piątek, 1 sierpnia 2014

Nowe formy butów

Czy tylko mi przeszkadza, że wszystkie ostatnie posty zawierają wyraz "nowe"? Tak, chyba tylko mi i mojemu zmysłowi estetyki. Całej reszcie przecież powinno to jak najbardziej odpowiadać.
Jednak nowością, o której dzisiaj pomówimy, są nowe buty. Pierwszą parę prezentuję Wam powyżej. Jak myślicie, do kogo one mogą należeć? Wszyscy twierdzą, że do Lily Bo-Peep, córki Małej Pastereczki. Zobaczcie sami;
Skleiłam tutaj dwa, niestety, niezbyt wyraźne zdjęcia, ale można na nich coś nie coś dopatrzeć. Buty dziewczyny są bardzo podobne do nowego odlewu. Martwi mnie jednak ten poziomy biały pasek...
O tych butach chyba już pisałam, poprawcie mnie, jeśli się mylę. Bardzo elegancki wzór, zawijaski, wszechobecny motyw róży nasuwa nam na myśl (na chwilę obecną) tylko jedną postać.

8 komentarzy:

  1. http://www.everafterhigh.com/en-gb/games/hat-tastic-tea-party-game jest nowa gra na stronie EAH

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście pierwszy odlew pasuje do Lilly, ale możemy na nim dojrzeć wytłoczony motyw klucza, więc może Blondie? Chociaż wątpię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kluczyk lecz malutka laska pasterska w ksztalcie serca.

      Usuń
  3. polska strona toys ,,r" us -a udostępniła filmik z waszego kanału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow popularni jestescie :D

      Usuń
    2. Dziękujemy za komplementy, ale w tej sprawie chodzi o to, że po prostu nikt inny nie udostępnia w serwisie youtube odcinków eah. Dlatego też byli zmuszeni udostępnić nasz.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!