sobota, 29 marca 2014

Zapowiedź nowego odcinka?

Po Internecie krąży ostatnio ciekawe zdjęcie;

Przedstawia ono Raven na stołówce. Dziewczyna gra na pięknej gitarze i... je spaghetti. Ciekawa jestem, co to może być. Instrument jest piękny, ma dużo detali i nie zdziwiłabym się, gdybyśmy kiedyś ujrzeli go z lalką bądź jakimś mebelkiem. Będąc w temacie spaghetti, ja także jadłam dziś to danie na obiad.

EDIT od Hoo
Znalazłam jeszcze jeden screen. Ale pomyślałam, że nie ma sensu robić nowego postu...
więc oto on:

5 komentarzy:

  1. Kocham ten odcinek za Spaghetti *___* Gitara może być.____. Już nic nigdy nie przebije spaghetti O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałeś ten odcinek jak tak to na jakiej stronce ??? :)

      Usuń
    2. Oglądałeś ten odcinek jak tak to na jakiej stronce ??? :)

      Usuń
    3. Nie oglądałem O.o Mówię o obrazku, bo po prostu bardzo spodobało mi się spaghetti, ale sądząc po drugim screenie wydaje mi się, że nie będzie za długo jeść ;__;

      Usuń
  2. Raven! Jedzenie na szybko grając na gitarze jest nie zdrowe !
    sory to tylko troska :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!