poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Grafiki z węgierskiego katalogu

Dość nieciekawy tytuł, prawda? Gwarantuję jednak, że te grafiki (a zwłaszcza ostania) powinny Wam przypaść do gustu. Dodam jeszcze, że samego katalogu nie znalazłam, jak na razie w internecie są tylko poniższe obrazki.
Oto dwa pierwsze z nich. Ten po lewej szczególnie mi się podoba. Jedyne, co mi tu nie pasuje, to umiejscowienie loga; powinno być trochę bardziej w stronę Rebelsów. Druga grafika to coś bardzo typowego; "Elokelo vagy Zendulo vagy?" Przepraszam za brak węgierskich znaków, moja klawiatura nie dysponuje takimi. xD
Poprzednie miały być tylko przykrywką dla tego oto tutaj. Ale i tak wrzuciłabym ten pierwszy, bo jest super. Mamy tutaj pełne, no prawie, arty Thronecoming. Ładnie zrobiono falbany na ich sukniach. Nie jestem jakimś tam specem od anatomii, ale wydaje mi się, że prawa ręka Raven jest za krótka. Jej włosy wyglądają okropnie. Jak to mówią, co za dużo różnokolorowych pasemek, to niezdrowo... Falbana na gorsecie Blondie ma za ciemne kontury i zbyt wybija się na tle innych. W Apple coś mi nie pasuje, ale nie umiem stwierdzić, co. Jedynym, dobrze wykonanym według mnie artem, jest ten Cupid. A Wy co o tym sądzicie? 
Chciałabym jeszcze dodać, że cały wczorajszy wieczór aktualizowałam zakładki z odcinkami. Trochę mi to zajęło, ale jest. Wszystkie odcinki po polsku. Większy rozmiar okna. Opisy prosto z oryginalnej strony. Tytuły pogrupowane kolorystycznie (czerwony tytuł - odcinek głównie o Royalsach, fioletowy - o Rebelsach, a dwukolorowy - taki, gdzie główną rolę odgrywają obydwie grupy). Jakieś dziwne odstępy się porobiły pomiędzy tytułami a kreskami, nie wiedzieć czemu. Podsumowując; siedziałam, klikałam, oto jest. Zapraszam na seans.

4 komentarze:

  1. Dla mnie najbardziej się podoba art Blondie ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o Thronecoming to będzie to głosowanie na jesienną królową balu, tak? I głosować będziemy my/fandom/widzowie? :0 Pytam, bo nie jestem pewna ^^II

    OdpowiedzUsuń
  3. Apple ma inna poze to jest nie tak,pogrubili i poczarnili kontury niektorych postaci.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.starsue.net/game/Cerise-Hood-Rebel-Style.html - Pewny anonimek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!