piątek, 7 listopada 2014

Thronecoming [ENG]!


Przed chwilą dodano nowy odcinek na YT. A dokładnej specjalny odcinek Thronecoming po Angielsku! Nie jest to jeszcze Polski ale więcej osób coś zrozumie. Wcześniej mieliście okazję obejrzeć go po Francusku.
Ogólnie bardzo lubię wszystkie odcinki EAH więc i ten mi się bardzo podobał. Nie chcę wam spojlerować ale zdradzę, że dowiecie się wielu ciekawych rzeczy! Co prawda ci co oczekiwali akcji w każdej minucie mogą poczuć się trochę zawiedzeni... Mimo to na pewno przez większą część odcinka będziecie siedzieli jak "na szpilkach":). Odcinek jest wart obejrzenia!

Nie przedłużając, odcinek (póki co w linku):



I co myślicie? Jak wam się spodobał odcinek? Mam nadzieję, że wydadzą jeszcze jakieś lalki TC jak na przykład Ashlynn czy Cerise...

~Naoki Lulu





4 komentarze:

  1. Odcinek po angielsku widziałam tydzień temu - na tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 dni temu była premiera. Na YT trafiło dopiero dzisiaj i o tym piszę:)

      Usuń
    2. Ech - moje słynne poczucie czasu ;) Niektóre słowa po francusku łatwiej na pl przetłumaczyć - np. egoista. Obejrzałam i nareszcie dużo zrozumiałam!!! Kocham thronecoming - moje nadzieje przywróciło drugie dno studni w Krainie Czarów - kto oglądał wie o co come on!

      Usuń
  2. Fantastyczny odcinek! Tyle w tym przekazu *o*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!