niedziela, 17 listopada 2013

Zapowiedź lalki Lizzie Hearts?

Jak sami wiecie, Mattel nie obija się, jeśli chodzi o produkcję lalek EAH.
-
Kliknij, by powiększyć
Znalazłam pewne zdjęcie z katalogu... Ukazuje ono lalki czterech głównych bohaterek, a u góry są, hm, zapowiedzi następnych? Widzimy zapowiedź Cupid, Cerise i Blondie, ale o nich już wiadomo. Ale z boku jest "Lizzy Hearts". Cóż, tak na marginesie, to jest tam błąd, gdyż pisze się "Lizzie", ale mniejsza z tym. Wraz ze zdjęciem pojawił się taki dopisek;


"Wszyscy wiemy, że Cerise Hood i C. A. Cupid są dwójką nowych Rebelsów wśród lalek, wobec tego jedynie Blondie Lockes jest jedynym Royalsem? Drugim Royalsem w serii 2 będzie Lizzie Hearts, według informacji z katalogu."


Tak, Royalsi i Rebelsi - czas się zacząć przyzwyczajać do polskiej wersji. Co mnie ciekawi? Otóż w katalogu jest "Lizzy", a w opisie zdjęcia "Lizzie".  Druga sprawa... Widzieliśmy odlew butów Cedar Wood. Ciekawe, w którym wave'ie wyjdzie jej lalka.
Szczerze powiedziawszy, spodziewałam się lalki Lizzie. W serialu można przecie wyczaić, które postacie odegrają większą rolę, które doczekają się swoich lalek. Wystarczy tylko rozpoznać postacie szczegółowe od postaci tła. Te pierwsze rzucają się w oczy, mają szczegółowe ubrania i ogólnie wydaje się, że nad owym bohaterem siedzieli kilka dni. Kto na przykład? Cedar, Kitty, Lizzie, Blondie, Bo-Peep. Jeśli znane są ich imiona, to tym bardziej lalki się doczekamy.
-
Spójrzcie na gif obok; wyraźnie rzuca się w oczy Lizzie, Kitty i Bo-Peep. Za to ten chłopak wraz z fioletowłosą już nie bardzo, prawda?
-
W każdym razie to moja teoria, która prawie zawsze się sprawdza.
-
Czekacie na lalkę Lizzie?
-

10 komentarzy:

  1. Jak fajnie ! Lizzie jest moją drugą ulubioną postacią zaraz po Maddie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej czekam na lalkę Kitty... Lizzy tez w sumie może być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Royalsi i rebelsi a ty jaka nazwe niby chcialas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, było wiele fanowskich polskich tłumaczeń "Royal and Rebel". Przykładowo Arystokraci i Buntownicy oraz Królewscy i Buntowniczy.

      Usuń
    2. Arystokraci i Rebelianci, Szlachetni i Buntownicy.

      Usuń
  6. Czekałam na nią, a tak na temat nowości jest łóżko Apple!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała zobaczyć lalkę Kitty :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!