piątek, 14 listopada 2014

Wyniki konkursu na Nick'u!

Płaczę, leżę i umieram!
Wyniki konkursu na Nick'u ujawnione.
Trzech zwycięzców, a mnie w nich brak XDD.
 KLIK>>>LINK DO KONKURSU<<<KLIK
 
Jeśli komuś nie chciałoby się klikać, to wstawiam całą listę laureatów poniżej.

Elwira Turek Jelcz-Laskowice lalka Ever After High
Paulina Szranc Słupsk lalka Ever After High
Paulina Bułdys Sanok lalka Ever After High
Oliwka Witkowska Jarocin torba Ever After High
Agnieszka Ciemięga Strzyżowice torba Ever After High
Amelia Wieczorek Barlinek torba Ever After High
Paulina Mlicka Bydgoszcz torba Ever After High
Nikola Partyka Łysomice torba Ever After High
Klaudia Babiak Lubycza Królewska torba Ever After High
Wiktoria Radyn Pruszków torba Ever After High
Julia Barczewska Wrocław torba Ever After High
Wiktoria Ziembicka Rzeszów torba Ever After High
Maja Jaskulska Malbork torba Ever After High
Natalia Zalewska Wołomin pamiętnik Ever After High
Beata Kaźmierczak Łódź pamiętnik Ever After High
Wiktoria Sokołowska Ełk pamiętnik Ever After High
Oliwia Simankowicz Szczecin pamiętnik Ever After High
Maja Skwara Opoczno pamiętnik Ever After High
Kacper Ćwir Chełm pamiętnik Ever After High
Izabella Hatowska Ostróda pamiętnik Ever After High
Laura Kaczmarek Łódź pamiętnik Ever After High
Lena Krepska Grudziądz pamiętnik Ever After High
Sylwia Ząbek Dąbrowa Górnicza pamiętnik Ever After High
Paulina Zolich Legionowo breloczek Ever After High
Magdalena Mikołajczyk Chełmno breloczek Ever After High
Iga Suszyńska sadlinki breloczek Ever After High
Julia Jarominiak Płońsk breloczek Ever After High
Zuzanna Matczak Tczew breloczek Ever After High
Alicja Stypułkowska Białystok breloczek Ever After High
Angelika Urban Legnica breloczek Ever After High
Maja Kornfeld Giżycko breloczek Ever After High
Monika Magnuska Częstochowa breloczek Ever After High
Wiktoria Łukomska Inowrocław breloczek Ever After High
Maja Sinicka Grudziadz breloczek Ever After High
Maja Skorniewska Zamość breloczek Ever After High
Anna Kopacz Milanówek breloczek Ever After High
Iwona Gabrowska Kraków breloczek Ever After High
Maja Łozińska Rudzica breloczek Ever After High
Beata Ruzik Kołobrzeg breloczek Ever After High
Zuza Stachowicz Kiełpin breloczek Ever After High
Karolina Kuś Nowa Cerekwia breloczek Ever After High
Magdalena Kłopocka Warszawa breloczek Ever After High
Klaudia Kowalska Złotoryja breloczek Ever After High
Anna Ragin Sokółka breloczek Ever After High
Malwina Garncarczyk Bolków breloczek Ever After High
Gabrysia Ryłko Kraków breloczek Ever After High
Justyna Końska Bielsko-Biała breloczek Ever After High
Julia Makar Borzęcino breloczek Ever After High
Katarzyna Gawlak Cieniawa breloczek Ever After High
Magdalena Adamusiak Koluszki breloczek Ever After High
Dorota Samotyjak Gdańsk breloczek Ever After High
Anna Wasyliszyn Rudnik nad Sanem breloczek Ever After High
Anita Zakrzewska Stargard Szczeciński breloczek Ever After High
Jesteście na liście? Może wygraliście Cerise Wolf? Jeśli tak, to:
 Miłego dnia życzę XD.

Seth

17 komentarzy:

  1. Nic nie wygrałam? DURNEGO BRELOCZKA?!
    Starałam się, kurde!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak samo. Prawie całą liczbę znaków wykorzystałem. Ehhh... No, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz?

      Usuń
  2. DOBRA, JAK KTOŚ MA CERISE WOLF NICH SIĘ DO NAS ODEZWIE - czy ma polskie pudełko i jeśli tak to prosimy zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ale angielskie pudelko z tego co wiem nie ma tlumazenia tego pudelka

      Usuń
  3. Leżę i płaczę razem z tobą ;-; Pewnie zwycięską odpowiedzią było: dlaczego lubisz EAH? Bo tak ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie losowanie .___. Ech, beznadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę nic nigdy nie wygrałam!!!!!!!!!!!!!! to wkurzające i to strasznie!!!!!! nawet bryloczka!!!!!!!!!!! kurde!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też brałam udział i nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego nie znalazłam na liście zwycięzców żadnego nazwiska z klasy Briar? Tym bardziej mojej siostry?! >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu na tej liscie nie ma ani jednego chlopaka? powinni miec rowne szanse co dziewczyny


    Snowy Winter (daughter of the Winter )

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie wygrałam </3
    myślę, że to jakieś losowanie było i dzieci 5-letnie dostaną i nie będą wcale dbać o lalkę -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, w ogóle te zadanie konkursowe to jakaś kpina była...mogli coś lepszego wymyślić, np. konkurs plastyczny. Boję się, że Cerise wylądowała u dzieciaków takich jak te z Toy Story 3 (kto oglądał, ten wie 3>)

      Usuń
    2. Już się boję o tą Cerise Wolf XD

      Usuń
  10. Też tak uważam, a poza tym te zadanie to jakaś kpina była a'la konkursy sms-owe (podaj odpowiedz i wygraj) , mogli coś kreatywniejszego wymyślić np. konkurs plastyczny. Co do Cerise, to boję się,że takie dzieciaki jak te z Toy Story 3 mogły ją dostać...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wygrałam breloczek i jestem szczęśliwa :) Ale macie ból dupy ludzie hehehe Raz się wygrywa, a raz przegrywa taki jest świat i nic na to się nie poradzi, trzeba życ do przodu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!