŁE ŻYCIE W BŁĘDZIE.
      [z 't' brzmi lepiej]

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!