wtorek, 4 listopada 2014

Lalki Spring Unsprung + nowe odlewy

Yup. miałam nie pisać, ale ten post od dawna zalegał jako kopia robocza i nadszedł czas, żeby ją dokończyć!
Pamiętacie chyba jeszcze film "Spring Unsprung", który jest zapowiadany na 2015 rok? 
Znalazłam w internecie zdjęcia lalek z tego filmu. Przejdźmy do rzeczy.
Seria zawiera Cerise Hood, Cedar Wood, Briar Beauty i Holly O'Hair. Wszystkie dziewczęta mają wianki na głowach i wysokie buty we wzory z motywem kwiatów. Ogólnie dziewczyny są bogato przyozdobione roślinami i mają kolorowe pasemka (niekonieczne pasujące do całokształtu). Cerise - szok! - nie ma peleryny (prawie). Lalka jest ładna, choć na chwilę obecną ciężko mi cokolwiek stwierdzić. Cedar przypomina mi trochę Briar, głównie kolorystycznie. Strój Briar ma mnóstwo ciemnych elementów, przez co dziewczyna wygląda trochę jak gotka. Holly jest bardzo fajna, ale jej buty lepiej leżałyby na Poppy... Bardzo lubię wianki na głowach, więc seria oczywiście bardzo przypadła mi do gustu.
Czas na wspomniane w tytule nowe odlewy. Większość z nich zostanie najprawdopodobniej użyta do produkcji lalek z serii Spring Unsprung. Wszędzie kwiaty... Już lubię tę serię. Nie wiem, kto założy pierwszą parę - buty wyglądają na takie zimom /we, z futerkiem, zresztą wiecie, o co chodzi. Drugie są o wiele masywniejsze, a te kwiatki...  Buty nie odzwierciedlają charakteru żadnej z bohaterek, dlatego ciężko stwierdzić, do kogo mogą należeć. Po prostu kwiaty. Po prostu.
Tę parę najprawdopodobniej ma na sobie Cerise, wnioskuję to z kształtu. Całkiem ładnie 
też je pomalowali. Same buty są całkiem całkiem, kwiaty są, jako tako Cerise oddają.
Buty Briar. Ciernie - motyw nieco oklepany, ale buty wyglądają fajnie. Dobrze, że
nie dodali więcej kwiatów, nieciekawie by to wtedy wyglądało. 
Powiększcie sobie. 
Nie mam pewności, czy te buty należą do kogoś z eah, mogą też być dla kogoś z mh. 
Fajnie, jakby je założyła Helga, motyw babeczki pasuje do niej idealnie.

7 komentarzy:

  1. Brajar . Jedyna osoba. Róże to kwiaty c'nie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak juz o tym piszesz to chcialam poinformowac Was Cie sei ze na youtubie został zamieszczony cały film thornecoming z oryginalnym dubbingiem. Ale dubbing jest oczywiście po francusku XD. Myślę że pomogłam
    Ps. Bedę się cieszyc jak napiszesz ten post z ta informacją i wspomnisz o mnie:) XD
    Jako.tako|jaka.taka|Youly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już go wstawiłam w poście o tym filmie. Znalazłam lepszą wersję i zaktualizowałam post. Sprawdź proszę, czy o to chodzi.

      Usuń
  3. Wie ktoś może kiedy będą wyniki konkursu EAH na stronie Nickelodeon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest napisane, że ok. 12.11.2014r.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!