środa, 26 marca 2014

Kilka newsów - kolejne zdjęcie butów, plan nowej postaci, zapowiedź odcinka, ubieranka Dextera, nowe torebki i notesy oraz nowy quiz na eah.com

Trochę się tego nazbierało, a ja leniwa nie chcę klikać ciągle "Nowy post", 
dlatego dzisiejsze newsy macie w takim a nie innym formacie. 
Pamiętacie zdjęcie butów Poppy, o których pisałam całkiem niedawno? 
Dziś możemy ujrzeć nowy obrazek z nimi w roli głównej. 
Są o wiele ciekawsze, niż mi się zdawało - mają ciekawe tłoczenia, no, i te nożyczki na obcasie. 
Mimo to, postać nie podoba mi się. </3 Jej zapowiedzi były ciekawsze. 
Czyż nie? ;___;
Będąc już przy temacie planów postaci, 
chcę Wam pokazać szkic córki Białego Królika - Bunny White.
Ona jest absolutnie obrzydliwa. <3 
Jej sukienka, po lekkiej zmianie kolorów, nadawała by się dla Lizzie. 
Oczywiście, bez tego puchowego kołnierza, jest obleśny. 
Ogólnie cała postać jest do poprawy!
Co następne w programie? Ach tak, coś na wzór zapowiedzi nowego odcinka.
Duchess przychodzi do pokoju Raven, 
zapewne chcąc się pogodzić.
Można to wywnioskować z wykonywanego przez nią gestu. 
Raven ma focha, no ale kto by ufał tej baletnicy?
Teraz ubieranka Dextera. LINK DO UBIERANKI DEXTERA
Jak starsue ubrało chłopaka. 
Moim zdaniem, ta gra jest potworna. 
Dex wygląda fatalnie bez okularów, 
plus te fryzury... na biebera... 
I ta muzyka w tle... łan dajrekszyn... 
jestem tolerancyjna, ale bez przesady...
Nowe torebki. 
Wyglądają całkiem nieźle. 
Jeślibym już musiała, tobym się skusiła na jedną.
Nowe notesy. *-* 
Są cudne, zwłaszcza ten po prawej. <3
Pojawił się też nowy quiz na http://everafterhigh.com/ - kogo z EAH przypominasz najbardziej? 
Co sądzicie o tym nadmiarze informacji? Którą z bohaterek przypominasz?
za dużo by było źródeł ;__;

19 komentarzy:

  1. Bo Bieber i One Direction bardzo szkodzą twojemu życiu. Nie chcesz nie słuchasz. A to jest ubieranka, czego ty chcesz w tle, heavy metalu? .__. . Ja też jestem tolerancyjna ale bez przesady, nie toleruję nietolerowania czyjegoś gustu muzycznego. I nie, nie słucham tychże wykonawców, słucham metalu symfonicznego. A w fryzurze Biebera nic złego nie ma (choć osobiście preferuję dłuuuugie włoski :3), a to że go inni tak hejtują to wynika tylko z ich zazdrości i kompleksów. Akurat w tej biebierowej wygląda najlepiej [nie gram w ubieranki, ale weszłam by zobaczyć, czy ma jakieś długie włosy].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do Poppy to mnie się bardziej aktualna podoba :D. Ale o tej królikowatej mam podobną opinię, okropieństwo o.O

      Usuń
    2. Nic do nich nie mam, ale sądzę, że wzmianka o tym dwojgu w jednej ubierance to już jakiś znak... W każdym razie ja wolę starą Poppy. Ta nowa jest dla mnie jakaś taka za prosta, te stare mają cudne sukienki.

      Usuń
    3. Ja chce metalu! :D A poza tym hejtowanie nie musi wynikać z kompleksów, bo każda tolerancja ma swoje granice i naprawdę nie cierpię zespołów/wokalistów które nie szanują swoich fanów, poza tym 1D i Biber są już naprawdę wszędzie i mogą zacząć denerwować ludzi ;)

      Usuń
    4. Mi się w starej Poppy podoba bardziej bluzka, buty są też fajne, ale nie lepsze :D. Ta nowa ma krótsze włosy (more rebel XD) i nie ma takiej bufiastej spódnicy :D

      znak czego?

      Grey, jest różnica między konstruktywną krytyką a hejtowaniem. Hejtowanie zawsze wynika z zazdrości.

      Usuń
    5. Mnie po prostu zaczyna lekko denerwować to, że oni są WSZĘDZIE. Rozumiesz, naklejki z 1D sprzedają w sklepie patronowym lego u mnie w mieście. ._. To już lekka przesada, przecież to sklep lego. Ja nie hejtuję, tylko moja cierpliwość też ma swoje granice. Rozumiem, każdy ma swojego idola, ale to już jakaś moda na nich bardziej niż idolstwo.
      A co do nowych postaci jeszcze; u starej Poppy podobają mi się włosy i spódnica, są cudne, aczkolwiek dopracowałabym górę.

      Usuń
    6. Przepraszam, że się wtrącam z zupełnie innym tematem, ale chciałbym zauważyć, że postać, która została dołączona do tych butów to może być Isabella Beauty ;___; Wskazują na to róże przy spódniczce -o- Buty na postaci nie są w ogóle podobne do tych form -___- Na Isabelli sznurówki są do końca i ma koturny, a nie obcasy :O To taki szczegół ode mnie xD

      Usuń
    7. Hm... jak jest popyt to jest i podaż ;). Dobsz, rozumiem ;>.

      Derek, może i jest Isabellą, ale nawet jak nie, to to prototyp Poppy i nie ma związku z butami ostatecznej wersji Poppy o.O. Ale to miło, że masz nas za takich idiotów, że nie widzą różnicy między tymi butami XDD

      Usuń
    8. Nie, to na 100% prototyp Poppy, bo tam jeszcze byl napis, jak na Bunny, ze prototyp, corka tego i smego i tak dalej. Usunelam go, bo to za duze biale tlo brzydko wygladalo. XD

      Usuń
    9. Nie mam was za idiotów ._. Przynajmniej nie wszystkich... xDDD

      No dobra -___- Nie będę się sprzeczał, bo mogę się na prawdę mylić, a to nie w moim stylu xD

      Usuń
    10. One Direction jest dla mnie spoko (nie, nie jestem Directioner, ale w chwilach nudy posłucham). Biebera nie cierpię. Uważam, że jego zachowanie jest okropne. Narkotyki, nielegalne wyścigi samochodowe, obrzucanie domu sąsiadów jajkami, plucie na swoje fanki z balkonu. Czy ten koleś jest normalny. Nie, nie zazdroszczę mu. Potępiam słowo "swag" którą jest na pierwszym miejscu w słowniku Biebera. Tylko jedna piosenka (As long as to love) mi się podoba. Reszta to chłam. Bez urazy dla Beliebers, ale jak można go kochać.
      PS Jestem tolerancyjna, ale to co robi Jus przekracza wszystkie tolerancje.

      Usuń
  2. Bunnie była chyba rysowana w ciemności. Wygląda jak... Nie umiem nawet określić.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Bunny przedobrzona
    A poppy było by lepiej jako blondynce
    A może dunchess chce namówić raven do czegoś anty apple
    Ania tyburska

    OdpowiedzUsuń
  4. Juhu :D Nowe postacie *-* Mi się wydaje, że ta pierwsza to raczej Isabella Beauty .___. No bo w końcu ma tą wymiatającą spódniczkę z różami *O* Forma butów w ogóle nie jest podobna do tych na postaci :/ Na stówę należą do Poppy, czyli tej czarnowłosej z odcinka :O Króliczek wygląda... Emmm... Może ujmę to w ten sposób: "Oszałamiająca, Powalająca, Przepiękna," - taka na pewno nie jest xD Mam pewien dylemat z jej imieniem ^^ Raz było Buny Lapin, a ostatnio Buny White .__. Wolę pierwszą wersję, gdyż się nie powtarza nazwisko :D Wg mnie zapowiedź nic nie mówi -___- Co do ubieranki to nie mam zdania ^^ Bieber i One Direction? Hmmm Ciekaweee xDD Z torebek najbardziej spodobało mi się tło do zdjęcia :O A z notatników ten fioletowy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fioletowy jest cudny! Kupiłabym!

      Usuń
    2. A ja żadnego bo oba oszkaradza morda Apple :3

      Usuń
    3. Szczerze xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  5. [A ja znowu] Zorganizujecie jakiś konkurs? Plissssss, zróbcie konkurs rysunkowy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!